2010-08-22, 17:13
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nallen72
Jag har nu tagit ytterligare 3*0,5L pilsner med 7.5% som komplement till mina tidigare intagna Zopiklon (6*7,5mg) men inte mycket händer, mer än att jag börjar känna av alla pilsner. Den här tabben var en stor besvikelse så här långt. Jag slutar där för idag, jag vill ju inte vakna och ha bakrus imorgon

Ps. Om jag nu får sovit något
Var det någon tomte framme?
Citera
2010-08-22, 21:10
Bannlyst
Körde nyss upp 6 st zopiklon i röven men dom sprack ju en del så de kom pulver ur röven men får se om man får n¨ågon effekt annars kör jag bara zopiklon oralt i framtiden och ketogan i röven.
Citera
2010-08-22, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Körde nyss upp 6 st zopiklon i röven men dom sprack ju en del så de kom pulver ur röven men får se om man får n¨ågon effekt annars kör jag bara zopiklon oralt i framtiden och ketogan i röven.

Äh jag känner inte ett skit, de blev bara pulver i röven.. Jävla skit
Citera
2010-08-23, 14:52
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Var det någon tomte framme?
Nej han lyste med sin frånvaro, han var väl antagligen ledig den dagen :-)

Det som hände var att jag när jag väl somnade efter sådär 1½-2 timmar i sängen, vridandes och vändandes, så sov jag faktisk riktigt gott i nästan 6tim. O det är mer eller mindre ett ALDRIG för mig, jag kommer inte ihåg när jag sov så länge i sammanhängande sömn utan uppvaknande och allt vad det för med sig.
Citera
2010-08-23, 15:18
Medlem
alligatorsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nallen72
Nej han lyste med sin frånvaro, han var väl antagligen ledig den dagen :-)

Det som hände var att jag när jag väl somnade efter sådär 1½-2 timmar i sängen, vridandes och vändandes, så sov jag faktisk riktigt gott i nästan 6tim. O det är mer eller mindre ett ALDRIG för mig, jag kommer inte ihåg när jag sov så länge i sammanhängande sömn utan uppvaknande och allt vad det för med sig.

Min favorit om jag vill sova länge och må mysigt när jag vaknar är följande:
10 mg valium
7,5 imovane
10 mg stilnoct

Det och en god bok.
Citera
2010-08-23, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alligatorsnor
Min favorit om jag vill sova länge och må mysigt när jag vaknar är följande:
10 mg valium
7,5 imovane
10 mg stilnoct

Det och en god bok.

Själv föredrar jag 3 korkar GHB innan man går och lägger sig. Jag lovar det är bättre än ditt sätt
Citera
2010-08-23, 15:51
Bannlyst
Citat:
Själv föredrar jag 3 korkar GHB innan man går och lägger sig. Jag lovar det är bättre än ditt sätt

Då vaknar man ju bara efter en/nån timme stirrig illamående och måste fylla på igen.
Att sova på GHB suger pung.

mvh
Citera
2010-08-23, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av auto407578
Då vaknar man ju bara efter en/nån timme stirrig illamående och måste fylla på igen.
Att sova på GHB suger pung.

mvh

Nej jag sover 5 timmar på GHB och vaknar pigg som fan så det är bra. Men har man kört flera dagar i sträck då mår man dåligt när man vaknar och måste ta en återställare (2 korkar)
Citera
2010-08-24, 01:50
Bannlyst
Åh va mysigt ett 100 pack stillnoct väntar imorgon ! Kan knappt hålla mig nu skall stillnoct tomten få hälsa på ett tag !
Citera
2010-08-24, 04:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xaadee
Åh va mysigt ett 100 pack stillnoct väntar imorgon ! Kan knappt hålla mig nu skall stillnoct tomten få hälsa på ett tag !

Väntat på mina i 4-5 dagar nu hoppas de kommer snart, annars tar jag fan livet av mig
Citera
2010-08-24, 16:06
Bannlyst
Det här med grapefrukt gäller det z-analogerna också? Och hur mkt grapefrukt ska man dricka?

mvh
Citera
2010-08-24, 16:39
Medlem
Buffelns avatar
Citat:

Citat:
Äh jag känner inte ett skit, de blev bara pulver i röven.. Jävla skit

Körde du upp tabletterna i röven? Epic fail, som ungdomarna säger...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in