Flashback bygger pepparkakshus!
2009-09-08, 10:59
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Det där är en rätt så livsfarlig blandning så det bör du inte göra. Men nu är det väl för sent. Och snälla sluta skriv shue.

Vad betyder shue? (helt ot)
Citera
2009-09-08, 12:27
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffeln
Vad betyder shue? (helt ot)

Shue bruschan. Förortsslang som bara låter patetiskt.
Citera
2009-09-08, 16:18
Medlem
okey ska sluta skriva så, men nej ja tog inte subb igår jag vänta med den till en tid framöver
Citera
2009-09-13, 12:49
Medlem
går de att flumma på en och en halv zopiklon ? har även cb

tacksam för svar

peace
Citera
2009-09-14, 04:04
Medlem
Visst är det som så att denna drog är extremt sinnesförstärkande?
känner smakerna mycket mer, ser bättre, känner lukter mycket mer, känner av saker mer när jag tar i något, tex min minimalt svettiga panna kan kännas som en toksvettig panna!
någon mer än mig som känner igen sig i detta?
Citera
2009-09-14, 11:49
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninnyl
Visst är det som så att denna drog är extremt sinnesförstärkande?
känner smakerna mycket mer, ser bättre, känner lukter mycket mer, känner av saker mer när jag tar i något, tex min minimalt svettiga panna kan kännas som en toksvettig panna!
någon mer än mig som känner igen sig i detta?

Jag njuter av musik på ett helt annat sätt av zolpidem. Känner också mer av smaker på öl, mat osv. Men det är ju s.a.s. ett preparat med hypnotiska effekter så det är ju inbillning. I tillräckligt stora doser zolpidem kan man säkert få för sig att man kan gå på vatten också.

Upplever dock inget av detta på zopiklon, där är det mest en allmän ångestlindring som är mer "uppåt" än benso.
Citera
2009-09-14, 12:30
Bannlyst
Nån som provat dessa zopiclon?

Fick tag på immisar som jag inte sett tidigare. Nån som provat "ZOPICLON 7.5mg, INTAS PHARMACEUTICAL LTD"... Bara undrar om dom är okej, då jag själv tycker att vissa utländska varianter bara är skit om man jämför med originalet IMOVANE...

Tacksam om nån pallar svara...

Mvh
Citera
2009-09-14, 12:40
Bannlyst
Citat:
Vad har du för märke på dom?
Jag drar vid det här laget slutsatsen att imovane under märkena Datolan eller Limovan inte går att flöddra på...

Och jag ÄLSKAR just DATOLAN! Funkar överlägset på mig... Verkar vara indiviuellt vilka fabrikat man gillar tydligen...
Citera
2009-09-14, 13:32
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thiex
Och jag ÄLSKAR just DATOLAN! Funkar överlägset på mig... Verkar vara indiviuellt vilka fabrikat man gillar tydligen...

Jag var nog bara överdrivet gnällig. Har inte fått tag i datolan sen dess visserligen, har bara limovane nu och de funkar helt okej. Jag tycker visserligen de känns klenare än de svenska imovane jag får på recept och det känns väl lite småbull. Framförallt när man får mynta 15kr/st jmf med typ 45kr för 30 svenska på apoteket.
Citera
2009-09-14, 19:14
Medlem
Citat:
Jag var nog bara överdrivet gnällig. Har inte fått tag i datolan sen dess visserligen, har bara limovane nu och de funkar helt okej. Jag tycker visserligen de känns klenare än de svenska imovane jag får på recept och det känns väl lite småbull. Framförallt när man får mynta 15kr/st jmf med typ 45kr för 30 svenska på apoteket.

Förlåt buffeln, men jag blev tvungen att citera dig, hittade ingen annan knapp att trycka på. Hursomhelst, och jo jag vet, CB skiter fullständigt i vad jag tycker, men enligt mig så är imovan ingen drog du flummar på, äter du dom ihop med alkohol så somnar du gott, äter du dom utan någonting till, som jag gör, så behövs det 15st 7,5mg för att somna, enligt mitt tycke finns det så mycket bättre sätt att fördriva sin tid på, och imovan är inte en av dom. Det ENDA positiva med imovan är, att dom funkar mot ångest, precis som all annan närsläktad benzo. Mvh firman
Citera
2009-09-14, 20:25
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firman
Förlåt buffeln, men jag blev tvungen att citera dig, hittade ingen annan knapp att trycka på. Hursomhelst, och jo jag vet, CB skiter fullständigt i vad jag tycker, men enligt mig så är imovan ingen drog du flummar på, äter du dom ihop med alkohol så somnar du gott, äter du dom utan någonting till, som jag gör, så behövs det 15st 7,5mg för att somna, enligt mitt tycke finns det så mycket bättre sätt att fördriva sin tid på, och imovan är inte en av dom. Det ENDA positiva med imovan är, att dom funkar mot ångest, precis som all annan närsläktad benzo. Mvh firman

Om du tittar nere i det vänstra hörnet under inläggen så ser du ett fält som heter "svara på ämne", på så vis slipper du citera andras inlägg. Bara ett tips

Du kanske har en viss bensotolerans om du inte påverkas av imovane? Det är ju trots allt inte alls lika potent som riktig benso. Antar att det är individuellt hur det slår med alkohol, jag blir pigg och glad som en mört efter ett par pilsner. Vanlig xanor och diazepam och alkohol blir däremot vanligtvis pannkaka. Låter dyrt att behöva 15 för att somna på. Roppar kanske mer är din grej?
Citera
2009-09-14, 20:27
Medlem
har 1 stycken zolpidem 10mg och jag måste verkligen somna ikväll så jag undrar hur det bästa intagningssättet för dessa är. Krossa o dricka med vatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in