Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-25, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoLimitKing
Du ska vara glad att du inte gick ut och somnade i snödrivan i -17 grader, som vår käre umeåbo gjorde i söndags https://www.flashback.org/t1152772p4

Det va stilnoct inte imovane ju.... Man blir inte alls lika väck på imovane som stillisarna.

mvh
Citera
2010-03-25, 15:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
kan ju säga att jag inte minns något från den natten....yay

Va fan det va ju väldigt konstigt eller inte.

mvh
Citera
2010-03-25, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto407578
Det va stilnoct inte imovane ju.... Man blir inte alls lika väck på imovane som stillisarna.

mvh

haha, kan intyga att nockarna är livsfarliga, iaf om man blandar med alkohol
Citera
2010-03-25, 19:49
Medlem
Nallen72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nilltre
haha, kan intyga att nockarna är livsfarliga, iaf om man blandar med alkohol

100% blandning om man är ute efter en total minneslucka..jag har aldrig provat...eller....inte vad jag kan komma ihåg i alla fall
Citera
2010-03-25, 21:14
Avstängd
zebbe36s avatar
Ja fy tusan för att blanda Z med alkohol.
tom, Zolpidem tycker jag är lite luriga nuförtiden. Jag kan bli riktigt mongo på dom om jag tar för många.

Så hädanefter så håller jag mig till Zoplikon. Jag la precis in en beställning på 120st 7,5´or
Jag tycker att eftersmaken ger med sig efter ett par dagar.
Eller så är det att jag vänjer mig vid att allt smakar skit
Citera
2010-03-25, 21:18
Medlem
lilla-ks avatar
Fan inatt hade jag antagligen slängt i mig TRE stora mackor.... kan tillägga att jag är anorektiker . De var ångest i morse kan jag säga.
Citera
2010-03-25, 21:49
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Är det vanligt att man får imovane/stilnoct utskrivet? Har jobbiga sömnsvårigheter och ska till läkaren nästa vecka.. Har provat Propavan och alla lagliga skitpiller.. Propavan blev jag bara seg på fram till eftermiddagen dagen efter..
Citera
2010-03-25, 21:51
Medlem
lilla-ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Är det vanligt att man får imovane/stilnoct utskrivet? Har jobbiga sömnsvårigheter och ska till läkaren nästa vecka.. Har provat Propavan och alla lagliga skitpiller.. Propavan blev jag bara seg på fram till eftermiddagen dagen efter..
stilnoct är svårare men imovane får du ut lätt!
Citera
2010-03-25, 22:29
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:

Om du redan har fått gå igenom Propavan, Theralen, Atarax m.fl så kommer nästa steg troligtvis vara Imovane alt. Stilnoct, förklara för din läkare vad det är du har problem med. Båda är insomningstabletter, men Stilnoct är helt klart bättre för enbart insomning, Imovane håller i ett par timmar samtidigt som den hjälper att somna in.
Citera
2010-03-25, 22:29
Medlem
seriously?s avatar
Citat:

Om han frågar vad du tagit så säger du att du har prövat Propavan, valleriana (eller vafan dom heter) och Stillnoct 5mg/Imovane. Så säg att "Imovane kändes att vara bäst, gick lätt att somna och kände mig inte så dåsig på morgonen, bara en lätt bismak av metall när man vaknar."

Men det brukar inte vara så svårt att få ut det för sömnpiller. Bara du beskriver att du har svårt att somna in osv..

Fick Stillnoct 10mg första gången jag var förbi min läkare, just av att säga allt jag prövat varit skit och nu vill jag ha lite bättre :P

Good Luck!
(Överstående text kan innehålla brister/felstav p.g.a att jag är jävligt knocked )
Citera
2010-03-25, 23:01
Medlem
jugbandbluess avatar
Kör med Ratiopharm Zopiclone 7,5mg nu

Dom rekommenderas ej! Mylan, Meda, alla andra jag provat är bättre än dom här. Trodde det var tolerans först men sen hittade jag några gamla Mylan 5mg och dom hade mer effekt per tablett än Ratiopharms 7,5mg.
Senast redigerad av jugbandblues 2010-03-25 kl. 23:04.
Citera
2010-03-25, 23:22
Medlem
cenobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atticus-Finch
Drack ett par dl whiskey och tryckte i mig 2 zopiklon igår. Kände mig jävligt mysig, satt och chillade med lite bob dylan och andra gobitar. Jag bestämde mig för att ta en zopiklon till, tabletten var dock bruten redan så tog bara halva då jag uppfattade det som ett tecken från nån högre makt
Det sista jag kommer ihåg är att jag tyckte ruset började lägga säg väl tidigt.

Nästa sekund är det morgon (tidig eftermiddag), jag har en halvt uppäten kebabpizza under täcket, Zopiklonkartan är tom och jag har haft min första blackout.

Utvärdering: Hellre en joint 10 ggr av 10.
Men filar just nu på en väldigt billig bourbon med ett par zopisar i magen så helt fel va det ju inte

lite festligt när man läser det, men jag känner igen det allt för väl. jag har zopiklon på recept, tidigare stilnoct. jag valde själv att ge upp stilnoct för att jag vaknat upp med för många tomma kartor, brutna revben, mycket märkliga matkombinationer, gått ut på morgonkvisten i utoinvänd tröjja o köpt 6 liter fil o en påse chips som bara ett exempel (jag äter inte ens fil i vanliga fall). en hel tacobuffe jag tydligen bestämt mig göra i en bål skål, vaknar i en skinsoffa i köttfärs o tomatsås. diverse skumma telefonsamtal, skrapsår, blåmärken ets utan ett minne.

jag krökar mer än vad vore brukligt, sorgligt men sant så bytte jag medicin för att kunna fortsätta mitt krökande. zopiklon blir jag mest skön på, minnesluckor kan förekomma, men mig veterligen har jag inte gjort några knasigheter.

jag har suttit och shottat limoncello nu, ska smälta det med en GT och zopiklon till en rulle.

glid i frid
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in