2010-02-07, 18:58
Medlem
nobbe82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Är det någon annan som tycker Mylans Zopiklon ger dålig/utebliven effekt? Det är dessa jag får nu från apoteket..vill minnas att jag hade Imovane Meda från början och att dom funkade bättre. Och även att jag av en polare en gång köpte ratiopharms version som också dom gav starkare effekt. Tror inte att det bara beror på tolerans mot Z-piller för jag får fortfarande ungefär samma effekt på samma dos varje gång på Stilnoct.

Mylan är de nya Zopiklon Merck, de är enligt mig de bästa. Imovane gillar jag inte för de har för hårt skal, tar längre tid att verka tycker jag (måste alltid tugga dom jävlarna ) Nej mylan e de bästa tycker jag, du har bara haft otur
Citera
2010-02-07, 21:45
Medlem
jugbandbluess avatar
Nej tack till att tugga zoppar..dom sätter ju in snabbt ändå.den där metallsmaken är inte nådig.
Citera
2010-02-08, 00:33
Medlem
nobbe82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Nej tack till att tugga zoppar..dom sätter ju in snabbt ändå.den där metallsmaken är inte nådig.

Har du ätit dom länfe nog så är det inte så farligt, man vänjer sig snabbt med smaken, det är en del av upplevelsen för bövelen
Citera
2010-02-08, 14:23
Medlem
zebbe36s avatar
Vilken lycka.

Brevbäraren lade i brevpaketet idag. Äntligen kan man sova skönt igen.
90st Zolpidem 10´or
Citera
2010-02-08, 17:51
Medlem
eddiepeddies avatar
Någon som kan hjälpa mig med vad man kan ta för en karta svenska Stilnoct 10mg?
Även vad en karta Stilnoct 5mg går att sälja för?
Vill helst ha min-pris och max-pris.
Och en sista fråga, hur stor är efterfrågan på dom på Västkusten?
Citera
2010-02-08, 18:59
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Någon som kan hjälpa mig med vad man kan ta för en karta svenska Stilnoct 10mg?
Även vad en karta Stilnoct 5mg går att sälja för?
Vill helst ha min-pris och max-pris.
Och en sista fråga, hur stor är efterfrågan på dom på Västkusten?

10:- för 10mg... maxpris kan du egentligen ta vad som helst men det är rätt fittigt isf att ta mer än 10 spänn tycker jag.

Efterfrågan är störst och du kan tjäna mest pengar bland folk som lämnar urinprov t ex subutexpatienter...eftersom det är det närmsta benzo dom kan käka är dom villiga att betala mer pengar än ordinarie stilnoctkäkare men det är fult att uttnyttja detta för mycket.
Citera
2010-02-08, 21:17
Medlem
lilla-ks avatar
Tog 4st fy faaan vilken bakfylla...
Citera
2010-02-08, 22:20
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
10:- för 10mg... maxpris kan du egentligen ta vad som helst men det är rätt fittigt isf att ta mer än 10 spänn tycker jag.

Efterfrågan är störst och du kan tjäna mest pengar bland folk som lämnar urinprov t ex subutexpatienter...eftersom det är det närmsta benzo dom kan käka är dom villiga att betala mer pengar än ordinarie stilnoctkäkare men det är fult att uttnyttja detta för mycket.

Ok. 10 kr låter schysst. Alltså 100kr för en karta, 150kr om det är på stan kanske.
Tror också det är mest folk som går på Subutex/Metadon-programmet som är mest intresserade av dom. Har blivit frågad av dom som går i programmet om jag vill sälja mina Imovane flera gånger men aldrig haft med mig och dom gånger jag haft med mig var det riktigt suspekta snubbar som frågade så jag nekade direkt. Men tack för info, uppskattas!
Citera
2010-02-09, 15:41
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ok. 10 kr låter schysst. Alltså 100kr för en karta, 150kr om det är på stan kanske.
Tror också det är mest folk som går på Subutex/Metadon-programmet som är mest intresserade av dom. Har blivit frågad av dom som går i programmet om jag vill sälja mina Imovane flera gånger men aldrig haft med mig och dom gånger jag haft med mig var det riktigt suspekta snubbar som frågade så jag nekade direkt. Men tack för info, uppskattas!

Den stora nätkranen tar ju 160 för en karta nu. Om du vill ha något att jämföra med dvs. 10kr/st är faktiskt ganska billigt vid så små mängder, åtminstone i min (i och för sig lilla) värld.
Citera
2010-02-10, 08:55
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Den stora nätkranen tar ju 160 för en karta nu. Om du vill ha något att jämföra med dvs. 10kr/st är faktiskt ganska billigt vid så små mängder, åtminstone i min (i och för sig lilla) värld.

Ja, är ju själv med i programmet och då är Imovane perfekt på vardagarna, men dom tog 12 kr för ett års sedan.

Om du pratar om samma shop som jag så var Imovane'n slut så jag fick köpa tyska som ligger 14st/karta nån som testat dessa? tycker inte dessa var bra.
Citera
2010-02-10, 10:00
Medlem
eddiepeddies avatar
Det är konstigt att priserna är så höga på Stilnoct (Zolpidem) och Imovane (Zopiklon), min uppfattning är att båda ligger på från 10:- till 16:-, beroende på vart man köper dom och så vidare. Nät-apotek är förstås lite dyrare som jag förstår det. Däremot kostar det mig 48:- att hämta ut 30 stycken Zolpidem och hade kostat 6:- mer om jag inte valt den billigare varianten. Och jag kom imorse på att jag en gång hade en kran på Stilnoct och Imovane, och han tog 2kr / styck. Är inte det ett mer logiskt pris?
Varför ska det vara så dyrt med dom här två tabletterna när dom egentligen bara är bra att sova på?
(vilket är min personliga åsikt givetvis)
Citera
2010-02-10, 10:03
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Det är konstigt att priserna är så höga på Stilnoct (Zolpidem) och Imovane (Zopiklon), min uppfattning är att båda ligger på från 10:- till 16:-, beroende på vart man köper dom och så vidare. Nät-apotek är förstås lite dyrare som jag förstår det. Däremot kostar det mig 48:- att hämta ut 30 stycken Zolpidem och hade kostat 6:- mer om jag inte valt den billigare varianten. Och jag kom imorse på att jag en gång hade en kran på Stilnoct och Imovane, och han tog 2kr / styck. Är inte det ett mer logiskt pris?
Varför ska det vara så dyrt med dom här två tabletterna när dom egentligen bara är bra att sova på?
(vilket är min personliga åsikt givetvis)

Många gillar faktiskt att flumma på dem, och man kan ju käka dem om man går på sub/metadon programmen. Sen är ju allt väldigt mycket dyrare på Svarta Marknaden. Den kranen du hade som var så billigt importerade väll från Asien antagligen, brukar vara enda gången priserna blir sådär bra. I Asien får man ju de flesta tabbar för bara någon krona styck.
Senast redigerad av Phiber 2010-02-10 kl. 10:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in