2012-04-05, 10:30
Medlem
Numes avatar
kommer aldrig mer köpa stilnoct/zolpiedem, för mig att ha kul på dem vid vaket tillstånd funkar bara ett kort tag.......nästfäljande gånger: "vadfan gör denhär tomma kartan i min hand/papperskorg"

f.ö. när jag hade 0.1111111111111111. i tolerans så fick 10mg mig att se skumma saker i mörkret och bli skitmysig
Senast redigerad av Nume 2012-04-05 kl. 10:33.
Citera
2012-04-05, 10:33
Medlem
Herr Kantarells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Syns imovane eller stilnoct på piss/blod?

Tänkte ja skulle köpa olagligt för mina sömnproblem, men om ja blir stannad i bilen o drogtestad, ser de det då?
Inget man normalt testar för eller som syns på vanlig sticka, men om du nu skulle köra så pass dåligt att du blir stannad och drogtestad när du kör så skickar de kanske provet på analys för andra ämnen och då syns det om de tittar efter det (och det är ändå ganska vanligt, så det gör man), men det är ganska kortvarigt i kroppen, ett par dagar efter är det nog omöjligt att upptäcka.
Kör inte påverkad bara, speciellt inte på zolpidem/zopiklon, det är svårt att tänka sig något ämne som gör att man kör så dåligt.
Citera
2012-04-05, 12:46
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Kantarell
Inget man normalt testar för eller som syns på vanlig sticka, men om du nu skulle köra så pass dåligt att du blir stannad och drogtestad när du kör så skickar de kanske provet på analys för andra ämnen och då syns det om de tittar efter det (och det är ändå ganska vanligt, så det gör man), men det är ganska kortvarigt i kroppen, ett par dagar efter är det nog omöjligt att upptäcka.
Kör inte påverkad bara, speciellt inte på zolpidem/zopiklon, det är svårt att tänka sig något ämne som gör att man kör så dåligt.

Har inte tänkt köra påverkad, det borde det vara dödsstraff på enligt mig, men ja tänkte köpa för att sova på kvällarna.

Tack för svaret.
Citera
2012-04-05, 13:11
Medlem
CristDaFists avatar
Någon som har koll vart man kan handla zopiklon förutom Fp? Deras priser tycker jag inte är prisvärt och tabsen är bara 3.75mg.
Citera
2012-04-06, 17:27
Medlem
Jag undrar om det är farligt att gå ut på krogen och dricka 4 bärs och sedan
när man kommer hem tar man en imovane för sömnen?

Fast det blir mer troligt att jag tar en imovane precis innan jag går in på krogen (21.00),
blandar den med 4 bärs och sedan kommer hem och lägger sig (03.00)

Är båda scenariona lugna?
Citera
2012-04-06, 17:31
Medlem
Sedan undrar jag hur länge "ruset" av imovane sitter i? Jag har som mest tagit 3 imovane på
en gång och kände då inte av något som helst rus. Tog 3st utan tolerans, hade inte tagit
imovane på över 1 år.
Hur många behöver man för ett rus? 6 st kanske blir bra?
Jag är jävligt restriktiv till att använda imovane som berusningsmedel utan vanligtvis tar
jag en imovane innan jag går och lägger mig och somnar alltid efter 15 minuter så det funkar
iaf bra som sömnmedel för mig.
Just därför vill jag inte slösa min imovane...
Citera
2012-04-06, 17:33
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolahola

Fast det blir mer troligt att jag tar en imovane precis innan jag går in på krogen (21.00),

Ja, jag skulle nog druckit 10 bärs eller fler imovane.
Citera
2012-04-06, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Ja, jag skulle nog druckit 10 bärs eller fler imovane.

Allt jag har är 1 imovane och 4 bärs...kmr jag bli det minsta flummig? Tog en Imovane klockan 15.00
och undrar hur länge "ruset" sitter i?
Citera
2012-04-06, 18:09
Medlem
chaoswithins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolahola

Nummer ett bör vara helt ofarligt, förutsatt att du faktiskt går och lägger dig.

Nummer två däremot avråder jag från, även om det faktiskt kan bli mcket roligare är risken för att det går åt helvete tio gånger större.
Citera
2012-04-08, 16:26
Medlem
-charliesheens avatar
Har kommit över lite imovane, och tänkte bara kolla hur man mår dagen efter. är man seg i kroppen eller e man som vanligt?
Citera
2012-04-08, 17:11
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -charliesheen
Har kommit över lite imovane, och tänkte bara kolla hur man mår dagen efter. är man seg i kroppen eller e man som vanligt?

Ungefär som vanligt. Zopiklon verkar bara i ett par timmar.
Citera
2012-04-10, 22:26
Medlem
anadyes avatar
Ätit zolpidem i precis varje dag sen i jan och undrar om läkarna kan sluta skriva ut till mig helt plötsligt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in