2009-07-02, 14:34
Medlem
reborns avatar
sorry dubbel
Citera
2009-07-02, 15:09
Medlem
Dikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reborn
WTF! Jag har snaskat i mig 8st 7.5mg Imovane, utspritt över ca 3 timmar. Men får ingen effekt förutom att jag blir lite gladare. Blir det så dåligt?

käkat i mig 10st 7.5 milligrammare förrut i mina yngre dar. Hände inte ett skit, int ens när jag tog några öl på det. För mig funkar zoppar skitdåligt att få rus på. Men för sömnen funkar de perfekt
Citera
2009-07-02, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morfars vrede
Det sa jag om Imovane, så att jag skulle få byta till Stilnoct. Sa att jag skaffat tolerans och så vidare och att jag inte ville bli beroende.

Om du säger det så kan dom nog misstänka att du blivit beroende ännu mer. Fast egentligen så borde det ju vara det bästa sättet att behålla dem också.. Jag vet inte!

Exakt! Man vet ju fan inte hur man ska tolka vad som kan resultera till vad.
Men kom igen, det måste finnas någon med erfarenheter kring detta, behöver ett svar snabbt!!

tack på förhand!!
Citera
2009-07-03, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carrioz
Exakt! Man vet ju fan inte hur man ska tolka vad som kan resultera till vad.
Men kom igen, det måste finnas någon med erfarenheter kring detta, behöver ett svar snabbt!!

tack på förhand!!

anyone plz?
Citera
2009-07-03, 03:32
Bannlyst
Prova tänk själv, sluta knarka!!

Citat:
anyone plz?
Citera
2009-07-03, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Albinmedsnöret
Prova tänk själv, sluta knarka!!

vem har sagt att jag knarkar.
Citera
2009-07-03, 13:33
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
vem har sagt att jag knarkar.
Varför är du annars så desperat att behålla dem? Finns mycket annat om man bara ska sova som fungerar fint. Jag tvekar starkt på att du testat allt annat.
Citera
2009-07-03, 17:19
Medlem
Citat:
Varför är du annars så desperat att behålla dem? Finns mycket annat om man bara ska sova som fungerar fint. Jag tvekar starkt på att du testat allt annat.

Allt annat jag fått har bara varit skit, t ex propavan som bara gör en dåsig.
Alla benzos som jag blivit tipsad av här på FB nekas jag till då det är "starkt beorendeframkallande"

Detta är den enda medicinen som jag fått som fungerat, klart att man är angelägen om att få behålla den.
Citera
2009-07-03, 17:33
Medlem
Morfars vredes avatar
Citat:
Allt annat jag fått har bara varit skit, t ex propavan som bara gör en dåsig.
Alla benzos som jag blivit tipsad av här på FB nekas jag till då det är "starkt beorendeframkallande"

Detta är den enda medicinen som jag fått som fungerat, klart att man är angelägen om att få behålla den.
Nekas till? Har du seriöst frågat doktorn/psykologen eller vad du nu sitter hos om du kan få benzo? Inte direkt smart!

Finns mer än Propavan. Men låt dem byta till en annan medicin åt dig ett tag, sen är det ju bara att du ringer efter nån dag och säger att det inte alls fungerar. Så att dom förstår att du verkligen försöker i alla fall.
Citera
2009-07-03, 19:50
Medlem
Citat:
Nekas till? Har du seriöst frågat doktorn/psykologen eller vad du nu sitter hos om du kan få benzo? Inte direkt smart!

Finns mer än Propavan. Men låt dem byta till en annan medicin åt dig ett tag, sen är det ju bara att du ringer efter nån dag och säger att det inte alls fungerar. Så att dom förstår att du verkligen försöker i alla fall.

Jag har inte sagt "hej kan jag få benzo" utan har sagt att jag av polare blivit tipsad om medicin X, polare som får det utskrivet dvs.

Sen har dom sagt "Men det är ju en benzo det går ej" osv, typ 100 personer på flashback har för den delen bara sagt att fråga rakt av.

Jag får ingen annan medicin än propavan,lergigan och sånt jävla skit, det är det som är problemet.
Citera
2009-07-03, 20:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag har inte sagt "hej kan jag få benzo" utan har sagt att jag av polare blivit tipsad om medicin X, polare som får det utskrivet dvs.

Sen har dom sagt "Men det är ju en benzo det går ej" osv, typ 100 personer på flashback har för den delen bara sagt att fråga rakt av.

Jag får ingen annan medicin än propavan,lergigan och sånt jävla skit, det är det som är problemet.

Har du testat flytande Theralen? Den nockar iaf mig till sömns när jag har slut på Imovane/Stilnoct.
Citera
2009-07-03, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Har du testat flytande Theralen? Den nockar iaf mig till sömns när jag har slut på Imovane/Stilnoct.

Har inte testat den, är den lätt att få utskriven?

Har den även en ångestdämpande effekt eller är det bara insomning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in