2011-07-01, 22:27
Medlem
PegBundys avatar
Har hänt mig också. Jag tappade bort en hel helg på zopiklon. Minns att jag åkte till Karlskrona på fredageftermiddagen och att jag hämtade ut ett paket zopiklon på apoteket. Sedan vakande jag och min pojkvän upp på söndagen i hans källarrum. Vi hade slagit sönder massa saker och det såg ut som någon hade släppt lös en tornado i rummet och ingen av oss minns vad som egentligen hänt. Sedan har jag fler minnesluckor på både zopiklon och stilnoct, men ingen som spänner över flera dagar som ovan nämnd.
Citera
2011-07-01, 22:47
Medlem
beregistains avatar
30 mg imovane? flummade HELA dagen? Låter väldigt konstigt i mina öron men jag känner igen mig i beskrvingingen av förvirringen, men inte mer än ett par timmar sen blir man ju klar igen, iaf jag!

Hur såg dagen ut kostmässigt, åt du inget? drack du inget? Hade du fått bra med sömn natten innan? Tog du alla 4 på en gång eller tog du med jämna mellanrum?
Citera
2011-07-01, 22:55
Medlem
Daschniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
30 mg imovane? flummade HELA dagen? Låter väldigt konstigt i mina öron men jag känner igen mig i beskrvingingen av förvirringen, men inte mer än ett par timmar sen blir man ju klar igen, iaf jag!

Hur såg dagen ut kostmässigt, åt du inget? drack du inget? Hade du fått bra med sömn natten innan? Tog du alla 4 på en gång eller tog du med jämna mellanrum?

Det var precis på morgonen, sovit kanske 2-3 timmar och lider av insomnia. (Därav imovane, men flummar på dem istället)

Drack enbart ett glas vatten till pillrerna och drog alla 4 samtidigt i samma munnfull med vatten.

Jag började bli klar i huvudet runt 14-15 när jag kom hem och la mig, då är det lite luddigt men kmr ihåg smått.

Annat än det, nej, då åt jag inget mer.

Jag tycker också det låter sjukt, men har inte vågat fråga p.g.a skulle varit positiv på piss om jag blivit anmäld.
Citera
2011-07-01, 23:05
Medlem
beregistains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daschniel
Det var precis på morgonen, sovit kanske 2-3 timmar och lider av insomnia. (Därav imovane, men flummar på dem istället)

Drack enbart ett glas vatten till pillrerna och drog alla 4 samtidigt i samma munnfull med vatten.

Jag började bli klar i huvudet runt 14-15 när jag kom hem och la mig, då är det lite luddigt men kmr ihåg smått.

Annat än det, nej, då åt jag inget mer.

Jag tycker också det låter sjukt, men har inte vågat fråga p.g.a skulle varit positiv på piss om jag blivit anmäld.
Men hörrö. Latja med moppe utan hjälm,, Du måste väl fan förstå själv att det funkar inte det där. Du tar sömntabletter och då ska du tamigfan va hemma inte åka till skolan o härja. Men jag kan tänka mig att det kan vara jävligt kul.
Citera
2011-07-01, 23:14
Medlem
Daschniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beregistain
Men hörrö. Latja med moppe utan hjälm,, Du måste väl fan förstå själv att det funkar inte det där. Du tar sömntabletter och då ska du tamigfan va hemma inte åka till skolan o härja. Men jag kan tänka mig att det kan vara jävligt kul.

Roliga är väl att senaste gången jag rörde den där mopedfan var väl en tre år sedan... sen har den bara stått, ett under att jag fick fram den bakom gräsklippare os.v också..

Ja du, det var säkert skit kul.
Citera
2011-07-01, 23:37
Medlem
Digit@ls avatar
Ingen storkonsument direkt..

Låg tolerans kallas det..

Det är så i början
Citera
2011-07-01, 23:40
Medlem
Daschniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digit@l
Ingen storkonsument direkt..

Låg tolerans kallas det..

Det är så i början
har käkat imovane i lite mer än ett år nu. får ett stort paket per månad. (Snäppet över 10, 25 eller vafan de är i dom)

fick propavan innan, men mja... dom är ju som dom är.. Dock hade jag inte käkat imovane på ett tag innan de här incidenten, och nu sitter jag här med 2 paket och snutnojja.
Citera
2011-07-02, 00:33
Medlem
chaoswithins avatar
Alla benzodiasepiner och analoger har dessa effekter, även i lga doser kan det uppkomma.

Men det som egentligen drev mig att svara på tråden var att Imovane syns EJ på UP.
Citera
2011-07-02, 02:55
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaoswithin
Alla benzodiasepiner och analoger har dessa effekter, även i lga doser kan det uppkomma.

Men det som egentligen drev mig att svara på tråden var att Imovane syns EJ på UP.

Finns stickor som tar imovane också, men det är väl inte vanligt av te:x polis vad jag förstår.
Citera
2011-07-02, 12:44
Medlem
Digit@ls avatar
Citat:
har käkat imovane i lite mer än ett år nu. får ett stort paket per månad. (Snäppet över 10, 25 eller vafan de är i dom)

fick propavan innan, men mja... dom är ju som dom är.. Dock hade jag inte käkat imovane på ett tag innan de här incidenten, och nu sitter jag här med 2 paket och snutnojja.

Du tycker att det skitballt att skriva på FB om hur väck du har varit. Det låter som du inte alls vet vad du sysslar med. Du utsätter dig och andra i fara.

Det du upplevde när du hade tagit dom där 4 imovanen var överdosering. Du låter inte som du är van att ta tabletter.

Varför äter du dom?
Är det en läkare som skrivit ut dom?
Citera
2011-07-02, 17:15
Medlem
Daschniels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digit@l
Du tycker att det skitballt att skriva på FB om hur väck du har varit. Det låter som du inte alls vet vad du sysslar med. Du utsätter dig och andra i fara.

Det du upplevde när du hade tagit dom där 4 imovanen var överdosering. Du låter inte som du är van att ta tabletter.

Varför äter du dom?
Är det en läkare som skrivit ut dom?

Tack för att du gör tolkningen åt mig, den behövdes! +1

Varför jag äter dem? Tack vare mina insomningsproblem sen lite mer än ett år tillbaka. Och jag har fått dom utskrivna.

På vilket sätt utsatte jag andra för fara?

Tack återigen för din expertis med likartade fall, nu ska jag ut på flashback och skryta lite mer så att min anonyma användare får lite mer pundarpoäng. Tack!
Citera
2011-07-03, 15:14
Medlem
Digit@ls avatar
Citat:
Tack för att du gör tolkningen åt mig, den behövdes! +1

Varför jag äter dem? Tack vare mina insomningsproblem sen lite mer än ett år tillbaka. Och jag har fått dom utskrivna.

På vilket sätt utsatte jag andra för fara?

Tack återigen för din expertis med likartade fall, nu ska jag ut på flashback och skryta lite mer så att min anonyma användare får lite mer pundarpoäng. Tack!

När du kör moped påverkad så starkt som du var så är du en fara för andra i trafiken och sen att körde du utan hjälm. Dert kan gå illa. Hur korkat är inte det.

Jag ser igenom dig grabben, du är vilsen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in