Citat:
Ursprungligen postat av Nezan
Alltså tar man dem som man ska dvs strax innan man går och lägger sig så fungerar de oftast precis som det är tänkt.
Nu hade du osedvanlig otur får jag säga, inte som försvar för att droga på de här utan för tat du ju ville somna in bara.
De som tar de här för någon form av kick vet jag inte mycket om, jag tycker som sagt att man mest blir krondum av dem, men jag tycker att de funkar när man gör som man ska.
Men visst är det imponerande underligt att så "ofarliga" små pillerstackare kan få en att bli så förbannat underlig.
Oftast being the key-word.
Jo kanske, men det verkar ju inte vara en alltför ovanlig biverkning. Det verkar ju rätt vanligt att folk ätit 1-2st och sedan vaknat dagen efter och tydligen knaprat i sig en hel karta.
Ja, fy fan vad korkad man blev. Kunde varken prata eller skriva ordentligt.
Ja, att de hellre skriver ut tabletter som rent av är farliga än saker som är beroendeframkallande är i mitt tycke riktigt sjukt.
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Du bör kanske ta 1st nästa gång

Jag tar hellre lite diazepam eller röker en holk om jag har svårt att sova någon gång, den där bieffekten av stillisar att man går i sömnen och hittar på dumheter tycker jag är riktigt obehaglig för att det ska vara värt det.
Jo kanske.
Jag skulle också hellre ta dieazepam eller en holk, eller smärtstillande som är mitt egentliga problem, men läkare skriver inte ut sånt till ynglngar. Unga människors smärta ska tydligen inte behandlas ordentligt

. Som tur är så ska jag väl få mitt jwh-081 snart iaf. Det hjälper förhoppningsvis hyfsat med sömproblem.