2011-01-16, 21:29
Medlem
Jag e hel färsking på benso, men fick nu utskrivet från min läkare zopiklon för sömnen. Har rökt knuda varje dag i typ 3 år nu va så jag kom ikontakt med läkaren, men hursomhelst för o komma till topic.
Började ta typ två st 7.5mg o de va en soft känsla rökte ett par sköna suttar o blev rätt väck. Dan efter tog jag sex st(vet inte om de e speciellt mkt men för andra gången kanske) o rökte nåra fulingar runt kl 22-01 och blev riktigt borta som många säger här man gör fucked upp grejjer jag satt bland annat o la upp massa konstiga videos på facebook, snackade med random brudar o skämde ut mig själv, hade tydligenringt en polare o bara mumlat massa grejjjer, fick jag reda på dagen efter hehe. Men de e riktigt najs o blanda cannabis med detta, dock så e smaken fördjävlig fuckar upp allting man äter dricker även ltie dan efter, men man vänjer sig vid det efter ett par gånger nu stör det mig inte direkt. blablabla

hej
Citera
2011-01-16, 23:24
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Walvater
Somnade inte efter mina första 3 Imovane, så jag tryckte i mig 12 till. Kommer jag att bli lite sådär småskön eller kommer det bara bli kaoz eller kommer ingenting att hända?

Har jag förstått det här rätt: Du vllle sova, och svalde därför tre Imovane. Men när det av någon anledning inte fungerade, så trycker du i dig tolv till och vill nu verkligen inte sova, utan blir helt plötsligt jättenyfiken på vad som kommmer att hända? Väldigt märkligt alltihop.

Hursomhelst, har du tolerams så kommer du säkert bara bli skön, har du det inte så tycker jag du ska be en stilla bön. En polare kan kanske komma över?

Lycka till kompis, men tänk efter före nästa gång.
Citera
2011-01-17, 00:55
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JUNK2K4
KÖP säger jag bara, helt klart värt det.
Ja, ibland ler lyckan mot en.
Citera
2011-01-17, 01:16
Medlem
Walvaters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.A.M.F
Har jag förstått det här rätt: Du vllle sova, och svalde därför tre Imovane. Men när det av någon anledning inte fungerade, så trycker du i dig tolv till och vill nu verkligen inte sova, utan blir helt plötsligt jättenyfiken på vad som kommmer att hända? Väldigt märkligt alltihop.

Hursomhelst, har du tolerams så kommer du säkert bara bli skön, har du det inte så tycker jag du ska be en stilla bön. En polare kan kanske komma över?

Lycka till kompis, men tänk efter före nästa gång.
Jag tror att jag försökte sova två gånger; första gången på tre Imovane, och andra gången på tre igen. När det inte gick efter sex Imovane totalt så drog jag i mig elva stycken till, och väntade på att bli lite skönt lullig. Jag drack några deciliter vin till. Det gick rätt bra.

Synd bara att jag har slut på Imovane nu, och inte kommer att kunna sova förens jag har varit på återbesök hos psykiatrin den 27:e Januari.
Citera
2011-01-17, 01:28
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ja, ibland ler lyckan mot en.
Lyllos dig

ontopic:
Alpra och stilnoct. Måste ju säga att detta var en glatt överraskande combo Allt blir fan som Full 3D när man tittar på det Satt och chattade och började tycka att skärmen fick ett sånt jävla djup nästan så man ville kolla bakom om det var nåt slags ingång till narnia, och det var liksom som om jag åkte framåt hela tiden när jag kollade på skärmen sen hade jag seriöst 4st små varelser på databordet som "hjälpte till" med tips och råd om både det ena och det andra föga konstruktiva råd dock, vilket ledde till att jag mest bråkade med dom och det var liksom som när man är halvvaken och pratar i sömnen tillräckligt högt, och vaknar av det. Varje gång jag höjde rösten åt tomtarna ryckte jag till och " kom upp" så pass att dom försvann, och skärmen slutade vara som framrutan på en båt eller annat fordon som färdades framåt jävla tur att man höll sig inne
Citera
2011-01-17, 06:25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asteniker
Ja, det är ju inte helt ovanligt att folk tar Imovane dagtid mot ångest. Däremot har jag aldrig hört talas om någon som tar Stilnoct på dagen för att bli av med sådan.

Stilnoct funkar för mig att ta på dagtid mot ångest, så är lite olika. Z-analoger dämpar ångest bättre än benso enligt mig.
Citera
2011-01-17, 07:10
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Stilnoct funkar för mig att ta på dagtid mot ångest, så är lite olika. Z-analoger dämpar ångest bättre än benso enligt mig.
Förutom xanor så håller jag med dig till 100%. Men inte ens den favoriten slår ju på en tredjedel så fort somstilnoct eller imovane, så jag tar hellre några sådana vid PÅ-attacker.
Citera
2011-01-17, 12:50
Medlem
Astenikers avatar
Citat:
Förutom xanor så håller jag med dig till 100%. Men inte ens den favoriten slår ju på en tredjedel så fort somstilnoct eller imovane, så jag tar hellre några sådana vid PÅ-attacker.
Ja, Stilnoct kan nog vara en god idé vid panikångestattacker. För mig kickar den in på 10 minuter. Imovane dock långsammare: en halvtimma.
Citera
2011-01-17, 14:33
Medlem
Zopiklon är en djävul har en stark hatkärlek till dom där.
Har dom på recept, börjar alltid med att man tar 4-5 st sen är det mesta slut när man vaknar. Sist fick jag 2 kartor av en god vän samt 2 kartor propavan totalt 40 piller. Började med 5 zoppar dagen efter var alla 4 kartor borta och hela lägenheten var sne, kan ju alltid hoppas på att jag har städat bort dom för kartorna finner jag då ingenstans
Citera
2011-01-17, 15:02
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Zopiklon är en djävul har en stark hatkärlek till dom där.
Har dom på recept, börjar alltid med att man tar 4-5 st sen är det mesta slut när man vaknar. Sist fick jag 2 kartor av en god vän samt 2 kartor propavan totalt 40 piller. Började med 5 zoppar dagen efter var alla 4 kartor borta och hela lägenheten var sne, kan ju alltid hoppas på att jag har städat bort dom för kartorna finner jag då ingenstans

Du åt ju garanterat alla.

OnT: Började morgonen med 50 mg zopiklon rektalt (kickar skönast, man slipper nästan helt metallsmaken och det är bara trivsammare) och sex mg Xanor och ett återanvänt Fentanylplåster. Mår som en gud vill jag påstå...Hur nu en gud mår.
Citera
2011-01-17, 17:22
Medlem
O.rly?s avatar
Hur mycket borde man köra på tillsammans med alkohol?
För ca 2 veckor sedan tog jag imovane, 7,5mg tillsammans med en kvarting explorer och minns inte ett smak. Helt svart. Men alla som jag hade varit med sa att jag var sjukt rolig och hade galet kul, men det är ju inget som hjälper mig om jag inte kommer ihåg vad jag gör.

Är ingen nybörjare på imovane men brukar sällan blanda det med alkohol.
Citera
2011-01-17, 17:25
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Du åt ju garanterat alla.

OnT: Började morgonen med 50 mg zopiklon rektalt (kickar skönast, man slipper nästan helt metallsmaken och det är bara trivsammare) och sex mg Xanor och ett återanvänt Fentanylplåster. Mår som en gud vill jag påstå...Hur nu en gud mår.

Lägg till två eller tre mellanöl på det där, sen blandmissbrukar du i världsklass.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in