2011-05-06, 22:07
Medlem
nosleepbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xFAMILJEFESTx
tjena wööh. fick 30 st imovane utskrivna idag! om jag mot förmodan ska sälja till någon, hur mkt tar man då för ett piller?

finns det ens någon som är villig att köpa dem när man ändå kan få de utskrivna så lätt? behåll och knapra lite istället (eller ok inte knapra, det är vidrigt).
Citera
2011-05-09, 22:45
Medlem
SuperBlaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggah
Det här är ju djävulens piller alltså.. Jag blev helt knas på imovane för några dagar sen. Tog 15mg, gick o la mig. En timma senare hade jag gått upp o käkat resten av pillrena jag hade kvar. Och drack nästan en sjuttis JD. Trashade lägenheten, slängde glas i väggen, slog sönder mina gitarrer, Alla rena o smutsiga kläder låg utspridda i hela lägenheten. Trodde väl jag var någon rockstjärna eller nåt. Och inget av det här minns jag.

Haha ursäkta mig, men kul läsning, har precis tagit 7,5 mg x4 plus alkohol, (bira 50 cl 5.3%)
Hockey blev lite mystisk, är inbiten hockey fan, men ikväll alltså, 2 minuter kvar å jag ligger på golvet framför TV:n å fattar inte varför dom inte kör Mer rockig musik i VM. 15 minuter senare ligger jag på toalettgolvet, fattar inte va jag håller på¨med, drar i mig 2x 7,5 mg Imovane till, plus några bira, VÄ*NTAR på mera effekt!!!

Har stängt av telefonen å allt sånt, rastat hunden innan.

Sitter just nu å diggar till "Marke - Chillar som en kung med Öris" Känner mig soft, men vill bli mer soft, more IMOVANE?
Citera
2011-05-09, 23:16
Medlem
l3nalenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperBlae
Sitter just nu å diggar till "Marke - Chillar som en kung med Öris" Känner mig soft, men vill bli mer soft, more IMOVANE?

Vänta ett litet tag till för att kunna se om du faktiskt blir mer berusad. Om du inte blir det är det bara att slänga i dig 2x 7,5 mg till, ta några öl och fortsätta i samma takt tills du blir nöjd.
Citera
2011-05-11, 13:16
Medlem
zAEBBEs avatar
Sitter här med 8 st Imovane 7.5 mg.
Vilket är det bästa sättet att ta dessa på?
Är det oralt som gäller eller? och hur många ska jag käka? Börja med typ 2-3 st, sen boosta under hela dagen? Peace
Citera
2011-05-11, 17:56
Medlem
Imovane - stesolid, korstolerans?

korstolerans?
Citera
2011-05-13, 12:48
Bannlyst
Har alltid varit anti piller då jag anser att kroppen ska lösa sina problem själv, dock så röker jag cb med jämna mellanrum men gör det som ett nöje.
Har dock haft grava sömnproblem ända sedan jag var 8 år men löst det på sättet att inte sover någonting på vartannan vardag sen kan sova uppemot 16-20 timmar i sträck. Natten mot igår så somnade jag vid en normal tid(02:00) och sov ca 4 timmar innan jag skulle till skolan och göra nationella.

Efter skoldagen var slut så när jag kom hem visste jag att jag inte skulle kunna somna denna natt och ville helst det då idag är en fredag och då vill man ju inte sova. Så tog en av min mammas Imovane 7.5mg satte mig vid datorn och spelade lite(kanske inte det bästa då jag läst att man ska lägga sig direkt) efter en halvtimme kände jag mig bara lite trött och trodde jag skulle ligga sömnlös i några timmar i sängen och glo Red Dwarf, så tog en till, började känna mig lite mer trött men spelade nyan cat lost in space så ville inte lämna datorn direkt.

Efter jag förlorat så gick jag och hämtade ett glas vatten, mina fötter kändes som de laggt på sig lite vikt och jag hade blivit cirka en decimeter längre. Startade Red Dwarf och la mig i sängen, det var då jag märkte att jag var orange(lol), så blev lite glad då jag trodde inte jag skulle få någon skön känsla(det är ju ändå bara sömntabletter) somnade rätt så snabbt sen och sov riktigt skönt med trevliga drömmar.

Frågan är nu om jag borde fråga min läkare om jag kunde få detta utskrivet då jag har sömnproblem och det hade hjälpt min koncentrationsförmåga i skolan?
Citera
2011-05-13, 14:00
Medlem
Kan man ta Zolpidem under tungan, eller är det bättre effekt att bara ta den som vanligt? Tacksam för ett snabbt svar!
Citera
2011-05-13, 15:43
Medlem
xFAMILJEFESTxs avatar
feey fan, tog 10mg zopiklon igår runt 22.00 för första gången på någon veckan. minns jävlar i mig ingenting från och med 22.30. jag verkar dock inte gjort allt för mycket dumheter. hittade mina byxor på balkongen. hm.
Citera
2011-05-16, 13:39
Medlem
Mr.greens avatar
Är det bara jag som får kraftiga minnesluckor av Imovane? Bruka tappa minnet efter 40min-1timme efter intag. Men jag vet att jag är vaken längre då jag har sett på min webb historik att jag fortsatt slösurfat i ca en timme efter minnesförlusten. Dvs 2timmar efter intag.

Förövrigt så hade jag tydligen väldigt hög tolerans på tanke på att jag aldrig tagit Imovane innan. Enligt läkarens föreskrifter skall jag ta en tablett. Jag måste ta 4st för önskad effekt!?

Detta är dock 5mg jag är innehavande av. Ska man be om starkare 7,5mg eller ska man be om ett annat preparat som fungerar bättre vid nästa läkar samtal?
Citera
2011-05-16, 14:04
Medlem
nosleepbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.green
Är det bara jag som får kraftiga minnesluckor av Imovane? Bruka tappa minnet efter 40min-1timme efter intag. Men jag vet att jag är vaken längre då jag har sett på min webb historik att jag fortsatt slösurfat i ca en timme efter minnesförlusten. Dvs 2timmar efter intag.

Förövrigt så hade jag tydligen väldigt hög tolerans på tanke på att jag aldrig tagit Imovane innan. Enligt läkarens föreskrifter skall jag ta en tablett. Jag måste ta 4st för önskad effekt!?

Detta är dock 5mg jag är innehavande av. Ska man be om starkare 7,5mg eller ska man be om ett annat preparat som fungerar bättre vid nästa läkar samtal?

Jag får alltid brutala minnedluckor av imovane och gör störda saker som jag inte kommer ihåg. Dock så är det väl ganska vanligt överlag att få minnesluckor på imovane.
Tar du varje dag så ökar ju toleransen. Jag skulle be om 7,5 och sedan försöka att inte ta varje dag.
Citera
2011-05-16, 14:31
Medlem
gugglianos avatar
fy fan. fick 2x 10 idag, jag har tio st kvarm och allt gunngar ovvh snurrar. firefoxräven snurrade liksom runt och jag förösöker boosta lyrica o skit. Skärmen då, buktar utåt som en jävla guldfiskburk och smileysarna rinnner liksom neråt när man ser dom i ögonvrån näe. undra om man ska lägga sis och glo på american dad när man är hög så de blir roligare. en knarkdokumentär hade ju vart kung.....

hörs imorrn tror ja....... om jag inte hittar resten
Citera
2011-05-16, 21:11
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
fy fan. fick 2x 10 idag, jag har tio st kvarm och allt gunngar ovvh snurrar. firefoxräven snurrade liksom runt och jag förösöker boosta lyrica o skit. Skärmen då, buktar utåt som en jävla guldfiskburk och smileysarna rinnner liksom neråt när man ser dom i ögonvrån näe. undra om man ska lägga sis och glo på american dad när man är hög så de blir roligare. en knarkdokumentär hade ju vart kung.....

hörs imorrn tror ja....... om jag inte hittar resten

Hahhaha, nu vaknade jag helvete, sov bort hela faderullan, lite sjögång när jag skulle upp o pissa, men inga blödande väggar eller tomtar, och ändå hade jag tryckt i mig xanor, lyrica och stesolid plus 6 st stillisar, 4 ur det första paketet var gömda på ett helt jävla otroligt ställe . Somnade med huvudet på tangentbordet och vaknade med dött batteri i laptopen. sov helt drömlöst dock, vilket är ovanligt när det är cocktails med i bilden. Javäl, får väl leta rätt på, och gömma om dom andra 10, tills jag kan boosta dom med alkohol.
Senast redigerad av guggliano 2011-05-16 kl. 21:24.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in