Flashback bygger pepparkakshus!
2010-09-24, 03:23
Medlem
TjackadHamsters avatar
Ser inga problem med att fylla på efter första ruset. Så jävla fort stiger inte toleransen heller. Bara att ta någon extra om det känns mindre effektmässigt.
Citera
2010-09-24, 03:45
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjackadHamster
Ser inga problem med att fylla på efter första ruset. Så jävla fort stiger inte toleransen heller. Bara att ta någon extra om det känns mindre effektmässigt.
Problemet är ju att man allt för ofta äter en hel karta istället för att hålla sig på de 2-3 man lovat sig själv..
Citera
2010-09-24, 03:59
Medlem
Jag la vantarna på 20 Imovane idag. Jag brukar använda Stilnoct för att sova på och de är absolut nödvändiga för att jag ska klara mig genom vardagen, tyvärr är de slut och jag får inte hämta ut nya förrän om ett par veckor, så jag kom över ett gäng Imovane 7,5:or för tio kronor styck av en herre som har folk runt sig som inte använder sina mediciner.

Förväntans full som jag var när för ett par timmar sen skulle ta skiten för att sova men även för att känna den härliga känslan som samtliga som överdoserar verkar uppleva. Jag har slängt i mig nio stycken men den enda effekten är att huvudet är lite tungt, inget mys, inget sovande, ingenting...

Vad ska jag göra och vågar jag slänga i mig ett gäng till utan blackout?

Kuriosa: Jag är en man i mina bästa år som mäter 185 i strumplästen och väger stadig 88.

Edit: Ser på texten att jag är lite påverkad tydligen men det är inte mycket som känns, vad fan är det detta?
Senast redigerad av Yllek 2010-09-24 kl. 04:02.
Citera
2010-09-24, 04:00
Medlem
TjackadHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Problemet är ju att man allt för ofta äter en hel karta istället för att hålla sig på de 2-3 man lovat sig själv..

Exakt, men det är en helt annan sak det, hehe.
Citera
2010-09-24, 04:05
Medlem
drugluvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yllek
Jag la vantarna på 20 Imovane idag. Jag brukar använda Stilnoct för att sova på och de är absolut nödvändiga för att jag ska klara mig genom vardagen, tyvärr är de slut och jag får inte hämta ut nya förrän om ett par veckor, så jag kom över ett gäng Imovane 7,5r för tio kronor styck av en herre som har folk runt sig som inte använder sina mediciner.

Förväntans full som jag var när för ett par timmar sen skulle ta skiten för att sova men även för att känna den härliga känslan som samtliga som överdoserar verkar uppleva. Jag har slängt i mig nio stycken men den enda effekten är att huvudet är lite tungt, inget mys, inget sovande, ingenting...

Vad ska jag göra och vågar jag slänga i mig ett gäng till utan blackout?

Kuriosa: Jag är en man i mina bästa år som mäter 185 i strumplästen och väger stadig 88.

Edit: Ser på texten att jag är lite påverkad tydligen men det är inte mycket som känns, vad fan är det detta?

Om jag vore varit dig hade jag varit lite försiktig och väntat ett tag till innan du tar fler. Förmodar att du har en ganska hög tolerans på stilnoc eftersom du hällt i dig 9 st? Som sagt, vänta lite, finns ju en risk att du vaknar upp naken utomhus
Citera
2010-09-24, 04:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drugluv
Om jag vore varit dig hade jag varit lite försiktig och väntat ett tag till innan du tar fler. Förmodar att du har en ganska hög tolerans på stilnoc eftersom du hällt i dig 9 st? Som sagt, vänta lite, finns ju en risk att du vaknar upp naken utomhus

Jo, den är väl ganska hög eftersom jag käkat dem under en längre period på mer än ett halvår, senaste perioden, och ibland blir det ju för många där också. Hade detta varit ett Stilnoct-rus så hade jag suttit och filosoferat med tvättkorgen vid det här laget, oavsett toleransen. Just därför tänkte jag att jag kunde slänga i mig rätt många Imovane för att få effekten som alla andra verkar få. men jag känner mig bara lite tung i skallen och skriver lite osammanhängande. Tror du det finns någon möjlighet att de slår lite senare på mig? Nio är väl en ganska ansenlig mängd har jag förstått.

Fan att det inte finns någon i bekantskapskretsen som stter inne på lite Stilnoct till nästa laddning kan hämtas ut på Medstop. För att sova på duger inte dessa sockerpiller till heller.

Jag behöver min sömn...
Senast redigerad av Yllek 2010-09-24 kl. 04:20.
Citera
2010-09-24, 04:30
Medlem
drugluvs avatar
Citat:
Jo, den är väl ganska hög eftersom jag käkat dem under en längre period på mer än ett halvår, senaste perioden, och ibland blir det ju för många där också. Hade detta varit ett Stilnoct-rus så hade jag suttit och filosoferat med tvättkorgen vid det här laget, oavsett toleransen. Just därför tänkte jag att jag kunde slänga i mig rätt många Imovane för att få effekten som alla andra verkar få. men jag känner mig bara lite tung i skallen och skriver lite osammanhängande. Tror du det finns någon möjlighet att de slår lite senare på mig? Nio är väl en ganska ansenlig mängd har jag förstått.

Fan att det inte finns någon i bekantskapskretsen som stter inne på lite Stilnoct till nästa laddning kan hämtas ut. För att sova på duger inte dessa sockerpiller till heller.

Jag behöver min sömn...

Mys ner dig i soffan och försök att inte tvinga fram det, det borde inte ta speciellt lång tid för att känna av de. När tog du dom? Jag har aldrig blivit kvitt den kemiska smaken man får utav både Zopiklon och Imovane även fast jag käkat de ganska länge, men just den här kemiska smaken jag får är en faktor för mig att avgöra om jag tagit för lite... Kanske låter knäppt

Jag har precis bytt till stilnoct, men jag saknar faktiskt imovane pga den lugnande effekten man får, men hatar järn/kemiska smaken man får...
Citera
2010-09-24, 05:30
Medlem
Citat:
Mys ner dig i soffan och försök att inte tvinga fram det, det borde inte ta speciellt lång tid för att känna av de. När tog du dom? Jag har aldrig blivit kvitt den kemiska smaken man får utav både Zopiklon och Imovane även fast jag käkat de ganska länge, men just den här kemiska smaken jag får är en faktor för mig att avgöra om jag tagit för lite... Kanske låter knäppt

Jag har precis bytt till stilnoct, men jag saknar faktiskt imovane pga den lugnande effekten man får, men hatar järn/kemiska smaken man får...

Det låte lite skevt men jag har ingen metallisk smak i munnen och känner näst intill nada, och jag vet att grejerna kommer från Apoteket.

Man skulle helt enkelt haft en bra Stilnoctkran när man rusar genom sina receptuttag flera veckor för tidigt.

Men borde man inte blackouta på tio plus på två-tre timmar?
Senast redigerad av Yllek 2010-09-24 kl. 05:32.
Citera
2010-09-24, 05:49
Medlem
drugluvs avatar
Citat:
Det låte lite skevt men jag har ingen metallisk smak i munnen och känner näst intill nada, och jag vet att grejerna kommer från Apoteket.

Man skulle helt enkelt haft en bra Stilnoctkran när man rusar genom sina receptuttag flera veckor för tidigt.

Men borde man inte blackouta på tio plus på två-tre timmar?

Ang mitt inlägg ovan så menade jag såklart att när jag känner av den kemiska smaken så vet jag att tabletterna kickat in och kan avgöra om jag är tillräckligt mysig eller behöver fler. Dock är det ju lätt hänt att det ibland blir för många

Smaken sitter inte i munnen utan i halsen typ?? Jag känner av det när jag sväljer och vatten smakar fan skit! Kan inte riktigt förklara det! Jag har även läst här på flashback om folk som tagit via rektum/IV så uppstår den här kemiska smaken iaf! Hehe rektum, ja det finns folk till allt.

9 st är ganska många, iaf för mig så jag hade nog filosoferat med tvättkorgen

Nu har det gått 1-2h sedan du intog de? Så jag antar att du kan fylla på försiktigt med kanske 2 till? Sen upplever ju alla olika medans andra tycker det är onödigt att ens flumma på insomningstabletter.
Citera
2010-09-24, 05:57
Medlem
Citat:
Ang mitt inlägg ovan så menade jag såklart att när jag känner av den kemiska smaken så vet jag att tabletterna kickat in och kan avgöra om jag är tillräckligt mysig eller behöver fler. Dock är det ju lätt hänt att det ibland blir för många

Smaken sitter inte i munnen utan i halsen typ?? Jag känner av det när jag sväljer och vatten smakar fan skit! Kan inte riktigt förklara det! Jag har även läst här på flashback om folk som tagit via rektum/IV så uppstår den här kemiska smaken iaf! Hehe rektum, ja det finns folk till allt.

9 st är ganska många, iaf för mig så jag hade nog filosoferat med tvättkorgen

Nu har det gått 1-2h sedan du intog de? Så jag antar att du kan fylla på försiktigt med kanske 2 till? Sen upplever ju alla olika medans andra tycker det är onödigt att ens flumma på insomningstabletter.

Det finns fan folk till precis allt! Det ska långt innan jag står och lackar röven med preparat.

Jag älskar ju att glida runt och se hur mönstrerna på gardinerna lir till män med pistoler osv. Det är ett fint skådespel Stilnoct ger mig innan jag ska somna. Jag saknar Stillisarna och utan dem så blir det ingen normal vecka för mig.

Nu tänkte jag trycka i mig en för att göra ett sista försök att sova på de här sockerpillrerna(nåja).

Tack för alla tips, jag lär ju vara tillbaka imorgon med nästa försök till att få sova. Undrar vad bästa substans blir.
Senast redigerad av Yllek 2010-09-24 kl. 05:59.
Citera
2010-09-24, 06:10
Medlem
Mandic!s avatar
Snart får jag poppa lite fina Imovane igen, det var ett tag sen. Får vänta ett par dagar till dock.
Citera
2010-09-24, 15:55
Avstängd
zebbe36s avatar
Äntligen fick jag hem mitt paket. 100 av varje.
Nu kan jag vara lugn ett tag igen.
Och sova som ett barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in