Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-25, 23:28
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Om du redan har fått gå igenom Propavan, Theralen, Atarax m.fl så kommer nästa steg troligtvis vara Imovane alt. Stilnoct, förklara för din läkare vad det är du har problem med. Båda är insomningstabletter, men Stilnoct är helt klart bättre för enbart insomning, Imovane håller i ett par timmar samtidigt som den hjälper att somna in.

Jag har aldrig fått nå sömnisar utskrivet, har fått propavan/theralen av kompisar och dom funkade inte så värst bra i och med att jag pluggar och lär vara pigg och klar i skallen på dagarna..

Citat:
Ursprungligen postat av seriously?
Om han frågar vad du tagit så säger du att du har prövat Propavan, valleriana (eller vafan dom heter) och Stillnoct 5mg/Imovane. Så säg att "Imovane kändes att vara bäst, gick lätt att somna och kände mig inte så dåsig på morgonen, bara en lätt bismak av metall när man vaknar."

Men det brukar inte vara så svårt att få ut det för sömnpiller. Bara du beskriver att du har svårt att somna in osv..

Fick Stillnoct 10mg första gången jag var förbi min läkare, just av att säga allt jag prövat varit skit och nu vill jag ha lite bättre :P

Good Luck!
(Överstående text kan innehålla brister/felstav p.g.a att jag är jävligt knocked )

Få hoppas på Imovane eller stillisar, tror jag skulle gilla dem ;> tänkte även kolla, jag har svårt att somna/sova för att jag har grym ångest på kvällarna.. Ligger och spänner mig och kallsvettas. Kan man få något mot det också tro? Eller hjälper imo/still mot det också? Varken propavan/theralen eller alla andra skitpiller som är receptfria funkade alls mot det.. Eller kommer jag att få prova Atarax kanske? Vilka jag är väldigt skeptisk till, har inte hört många som gillar dem alls..
Mvh

Och ja, jag tror piller är lösningen på alla världens problem.
Senast redigerad av hiphopopotamus 2010-03-25 kl. 23:30.
Citera
2010-03-26, 10:32
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
Kör med Ratiopharm Zopiclone 7,5mg nu

Dom rekommenderas ej! Mylan, Meda, alla andra jag provat är bättre än dom här. Trodde det var tolerans först men sen hittade jag några gamla Mylan 5mg och dom hade mer effekt per tablett än Ratiopharms 7,5mg.

dom tyska är skit, men dom har fått in spanska limovan nu.
Citera
2010-03-27, 03:41
Medlem
Buttersss avatar
hemma, snortat 7,5mg, nu får vi se om Immotomten kommer på besök, han är alltid trevlig... druckit en 12-13 bier, e förjävla hungrig!
Citera
2010-03-27, 11:39
Medlem
Varför får inte jag effekt av att snorta dessa?

Läste om kebabpizzan under täcket haha

Joo...finns sjukt mkt cp-grejer man gjort på Zolpidem. Hittade en film dagen efter där polaren spelat in mig med videokamera när jag käkat apelsin. Han tyckte (under the influence of course) att det var storartad konst.

Eller varför inte när jag vaknat upp i en totalt nedblodad lägenhet och insett att jag huggit mig i vaden med en kökskniv, bara för att få känna hur det kändes att bli knivhuggen. 4cm djupt...Jo det var ju jävligt skönt kan jag upplysa er om. Kunde fan inte gå normalt på 3veckor. Var ju dagen efter även för pinsamt att åka till sjukan och bli sydd, så jag körde med bandage...Fint ärr som påminnelse...(har skrivit om detta tidigare, men kan inte nog poängtera respekten man skall ha för detta preparat)

Får väl skylla på att jag var ung o dum, och har säkert 10st till sjuka historier om Zolpidem. Nu 10år senare knaprar jag det fortfarande nästan varje dag, men har tillräckligt med tolerans och vett för att inte överdosera.
Citera
2010-03-27, 12:29
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
hemma, snortat 7,5mg, nu får vi se om Immotomten kommer på besök, han är alltid trevlig... druckit en 12-13 bier, e förjävla hungrig!

får du hallisar på imovane?
Citera
2010-03-27, 21:00
Medlem
troengs avatar
Tog ett gäng imovane igår. (mysiga som tusan)
Och nu undrar jag hur länge smaken sitter i? Allt jag har druckit idag har smakat beskt/metalliskt..
Citera
2010-03-27, 23:39
Medlem
Sleazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av troeng
Tog ett gäng imovane igår. (mysiga som tusan)
Och nu undrar jag hur länge smaken sitter i? Allt jag har druckit idag har smakat beskt/metalliskt..
svårt att säga, då det är från person till person... men jag brukar känna smaken dagen efter tills ja... beroende på när jag tog dom dagen innan, men när jag tar dom vid 12 så brukar det väl smaka tills... ja, olika. ibland har jag knappt haft någon smak och en gång hade jag de tills runt fem dagen efter.

Så för mig är det jävligt olika iaf
Citera
2010-03-28, 01:32
Medlem
troengs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
svårt att säga, då det är från person till person... men jag brukar känna smaken dagen efter tills ja... beroende på när jag tog dom dagen innan, men när jag tar dom vid 12 så brukar det väl smaka tills... ja, olika. ibland har jag knappt haft någon smak och en gång hade jag de tills runt fem dagen efter.

Så för mig är det jävligt olika iaf

Okej tack, då förstår jag att det är dagar det handlar om. Skönt!
Citera
2010-03-28, 03:41
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
dom tyska är skit, men dom har fått in spanska limovan nu.

Ja, har kommit fram till att 2 st ratiopharm zopiklon är som en av de bra märkena. KUKtyskar.
Citera
2010-03-28, 12:12
Det är så att jag inte sovit nu på 3 nätter inkluderat natten då jag fick attacken, max 4-6 tim på dessa nätter nu.

Fick en panikattack i sägen(sömnen?) Sen dess har jag haft en "spärr" som känns som en stöt av blixt varje gång jag håller på somna... Skit jobbigt

Till saken. Det kom några från psyk som gav mig 2 st atarax piller, vilket jag tog för 15 min sen.

Fick även 2st 5mg Imovane tabletter, aldrig tagit sånt förut, och undrar hur borde jag somna in på dem? Ta dem, vänta 30 min, somna mörkt eller vadå? Brukar dem slå hårt första gången?

Tack.
Citera
2010-03-28, 12:34
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Det är så att jag inte sovit nu på 3 nätter inkluderat natten då jag fick attacken, max 4-6 tim på dessa nätter nu.

Fick en panikattack i sägen(sömnen?) Sen dess har jag haft en "spärr" som känns som en stöt av blixt varje gång jag håller på somna... Skit jobbigt

Till saken. Det kom några från psyk som gav mig 2 st atarax piller, vilket jag tog för 15 min sen.

Fick även 2st 5mg Imovane tabletter, aldrig tagit sånt förut, och undrar hur borde jag somna in på dem? Ta dem, vänta 30 min, somna mörkt eller vadå? Brukar dem slå hårt första gången?

Tack.
Om du ska sova på dem: ta båda, lägg dig, läs/lyssna på musik i 20-30 min, släck sen och sov.
Citera
2010-03-28, 13:10
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Om du ska sova på dem: ta båda, lägg dig, läs/lyssna på musik i 20-30 min, släck sen och sov.

Så jag borde alltså ta bägge på samma igång, inte bara en? Tack annars, ska försöka göra detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in