2024-01-31, 10:58
Medlem
darknecessitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Mina sömnstadier är riktiga fina.
2h Rem
2 h Djup
4-5h Lätt
Vilopuls 40-44
HRV snitt 75

Jag är avis. Vad mäter du med? jag har nog aldrig fått mer än 1 timmes djupsömn per natt i mitt liv. När jag gjorde sömnlabb så mikrovaknade jag 99 gånger på 6 timmar

och hur länge har du ätit z?
Citera
2024-01-31, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darknecessities
Jag är avis. Vad mäter du med? jag har nog aldrig fått mer än 1 timmes djupsömn per natt i mitt liv. När jag gjorde sömnlabb så mikrovaknade jag 99 gånger på 6 timmar

Ätit i fem år. Doser på 3,5-10 mg, samt kombinerar med 50 mg Quetiapin.
Mäter med en Garnin 6XPro.
Citera
2024-01-31, 11:37
Medlem
Min poäng är att nettoeffekten av att äta Z-analoger är skyhög gentemot ett liv där sömnen inte fungerar.
Man kan nog räkna med 10-20 års lägre livslängd med ett liv utan fungerande sömn.
Citera
2024-02-09, 20:14
Medlem
Ätit imovane varje natt i 4 år mellan 5-10 mg. Drog i mig 4st 7,5or nyss för av döva ångest, har även druckit en halv 70s och några öl. Borde jag ha tolerans nog för att inte börja bli galet flöddrad? Vill bara döva ångest
Citera
2024-02-09, 20:24
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Androider
Ätit imovane varje natt i 4 år mellan 5-10 mg. Drog i mig 4st 7,5or nyss för av döva ångest, har även druckit en halv 70s och några öl. Borde jag ha tolerans nog för att inte börja bli galet flöddrad? Vill bara döva ångest

Gå och lägg dig innan det spårar ur.
Citera
2024-02-09, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar

Antar att det ör bästa. Men helvetets ångest ger sig inte. Dock bättre än tantbenson man får utskrivet. Fokade mer på att mitt 4 årigabruk att vanliga doser kunde bygge upp en tolerans som var nämnvärt.
Citera
2024-02-09, 20:55
Medlem
Citat:

Saknar den här sköna känslan med halluciacinationer man fick ibörjan av en 7,5mg. Vill bli ångestänpad och kanske se lite insekter krypa i lägenheten igen haha
Citera
2024-02-09, 20:55
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Antar att det ör bästa. Men helvetets ångest ger sig inte. Dock bättre än tantbenson man får utskrivet. Fokade mer på att mitt 4 årigabruk att vanliga doser kunde bygge upp en tolerans som var nämnvärt.

Det roliga men benso/z-drugs är att man somnar. Tycker jag, som har grova sömnproblem.

Ruset man får av att blanda med alkohol är inte värt det, eftersom man alltid spårar ur i viss mån.
Citera
2024-02-09, 20:58
Medlem
Citat:
Det roliga men benso/z-drugs är att man somnar. Tycker jag, som har grova sömnproblem.

Ruset man får av att blanda med alkohol är inte värt det, eftersom man alltid spårar ur i viss mån.

Jo sant. Har dock inte tagit alltför höga doser. Men ruset kan bli så sjukt ångestdämpande. Bara låsa dörren och radera messenger hehe
Citera
2024-02-09, 21:03
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Jo sant. Har dock inte tagit alltför höga doser. Men ruset kan bli så sjukt ångestdämpande. Bara låsa dörren och radera messenger hehe

Lägg dig i sängen och blunda. Det är vad Z och benso är bra för.

De gånger som jag har hållit mig vaken, har alltid spårat ur på ett eller annat sätt...
Citera
2024-02-09, 21:10
Medlem
Citat:
Lägg dig i sängen och blunda. Det är vad Z och benso är bra för.

De gånger som jag har hållit mig vaken, har alltid spårat ur på ett eller annat sätt...

Helt sant haha. Tror jag mest vill uppnå ångestdämpnig och de klassiks hallucenatankara
Citera
2024-02-13, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darknecessities

Haha ja fick imovane de första ja fick när ja sa att ja hade problem att hålla mig sovande. Att ja kunde vakna 7 gånger per natt. Då förklara han även att stilboct är mer byggd för snabb insomning medan imovane ska försöka hålla dig sovande
.För mig funkat bra (är en gammal blandmissbrukare) så kan erkänna att man tar nån extra nångång o då mår ja finemang:]

Men som många säger , blanda med alkohol har ja aldrig gjort och skulle aldrig göra de mer gånger för 2/2 gånger jag gjort de har ja slått halvt ihjäl någon utan att veta det och vakna upp på psyk med handfängsel.. Så nej, inte alkohol till dem
Senast redigerad av Rusty-Kuntz 2024-02-13 kl. 21:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in