Hej, jag har i ett par år använt Zolpidem Sandoz varje gång, aldrig några andra märken. Det var fina tider flummade varje gång, Nedan är en liten kort beskrivning vad som hände i början av mitt Zolpidem bruk.
• I början då man knappt hade någon aning om vad dessa små pillar var kapabla till så underskattade man dom totalt. Som ni flesta vet händer det ofta att man får långa minnesluckor och får tillbaka små flashbacks nästa dag sakta men säkert så tillslut har man en ganska bra uppfattning om vad som hände.
Hur som helst så hade jag använt massor med raklödder som låg överallt i mitt sovrum, rakat pungen i sängen, så ja det var blä. Tyckte det var roligt att sitta och skära mig i armen, kan inte förstå hur man kunde göra det. Var blod på många ställen i rummet och hela kartan var självklart slut.
Men det jag ville komma fram till är att nu de senaste 6 månaderna har jag tagit 2 st 7.5 Imovane i princip varje natt, men jag kan inte få den ångestdämpande och den riktigt sköna effekten av dom längre. Om jag har varit utan Imovane i en vecka t.ex så den första natten kan jag få ett litet rus men väldigt väldigt kort.
Någon annan som känner att det inte funkar längre p.ga att man käkat 2x 7.5 varje dygn i några månader?
Jag har också käkat Sertralin senaste månaderna 150mg. Är det pga det att jag inte får effekt av Imovane längre?

Och hur länge sitter erat rus i av 2-3 7.5or?