Flashback bygger pepparkakshus!
2012-07-19, 19:52
Medlem
Ovcharkas avatar
Hur funkar Stilnoct mot ångest? Börjar man hallucinera kanske inte det hjälper mot ångesten direkt. Jag vet inte.
Citera
2012-07-19, 21:56
Medlem
Mandic!s avatar
Jorå, tycker det fungerar lite grann. Hade tagit väldigt låg dos utan tolerans, kanske 10 mg, 15 mg max med tanke på hur skev man lätt blir på Stilnoct.
Citera
2012-07-20, 00:07
Bannlyst
/en kompis frågar hur effekten skiljer sig mellan tramadol och stilnoc?
Citera
2012-07-20, 00:16
Medlem
undervattenfisks avatar
fyller på med 1,5 mg xanor och fortfarande så sitter jag och röker holk , oj vad jag har saknat det länge nu blev ett långt uppehåll.
Citera
2012-07-20, 00:20
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
/en kompis frågar hur effekten skiljer sig mellan tramadol och stilnoc?

Haha va fan.. två heeeelt olika substanser. Läs på for fuck sake. Tramadol är en opiat och stilnoct är en z-analog för sömnproblem.
Citera
2012-07-20, 00:32
Medlem
Hej!

När jag sover känns det aldrig som att jag kommer in i ortosömnen (djupa, drömlösa sömnen.).

Min REM sömn präglar min nattsömn. Jag drömmer oerhört mycket och är alltid trött på dagarna. Känns som att jag aldrig kommer in i min djupsömn. Tror detta är ett resultat av den ytliga drömsömnen.

Någon som upplevt liknande problem och fått imovane eller något sömnmedel mot detta?

Mvh
Citera
2012-07-20, 01:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Hej!

När jag sover känns det aldrig som att jag kommer in i ortosömnen (djupa, drömlösa sömnen.).

Min REM sömn präglar min nattsömn. Jag drömmer oerhört mycket och är alltid trött på dagarna. Känns som att jag aldrig kommer in i min djupsömn. Tror detta är ett resultat av den ytliga drömsömnen.

Någon som upplevt liknande problem och fått imovane eller något sömnmedel mot detta?

Mvh

det vettefan, gå till läkaren och fråga istället. kan tänka mig att propavan skulle fungera bättre isåfall. imovane är mer ångestdämpande och kan hjälpa till vid såna problem medans stilnoct är en insomningstablett som knappast ger djupare sömn under nattens gång.
Citera
2012-07-20, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Haha va fan.. två heeeelt olika substanser. Läs på for fuck sake. Tramadol är en opiat och stilnoct är en z-analog för sömnproblem.

tänkte på effekterna mest, eufori, vakenhet och drömmande m.m.

Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Hej!

Mvh

är inte det skönt? mycket drömmar o shit
Citera
2012-07-20, 01:34
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
fyller på med 1,5 mg xanor och fortfarande så sitter jag och röker holk , oj vad jag har saknat det länge nu blev ett långt uppehåll.
ärs å krokig att jag skrev de härt här? vart lite fel
Citera
2012-07-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
det vettefan, gå till läkaren och fråga istället. kan tänka mig att propavan skulle fungera bättre isåfall. imovane är mer ångestdämpande och kan hjälpa till vid såna problem medans stilnoct är en insomningstablett som knappast ger djupare sömn under nattens gång.

Citat:
Ursprungligen postat av KingECantona
tänkte på effekterna mest, eufori, vakenhet och drömmande m.m.

Okej tack för svar. Ska höra med läkaren.

är inte det skönt? mycket drömmar o shit

Nej det är väldigt obehagligt, mest mardrömmar. Sen är jag helt slut på dagen då jag sovit dåligt

Mvh
Citera
2012-07-20, 08:55
Medlem
Emmelys avatar
Australiens tränare Denis Cotterell vågar inte låta Stilnoct-tomtarna vara med och bada vid de Olympiska sommarspelen.

Citat:
Ursprungligen postat av Dagens Nyheter
Australiskt OS-förbud mot sömnmedel

Det var i Peking-OS som Grant Hackett från Australien tippades att bli den förste simmaren att ta tre guld i ett och samma spel. Det slutade med endast ett silver och en bronsmedalj.

Inför OS i London har Australiens trupp förbjudits använda sömntabletten Stilnox – av den enkla anledningen att det var just den som ledde till Hacketts misslyckande – påstår tränaren Denis Cotterell.

http://www.dn.se/sport/australiskt-os-forbud-mot-somnmedel
Citera
2012-07-20, 16:37
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jorå, tycker det fungerar lite grann. Hade tagit väldigt låg dos utan tolerans, kanske 10 mg, 15 mg max med tanke på hur skev man lätt blir på Stilnoct.

OK, soft. Fråga till alla: Kan jag peta i mig en eller två Stilnoct 5mg NU, eller kommer det gå åt helvete? Är liiite salongs på alkohol, kan tilläggas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in