2012-01-06, 06:12
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Ingen aning. Men imovane..& stilnoct upplever jag som mest föränderliga i ruset. Aldrig käkat apotekets piller men väl samma kartor olika tillfällen ifrån samam ask/blister.... Skumma tabletter.
Annars kan det väl helt enkelt vara tolerans?
Ja. Helt otroligt vad det kan skilja. Ena gången tar man 2-4 stycken och hamnar i Willy wonka's värld, ser musiken man lyssnar s och vaknar halvnaken med lägenheten i kaos. Nästa gång tar man en karta och ser inte minsta lilla inbillade småkryp. Och detta kan vara med så lite som en dags mellanrum.
Citera
2012-01-09, 06:55
Medlem
Adiemuss avatar
Är det någon som vet en benso som är motsvarig till imovane (i styrka typ) men som man kan ta på dagen? Sobril?? Är imovane och sobril lika starka eller
Senast redigerad av Adiemus 2012-01-09 kl. 06:58.
Citera
2012-01-10, 00:52
Medlem
PurdusMajors avatar
ffick nyligen est imonvsnP(5mg) satt 6st hur kommr den käknsal jag ändra allting gåriovåg se flummnt. Botrde jsg vsrs oroli)

Smaken e meskt

HLPE ME
Citera
2012-01-10, 00:59
Medlem
sara.nillsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PurdusMajor
ffick nyligen est imonvsnP(5mg) satt 6st hur kommr den käknsal jag ändra allting gåriovåg se flummnt. Botrde jsg vsrs oroli)

Smaken e meskt

HLPE ME

hahaha ser att tabletterna gett effekt sov gott!
Citera
2012-01-10, 01:36
Medlem
PurdusMajors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sara.nillson
hahaha ser att tabletterna gett effekt sov gott!
skall jag ta merr elle gå neur underetäckt
Senast redigerad av PurdusMajor 2012-01-10 kl. 01:40.
Citera
2012-01-13, 16:31
Medlem
stonerfuzzs avatar
Jag började ha svårt att somna sommaren -11 och gick till läkare i November -11 för det gick verkligen inte ihop med plugget, jag var alltid trött och sov dåligt. 10 Minuter senare skriver han ut ett 100pack Zolpidem som jag tagit sedan dess förutom på helgerna. Jag är verkligen inte ute efter något rus, det får jag tillräckligt av alkohol och cannabis.

De senaste veckorna har jag märkt att 1 tablett om kvällen inte riktigt biter och jag ligger timmar och kan inte sova ändå så nu i veckan tryckte jag i mig 2 och gick och la mig (läkarens rek 1-2 tab).
Sen blev det sjukt flummigt, jag låg och trodde jag badade runt bland massa lösgodis och fick för mig att jag var med i något skojigt tvspel men samtidigt visste jag att det inte var på riktigt. Någon utförlig förklaring har jag inte men det var inte obehagligt på något sätt utan låg mest och mös under täcket haha.
Citera
2012-01-13, 17:48
Medlem
Wuzzies avatar
Fick just Zopiclone 7,5 ordinerat 2 veckorsdos.

Har nu testat tagit en.. hm. Och jag tog en bärs för att öka effekten.

Mitt textmeddelande tog tio minuter att skriva.
Citera
2012-01-13, 21:38
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuzzie

Akta så du inte somnar bara, håll dig aktiv med något...
Citera
2012-01-14, 02:40
Medlem
jimpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Akta så du inte somnar bara, håll dig aktiv med något...

Det är ju inte direkt en opiat, barbiturat eller liknande. Så varför skulle han inte kunna somna menar du?
Citera
2012-01-14, 02:54
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimps
Det är ju inte direkt en opiat, barbiturat eller liknande. Så varför skulle han inte kunna somna menar du?
Tror du missuppfattar mig. Det är ju sömnmedicin och grejen är ju att man ska slockna av dem, men jag antar att han vill "flumma" på dem när han skriver i detta delforumet...jaja.
Citera
2012-01-14, 16:54
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wuzzie

Jo man blir ofta rätt så hjärndöd av de pillrerna....och tiden rusar, mcket mer än jämfört med "dags-benzon", är min erfarenhet många gånger. Ibland är det skittrevligt dock.

Själv tycker jag att man alltid blir för mycket trög, dum i huvudet, eller allmänt bäng i knoppen på ett lite äckligt sätt av alkohol i någonsomhelst kombination med benzo...
Citera
2012-01-15, 00:11
Medlem
Någon har säkert nämnt detta!
mitt tips är iallafall att trappa ner varannan vecka för att hålla toleransen på bra nivå!
tillex om du på en fredag tar 40 mg för att slippa lite ångest så trappar du sen ner med - 5mg varje kväll och när du är nere på en 5 eller 7,5 så tar du en paus så länge du kan eller vill! på detta sättet så slipper man ev overklighets känslor och sömnlösa nätter!

sen börjar man om från början igen! för sluta det vill då inte jag!
Senast redigerad av ante1982 2012-01-15 kl. 00:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in