Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-18, 00:13
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Hmm lustigt detdära med hur individuellt drogerna påverkar en samt att du fungerar bättre av att inte veta vad man gjort dagen innan. Själv så får jag direkt tankar på morgonen som "vad gjorde jag igår? tänk om jag gjorde nåt dumt eller nåt allvarligt mot nån? osv." och så kommer min gamla vän vid namn panikångest på besök...

MVH

Mja, panikångest är inget kul att lida igenom, min har som tur gått över. Det var som värst för ett år sen då man åkte in på sjukan för självmordsförsök å låg i koma i en vecka. Men man fick rätt goda piller, flunisar tillsammans med annat till natten. Smart som man var så sparade man flunisarna tills på dagarna å flummade när man inte kunde göra annat än att ligga i sängen ändå. Sköterskorna kollade väl lite konstigt på en, och där är en period jag faktiskt inte har så mycket minne av. Misstänker att flunisarna låg bakom en hel del...

Lite offtopic-inlägg, kanske dags å hålla sig till originalrubriken. *häver i mig 5 zopiklon*

Jag hade turen att få 40x7.5 på sex dagars intervall så man har en del över.
Citera
2009-08-18, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Mja, panikångest är inget kul att lida igenom, min har som tur gått över. Det var som värst för ett år sen då man åkte in på sjukan för självmordsförsök å låg i koma i en vecka. Men man fick rätt goda piller, flunisar tillsammans med annat till natten. Smart som man var så sparade man flunisarna tills på dagarna å flummade när man inte kunde göra annat än att ligga i sängen ändå. Sköterskorna kollade väl lite konstigt på en, och där är en period jag faktiskt inte har så mycket minne av. Misstänker att flunisarna låg bakom en hel del...

Lite offtopic-inlägg, kanske dags å hålla sig till originalrubriken. *häver i mig 5 zopiklon*

Jag hade turen att få 40x7.5 på sex dagars intervall så man har en del över.

Aj, lät inget vidare att ligga i koma i en vecka

Alltid fint med fem zopiklon i magen ^^

Jag funderar själv på att ta nån till för jag känner mig nästan ångestfylld trots jag druckit tre 50cl folköl och tagit tre st immisar...

Vad tycker du maniac, ska man ? ;D
MVH
Citera
2009-08-18, 00:24
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exogen
Aj, lät inget vidare att ligga i koma i en vecka

Alltid fint med fem zopiklon i magen ^^

Jag funderar själv på att ta nån till för jag känner mig nästan ångestfylld trots jag druckit tre 50cl folköl och tagit tre st immisar...

Vad tycker du maniac, ska man ? ;D
MVH

Jag gillar att börja med ett par för att fylla på med en i taget var andra-tredje timme med tanke på att halveringstiden är sex timmar så går den rogivande effekten ur ganska snabbt ur kroppen, den ångestdämpande effekten för min del varar inte i mer än 2-3 timmar. Med andra ord, det var väl ett tag sen du intog senast och jag skulle nog ha fyllt på om det nu är så att du tänkt semi-flöddra vidare.
Citera
2009-08-18, 01:33
Bannlyst
Är ny på detta ska få 2 st Zolpidem av en polare. Aldrig testat så är lite nyfiken på dess effekter. bara testat Xanor innan med alkohol de sluta rätt köttigt. Är detta liknade xanor eller ?
Citera
2009-08-18, 02:03
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaPuffan
Är ny på detta ska få 2 st Zolpidem av en polare. Aldrig testat så är lite nyfiken på dess effekter. bara testat Xanor innan med alkohol de sluta rätt köttigt. Är detta liknade xanor eller ?

Inte alls i närheten av Xanor. Zolpidem är en hypnotisk benso-analog som används för insomning, mediciner har även väldigt kort halveringstid. Så effekten sitter bara i någon timme, du kan få för dig att hitta på massa dumsaker och få total minnesförlust.

Mitt tips, ta Zolpidem, lägg dig i sängen och sov.
Citera
2009-08-18, 02:43
Medlem
utan.att.stannas avatar
fick bara utskrivet för 2 st 1 veckas perioder, 20 st 5 mg.... För att få in sömnrytmen,... Tips på hur man ska få mer? Har tidigare provat propavan från samma vårdcentral.
Citera
2009-08-18, 05:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Inte alls i närheten av Xanor. Zolpidem är en hypnotisk benso-analog som används för insomning, mediciner har även väldigt kort halveringstid. Så effekten sitter bara i någon timme, du kan få för dig att hitta på massa dumsaker och få total minnesförlust.

Mitt tips, ta Zolpidem, lägg dig i sängen och sov.

Så blanda dessa med alkohol är ingen vidare bra ide ?
Citera
2009-08-18, 09:03
Medlem
Buffelns avatar
Citat:

Du kommer få en helt ny syn på vad ångest innebär när du vaknar morgonen efter iaf.
Citera
2009-08-18, 12:20
Medlem
Citat:

Fungerar bra, jo. Men då du verkar ha en liten mängd piller, får du nog se till att dra i dig mer av alkoholen, för att få ett bra rus. Men har nog aldrig provat med så liten mängd.
Citera
2009-08-18, 12:24
Bannlyst
Intog 3st 7.5or igår och tre st 50cl folköl och jag fick inte minnesluckor, men jag blev skönt avslappnad och ångesten försvann, zopiklon verkar därför vara ganska bra för mig, så härmed joinar jag denna fanclub
Citera
2009-08-18, 12:26
Bannlyst
Citat:

Köttigt? Vad gjorde du?
Citera
2009-08-18, 15:51
Medlem
Mats-Everts avatar
Det är så olika det där, satt med en polare som hävde i sig ett paket 7,5or till bärsen, själv så föredrar jag att hålla det på en lägre nivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in