2010-06-01, 19:14
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Måste fråga innan jag glömmer av det, vet någon varför så många som går på Metadon gillar Imovane så mycket? Är det bara för att det inte visar på proverna eller ger det ett schysstare rus om man druckit metadon samma dag?

De som går på Metadon går ju oftast på UP-tester för att bevisa att de är rena från allt annat. Imovane visas inte på UP-tester och är den benso-analog som är mest lik vanliga bensodiazepiner i ångestdämpande och flödder-syfte. Det är samma med folk som går på Subutex-behandling, de gillar också Imovane för att det inte syns på UP-tester.
Citera
2010-06-01, 19:58
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
De som går på Metadon går ju oftast på UP-tester för att bevisa att de är rena från allt annat. Imovane visas inte på UP-tester och är den benso-analog som är mest lik vanliga bensodiazepiner i ångestdämpande och flödder-syfte. Det är samma med folk som går på Subutex-behandling, de gillar också Imovane för att det inte syns på UP-tester.

Ok, trodde först att det dom gav ett annorlunda rus till dom som går på Metadon / Subutex. Men då vet jag. Tack.
Citera
2010-06-01, 23:26
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Ok, trodde först att det dom gav ett annorlunda rus till dom som går på Metadon / Subutex. Men då vet jag. Tack.

Nej det gör dom tyvärr inte, hade jag inte varit med i programmet så hade jag aldrig käkat imovane....dom tog man ju inte ens emot gratis innan.
Citera
2010-06-01, 23:44
Medlem
lilla-ks avatar
Ger imovane mer hallisar och "go känsla" än stilnoct?
Upplever detta nämligen. Fast jag saknar att vara så där riktat tung, go och knäpp som jag var i början när jag åt dem.

Äter nu 7,5mg x 2 - hur mkt bör jag ta för att uppnå den goa effekten (då pratar vi inte om att somna)
Citera
2010-06-02, 14:49
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilla-k
Ger imovane mer hallisar och "go känsla" än stilnoct?
Upplever detta nämligen. Fast jag saknar att vara så där riktat tung, go och knäpp som jag var i början när jag åt dem.

Äter nu 7,5mg x 2 - hur mkt bör jag ta för att uppnå den goa effekten (då pratar vi inte om att somna)

Imovane ger inga hallisar som stillisar gör. Prova att slänga i dig 4st så ska du nå uppnå den goa effekten!
Citera
2010-06-02, 14:50
Medlem
lowerCases avatar
Ni som handlat av skräcken och fått hem deras stilnox, vad tycker ni om dom? Är dom ostabila och varier i styrka eller håller dom bara en lägre standard?
Citera
2010-06-02, 15:19
Medlem
lilla-ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Imovane ger inga hallisar som stillisar gör. Prova att slänga i dig 4st så ska du nå uppnå den goa effekten!
imovane eller stilnoct? har både och nämligen
Citera
2010-06-02, 16:31
Medlem
Astenikers avatar
Suck, så vart jag tolerant på dosen 15 mg igen, som jag försöker hålla som maxdos. Slängde ändå i mig en 7,5:a till igår för att till slut kunna somna.
Citera
2010-06-02, 23:09
Medlem
Nazipolizeis avatar
Motverkar andra bensos den knasiga effekten av stilnoct?
käkade 5-6stilnoct en kväll tillsammans med lite alkohol och fint gräs. Tog 1,5mg xanor upp till och blev inte allt för knasig och skum, fick inte en enda hallis och hände inget ovanligt direkt förutom att jg fick med mig hem en soptunna i metall ^^

Andra gånger jag tagit stilnoct har det räckt med två stycken för att jag ska se tredubbelt, bli mongolid och prata sims språk typ...
Citera
2010-06-02, 23:57
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
käkade 5-6stilnoct en kväll tillsammans med lite alkohol och fint gräs. Tog 1,5mg xanor upp till och blev inte allt för knasig och skum, fick inte en enda hallis och hände inget ovanligt direkt förutom att jg fick med mig hem en soptunna i metall ^^

Andra gånger jag tagit stilnoct har det räckt med två stycken för att jag ska se tredubbelt, bli mongolid och prata sims språk typ...

låter knasigt, på mig har alltid gräs och benso boostat stillisar...
Citera
2010-06-03, 01:01
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei

Jag tycker att andra benzos i kombination tar bort rätt mycket av den typiska "stilnoct-effekten" men däremot så leder kombinationen till ökad allmän känslan av påverkan men om man vill känna sig stilnoctad så ska man undvika att ta massa benzo är min erfarenhet iaf.
Citera
2010-06-03, 11:41
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Jag tycker att andra benzos i kombination tar bort rätt mycket av den typiska "stilnoct-effekten" men däremot så leder kombinationen till ökad allmän känslan av påverkan men om man vill känna sig stilnoctad så ska man undvika att ta massa benzo är min erfarenhet iaf.

ja jag misstänkte nästan detta. Visst alltså man blir ju "bäng" som fan. Men man blir ju inte direkt någon galen stilnoct-tomte. Och det är väll ändå därför man käkar stillisar ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in