Jag har tagit zoppar 7,5 mg varje dag i 3 år. Mår idag riktigt dåligt pga saker som hänt runt omkring och jag känner att jag behöver må bättre. Har tagit två och en halv, har två kvar. Just nu känner jag inget, bör jag ta dom andra två oxå? Vill uppnå ett lugn och välmående. Har druckit en 7.2 bärs oxå.
Det är helt sanslöst vad bra jag mår på stilnoct! Poppar tre på morgonen, tre framåt eftermiddagen, och några till framåt kvällningen vissa dagar då jag inte vill bygga upp mitt xanorberoende, dvs jag "bryter av" med zolpidem (andra dagar med lyrica)... pigg å glad, ångestfri innan man hinner säga "var är repet", keativiteten sprudlar...det blir bara bättre och bättre också! Filmerna man kollar på, herregud, man ÄR ju i filmen! Sitter jag och skriver så bara rasslar det till och fyra A-4:an är klara, behöver knappt redigera! Sätter jag mig med min gitarr så är det samma sak!
Skulle jag däremot få "hallisar" (max lite skumma grejer i ögonvrån nowadays) så krävs det minst 20 stycken, och det är inte värt det på något sätt...
Finns det NÅGON som fått z-analoger som medicin att ta på dagtid? Det finns ju trots allt de som fått tramadol mot ångest menar jag... skulle vara jävligt kul att veta!
Haha ja det skulla va det jävligaste/skummaste om nån fått det för att intaga dagtid. Även om det - som du säger - funkar finfint! Har även ridit ut mindre AT's av det mesta med just z-analogerna som enda hjälpmedel, funkar alldelses utmärkt för det också!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!