2010-09-19, 04:36
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det är ett exit hole och inte ett entry hole. Piller i röven, herrejävlar vad desperat.

Vissa tar en kula på slagfältet, andra kör upp piller i röven. Herrens vägnar äro outgrundliga.
Citera
2010-09-20, 13:01
Medlem
ColdCradles avatar
Kommer aldrig glömma den gången när jag och min kompis drack öl och tog zoppisar, jag stod och filma medan han hände ut från fönstret på femte våningen, sen gick jag och spela poker en stund och så braka det till och där hängde han och skrek på hjälp, då jävlar nyktra jag till.. höll i hans händer men var inte så lätt att dra upp honom tillslut föll han ner och det blev ett besök till sjukhuset då var man bra förstörd, han överlevde som tur var, hade skulle dött egentligen.

Har berättat historien förr men tål att berättas igen för det är sjuka saker som kan hända, tar helst inte zopiklon på höga höjder nu
Citera
2010-09-20, 17:01
Medlem
Slingshots avatar
Testade att snorta Stilnoct, satan i gatan vad det sved, men det slog på fint jämfört med oralt, tog kanske bara 1-3 min för det att slå på också.
Citera
2010-09-21, 01:46
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Testade att snorta Stilnoct, satan i gatan vad det sved, men det slog på fint jämfört med oralt, tog kanske bara 1-3 min för det att slå på också.

Beskriv hur känslan var i jämförelse med oralt!
Citera
2010-09-21, 01:57
Medlem
Showzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Folk säger ju att de hallucinerar på Stilnoct. Är det så? Om ja; är det så stor skillnad på Zopiklon och Zolpidem? För jag känner inga som helst tendenser till hallisar när jag käkar Zoppisar.

F.ö. blir det Castillo de gredos och en tablett nu, för att liva upp misären.

Har aldrig testat zopiklon i stora doser men när jag tar många stillisar får jag vansinniga hallucinationer det inte går att ta fel på. Statyer av grisar, dvärgar i rummet, jag "ser" luften som en gas som bildar kuber och trianglar. Allt detta är givetvis någorlunda suddigt, knappast som syrahistorierna om serietidnings-föreetelser, och omgivningen måste vara mörk. Fast på stan en gång såg jag syner mitt på dagen. Men då hade jag inte käkat stilnoct. Jo det hade jag. Det var grått ute i alla fall.
Citera
2010-09-21, 02:36
Medlem
Alltings avatar
En gång testade jag trettio stycken med en stark inställning att det var sockerpiller. Resultat? Ge mig socker. Näe. Allvarligt talat; om de ska fungera för en man i 110kg klassen fungerar inte ens 15mg efter någon vecka.

Vissa bryr sig inte, sover gör man någon gång. Men ibland måste man somna - och det snabbt. Fråga efter 5-15mg Nitrazepam om inte Zopiklon, Zaleplon eller Zolpidem fungerar. På riktigt.

En gång var jag vaken runt åtta dagar utan något knark. Tog lite Tramadol iof.

Zaleplon är den bästa insomningstabletten som fanns, men det är väl lite skit och så handlar ALLT OM PENGAR!

Zaleplon somnar man inte så kör man inte 100 mil i en bil utan att veta om det, Zaleplon går ur kroppen på runt två-tre timmar. Sorry, men jag vet bara det här.

Näe.. går att beställa utomlands eftersom det inte är narkotikaklassat.... snortar man pulvret ser man smurfar men det är samma sak med Zolpidem.

(drick aldrig Johannesörts-The)
Senast redigerad av Allting 2010-09-21 kl. 02:41.
Citera
2010-09-21, 06:13
Medlem
hvuXs avatar
Tagit Zolpidem för att sova sedan något år tillbaka (10mg).

Bland det bästa jag vet då jag sover själv är att vänta tills den kickar in, och lägga mig i sängen för att chilla till någon random film.
Tycker att Stilnoct ger en känsla av eufori, helt enkelt.

I början av behandlingen märkte även vänner när den kickade in eftersom jag började stava som en jävla idiot vid datorn. Nu har det dock försvunnit.
Citera
2010-09-22, 10:20
Medlem
Känner mig så sjukt efterbliven. Käkar zopiklon 7,5 fick 30Tabbs utskrivet förra veckan. Allt är slut och nu har jag sån sinnessjukt svår ångest över hur jag ska ringa ner till doktorn igen, för att få ut nya. Märkte att toleransen ökade snabbt 1 tablett först deckade inom 15 minuter. Sen ökade det till 2, Sen har jag iofs flummat en del. Tog 3 igår och såg i morse att kartan var slut. Minnet helt väck och allmänt förvirrad.

Nu har jag tryckt i mig 100mg sertalin o känner mig ännu mer tom i skallen. Magen kniper käften är som öknen och jag blir skitnödig 24/7..

Förövrigt är zoplikon det bästa ångestdämpade skiten som finns iaf för mig.. Alla är vi olika =)
Citera
2010-09-22, 12:08
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Showz
Beskriv hur känslan var i jämförelse med oralt!

Det slog ungefär dubbelt så hårt jämfört med oralt, dock varade ruset inte lika länge som oralt. Krävdes bara ungefär halva dosen i snoken också.
Citera
2010-09-22, 21:02
Bannlyst
Om Någon Vet Hur Man Kan Neutralizera Smaken Skicka Ett Pm Till Mig
Citera
2010-09-22, 21:10
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BadgerMan
Om Någon Vet Hur Man Kan Neutralizera Smaken Skicka Ett Pm Till Mig

Mjölk har jag hört. Dock ej testat.
Citera
2010-09-22, 22:06
Medlem
CoupDeGraces avatar
Har intaget en Zopiklon och var kvällen till ära lätt påverkad. Givetvis vill jag ha mer!!
Har dock bara två kvar, är det då värt att lösa ett av dom sista och ta det sista innan sängdags med en fm1:a?
Eller ska jag helt enkelt vänta några timmar och ta båda samtidigt.

Ursäkta om det blev snurrigt, men jag blev rätt skev på en alltså, sjukt.

EDIT: För att rektallösning, vill säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in