mkt bra guide ..,men hur lämge sitter dessa benzo analoger kvar i urinet ?
Både zolpidem och zopiklon har väldigt korta halveringstider, ett par timmar eller något i den stilen bara... Men man kollar väl så gott som aldrig efter dem ändå och de ger inte utslag på benso...
Både zolpidem och zopiklon har väldigt korta halveringstider, ett par timmar eller något i den stilen bara... Men man kollar väl så gott som aldrig efter dem ändå och de ger inte utslag på benso...
nej ger inte utslag men har blivit så vanliga att det kollas efter dom då o då inom sub&meta programmen ..
är bara en liten ruta av många som behöver ett litet kyss sedan går d att hitta det mesta.
bump ingen som har erfarenhet av hur länge och hur dosrelaterat imovabe är vid analys ?
Det beror ju självklart på hur länge du har käkat samt hur mycket du har ätit. Själv så har ja klarat piss 2( eller 3 ) dagar efter tagit 7.5, vilket är bra jämfört med riktiga bensos.
jag har alltid fått höra att man ska passa sig för att blanda benzoanaloger och alkohol, men alltså om man har tagit en öl inte är väl det hela världen? jag vill hellst ha minnet i behåll
jag har alltid fått höra att man ska passa sig för att blanda benzoanaloger och alkohol, men alltså om man har tagit en öl inte är väl det hela världen? jag vill hellst ha minnet i behåll
kanske ska säga att det är imovane jag har.
minnet försvinner ju ganska bra på bara imovane, men det blir inte så mycket värre av ett sexpack.
dock verkar toleransen höjas ganska fort om du blandar...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!