Citat:
Ursprungligen postat av
woldemort
Därav att jag tänkte dricka några öl för att förstärka effekt och sova tyngre, har inte någon lust att ge mig på något tyngre. Jag somnade fint utan alkohol och med tabletter men blev väckt av alla sorters individer i lyan.
Problemet är att om du dricker på Imovane eller Stilnoct så kan du med lite otur gå in i en form av sömnpsykos där precis vad fan som helst kan hända.
Detta fenomen kan uppträda även vid överdoser eller om du har jävlig otur (som undertecknad) även på standardoser utan alkohol.
Tro mig det är inte roligt att vakna på morgonen i din säng och tro att allt är fine och sedan så stiger man upp och möts av en demolerad, omöblerad lägenhet och undrar vad fan som egentligen har hänt under natten.
Finns folk som har gjort värre grejer också på den blandningen tex tagit sig ut ur bostaden och ställt till massa skit ute på stan och antingen vaknat upp i ett kvaddat bilvrak, i en fyllecell eller på psyk.
Du blir helt robotstyrd, kan hitta på vad fan som helst och kommer inte att minnas ett skit när du väl vaknar till.
Det absolut värsta du kan blanda med Z analoger är alkohol så ett tips från coachen är att du inte gör det.
Tom mindre riskabelt att blanda renodlade Bensodiazepiner med alkohol, även om jag avråder starkt ifrån det också.