2011-01-17, 17:34
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Lägg till två eller tre mellanöl på det där, sen blandmissbrukar du i världsklass.

Hahaha, +1 såvitt jag kan föreställa mig. Jag hade suttit på ett kyrktorn efter såna doser, men det är väl i och för sig bara bra att ha låg tolerans
Citera
2011-01-17, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Du åt ju garanterat alla.

OnT: Började morgonen med 50 mg zopiklon rektalt (kickar skönast, man slipper nästan helt metallsmaken och det är bara trivsammare) och sex mg Xanor och ett återanvänt Fentanylplåster. Mår som en gud vill jag påstå...Hur nu en gud mår.

.. jag trodde med jag hadde käkat upp alla--men hittade en gömma som sagt.. men dom tog den där tomten... har 2x7.5 mg Imovane,, som jag tror jag ska snorta 1 och tugga sönder en..

Nu drar jag hemmåt och äter godis(et)
Citera
2011-01-17, 19:23
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruel_intention
.. jag trodde med jag hadde käkat upp alla--men hittade en gömma som sagt.. men dom tog den där tomten... har 2x7.5 mg Imovane,, som jag tror jag ska snorta 1 och tugga sönder en..

Nu drar jag hemmåt och äter godis(et)

själv skiten bara. palla snorta zopiklon..
Citera
2011-01-17, 20:56
Medlem
Sajmishs avatar
Nån som vill pma en inrikes imovan ? sökt som en jävla idiot och hittar inte
Citera
2011-01-18, 06:02
Bannlyst
Mysko det här. Har tagit både Zopiklon Zolpidem under mina år. Mest för att få sova. Har varit med om en hel del sjuka saker man gjort medans man varit påverkad av dom. Men det är för en annan historia.

Ikväll ville jag bara sova. Jag tog 3 st 5mg Zolpidem runt kl 17 för att passa på och bli lite mysig. Somnade dock snabbt vid ca 17.45. Vaknar sedan vid 21.00. Var egentligen meningen att bara sova någon timme, men men. Går ner en våning för att vara lite social med min sambo. Hon vill lägga sig så det väl okej. Men då tryckte jag i mig 3st 7,5 Zopiklon + 2 st 5mg Zolpidem. Jag ville verkligen sova så det var lika bra tänkte jag. Händer inget... absolut inget. Det slutar med att jag tagit ytterligare 2st 7,5 Zopiklon + 2 st 5mg Zolpidem. INGET!!!

Varför blev det så här? Vad tror ni? Jag har ingen direkt tolerans, jag menar, iförrgår räckte det med 1½ 7,5mg Zopiklon för att sova bra.
Citera
2011-01-18, 10:06
Medlem
Jag kan äta mängder utav zolpidem utan att somna OM jag inte ligger i sängen och försöker somna..
Sitter du framför datorn eller tv'n och har tagit zopiklon eller zolpidem så somnar du troligen inte.
Sen verkar dom bara i 2 timmar, jag som har sömn problem vaknar alltid 2-3 timmar efter jag somnat.
men några propavan fixar det rätt bra.

Har även testat benso + zolpidem, ingen extra effect.

jag undrar varför fanclub på dessa mediciner? jag har aldrig lyckats bli nå väck på dom, dom fungerar som insomningstablett för mej, det är allt.
Citera
2011-01-18, 12:19
Medlem
ixgamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afireinside3
Jag kan äta mängder utav zolpidem utan att somna OM jag inte ligger i sängen och försöker somna..
Sitter du framför datorn eller tv'n och har tagit zopiklon eller zolpidem så somnar du troligen inte.
Sen verkar dom bara i 2 timmar, jag som har sömn problem vaknar alltid 2-3 timmar efter jag somnat.
men några propavan fixar det rätt bra.

Har även testat benso + zolpidem, ingen extra effect.

jag undrar varför fanclub på dessa mediciner? jag har aldrig lyckats bli nå väck på dom, dom fungerar som insomningstablett för mej, det är allt.

Zopiklon + Theralen = Natti Natti
Citera
2011-01-18, 13:09
Bannlyst
Men alltså... borde inte något ha hänt. Somnat/zombie/galen vad som helst. Det var en väldigt stor dos, och det för mig som tar 1-2 5mg:are innan jag lägger mig och inte ens varje kväll.
37,5mg Zopiklon och 35mg Zolpidem!!! Jag somnade sedan på morgonen i kanske 1 timme. Sedan har jag varit uppe sedan dess.
Citera
2011-01-18, 16:57
Medlem
Siickboys avatar
måste bara låna den här tråden! för varje gång ja käkar zop eller zolpi så får ja inget rus mår illa å febe å spyr ibland:S käkat de typ 10 gånger alltid samma sak men alla annan benzo å stilnoct funkar fint! Undrar va de kan bero på?
Citera
2011-01-18, 19:45
Medlem
hybridos avatar
40mg nitrazepam, 5 st 3,5or & 60mg stilnoct...... vafaaaan svajjar ingenting för?

Förut räckte det med enbart 30 mg stilnoct för att högtalarna skulle börja dansa och man såg massa sjuka saker och gjorde sjuka saker....

nu känne rjag mig nedast salsongsberusad... besviken......
Citera
2011-01-18, 23:09
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Betablockerare boostar benso o z-analoger bra så lär vara därför.

näe?det är väl bara ytterligare en lugnande faktor, dämpar hjärtrytmen typ? det boostar väl inte ruset?

hur som helst: om man tar z-analoger för sömnen och avser att fortsätta med det ska man ge faan i att flumma på dom, även om det är lockande. när toleransen ökat sitter man med där med pungen i gräsklipparn, utan vare sig sömn eller flum.
Citera
2011-01-19, 06:01
Medlem
hybridos avatar
Sista gången stilnoct åker in i min kropp, jävla skräptabletter.....hjälpte ju inte ens mot sömnen heller trots en kombo med nitrazepam....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in