2011-05-24, 19:46
Citat:
Ursprungligen postat av Assertedjoint
Som rubriken lyder har jag alltså 7 stycken 7,5 mg Zopiclone tabletter hemma, åt en igår och blev riktigt svängig och det hjälpte till riktigt bra när jag skulle sova, har haft sömnbesvär dom senaste dagarna, alltid haft svårt med insomning ända sen tonåren. Har ätit Diazepam och Halcion förut och dom har inget gett någon märkbar effekt alls förutom att jag blev lite trött på Halcionen ( drog i mig 3 stycken ) och Diazepamen gav ingen effekt alls, blev inte ens närheten av trött. Men när jag åt en Zopiclone blev jag lite småfnittrig och trött, kände också för att röra mig mycket, svaga förändringar med synen uppstod också, väggarna började andas lite lite och det såg ut som saker växte fram ifrån hyllan jag har i mitt sovrum, kanske är placebo eller liknande. Men eftersom jag har läst mycket om att folk har fått hallucinationer av Zopiclone & ett tripp liknande rus, så är min fråga, hur många tabletter ska jag slänga i mig för att få en riktigt rolig och trevlig kväll? Stötte på Zopiclone först igår och har bara ätit 1 tablett, vill helst inte slänga i mig alla för jag vill ha kvar som hjälp för insomning, är det en myt att man kan hallucinera och få tripp liknande rus av Zopiclone eller är det nån som har erfarenhet av det och kan berätta lite mer för mig? Vet så klart att minnesluckor uppstår av sånna här substanser så det kan vara svårt att komma ihåg för vissa, men någon som vet? Tack i förhand.
Ta bara en och var nöjd med detta som händer. blir inte så mycket roligare än så. Du kan iof pröva att ta två, men stanna där! Överhängande risk att dina piller är borta dagen efter och att varenda hushålls apparat ligger sönderskruvade på golvet samtidigt som du upptäcker att din katt är instängt i klädkammare.-
Ta mig inte som en moralbög, jag käkar själv någon lite då och då, och det funkar bäst på så sätt. (När man bara tar någon dvs, och inte vaknar upp helt WTF).