2011-07-08, 14:37
Medlem
Helt otroligt. Tar Stilnoct mot sömnbesvär men såfort jag insåg att man kunde ha askul med dem om man inte gick och la sig så förstördes ju hela syftet med insomningstabletten.

Mitt undermedvetna har som en förkärlek att kontakta tidigare ragg och diverse ex när jag flummar på dem här. Samma brudar varje gång. Dagen efter vaknar man och kikar igenom sms-utskicket och får typ sitta och be om ursäkt att man var full som fan osv. när man skrev dem.

Första trippen/överdosen var den som var bäst, utan tvekan. Nu när resistansen kommit så äre liksom inte samma grej. Och det värsta är ju att såfort tablettjäveln kickar in så får man ju ett sug att ta fler. Att vakna med att man käkat upp en hel karta är ju en mardröm utan dess like
Citera
2011-07-08, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Ja, man ska vara lite småpackad och sen ta 3st helt utan tolerans, däcka och spy, sen gå ut i skogen mitt i natten och kolla på alla skumma människor som vinkar åt en. En gång tog jag en glasflaska och kastade mot skuggan, den gick dock rakt igenom

Annars har jag bara fått hallisar när man kör vaket 3-5 dygn o tar ett par imovane Då jävlar kommer hallisarna.

Nu har jag stilnoct, snortade precis 2st för jag vill sova ett par timmar. Har aldrig lyckats få några direkta hallisar på stilnoct men jag tvärdäckar oftast inom en kvart så dom funkar bra iaaf

Jag får hallisar ofta inga stora grejer men typ att bokstäver börjar röra på sig och att folk på bilder rör på sig! jag har provat blanda med sprit men det var inte roligt slocknade direkt och vaknade efter två timmar och spydde som en kamelryttare!!!
Citera
2011-07-09, 01:48
Medlem
Vet inte om det står nånstans i tråden men kan man ta imovane för att somna när man druckit alkohol eller spårar man bara då? Snabba svar uppskattas!
Citera
2011-07-09, 02:08
Medlem
Tjacktorskens avatar
Många färskingar här verkar det som, ta 2-3 stycken för att flöddra på Imovane!? Jag får äta minst 10 för att "komma igång"! käkade 28 stycken igår plus 3 sexpack folk och hade en reko-kväll men inte mer.

Käkade 90 stycken på 1 dag en gång + massa drickande. Då var det drag i galoscherna fyfan!
Citera
2011-07-09, 03:34
Medlem
adagios avatar
Fasem vad hympotiskt de här är. Hmm..Sova, eller vara uppe och spela bad company 2.

NÅGON SOM TÖRS SVARA?

edit 2: bara jag som får massvis med tankar om sig själv och sin omgivning? de försvinner sjukt fort!
Senast redigerad av adagio 2011-07-09 kl. 03:41.
Citera
2011-07-09, 03:36
Medlem
adagios avatar
BUMP!

jag har ett kort attention-span. Tänker inte sitta här hela dan.
Citera
2011-07-09, 14:24
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoyRogers
Ah, det är ångestdämpande för dig? Vid vilka doser?
7,5 mg räcker för mig. Jag tycker Zopiklon ger en skönare ångestlindning än all bens. Magen blir varm och jag vaggas tryggt tills jag når drömmarnas land.

Vara vaken på dem är inget för mig.
Citera
2011-07-09, 15:56
Medlem
Kan privatläkare se om läkare inom carema psykiatri har skrivit ut imovane nyligen? Sålde mina jag nyss fick ut och nu ångrar jag mig, tänkte kolla upp ngn privatläkare
Citera
2011-07-10, 19:56
Medlem
adagios avatar
Knepigt, jag får inte några synhallucinationer på Stilnoct numera, det fick jag när jag käkade det förut, även om de inte var särskilt kraftfulla.
Citera
2011-07-10, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StrawberryWhite
Kan privatläkare se om läkare inom carema psykiatri har skrivit ut imovane nyligen? Sålde mina jag nyss fick ut och nu ångrar jag mig, tänkte kolla upp ngn privatläkare

sjukhus kan se vad andra sjukhus skriver ut... men dom kan inte se vad vårdcentralen skriver ut

privat vårdcentral kan inte se vad kommunal vårdcentral skriver ut... så mycket har jag luskat fram
Citera
2011-07-10, 20:26
Medlem
EADGBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
sjukhus kan se vad andra sjukhus skriver ut... men dom kan inte se vad vårdcentralen skriver ut

privat vårdcentral kan inte se vad kommunal vårdcentral skriver ut... så mycket har jag luskat fram
Men apoteket har skyldighet att rapportera om man fått samma recept två gånger under kort tid, eller om man får recept från fler än en läkare.

För att förhindra "Jag tappade bort mitt recept... Kan du skriva ut ett nytt?" etc.
Citera
2011-07-10, 20:35
Medlem
Mr.Gracies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Knepigt, jag får inte några synhallucinationer på Stilnoct numera, det fick jag när jag käkade det förut, även om de inte var särskilt kraftfulla.

Tillvänjning/tolerans min vän .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in