Citat:
Ursprungligen postat av
Kokoluring
Underligt att man äter zopiklon som drog. Har ibland det utskrivet som sömnmedicin, somna är inte min starkaste gren. Det som händer är att jag somnar och så är det inte mer med det. Måste man vara lättsomnad i vanliga fall för att man skall uppleva något slags rus? Det skall ju vara så, att det inte är nåt beroendeframkallande med morfin, fick det en gång på akuten få jag skållat mig, och det var ju skönt att det inte glorde ont längre men inte så mycket mer än det. Tre bärs gör mig roligare. Nåt i samma stil med zopiklon, att för den som inte behöver det händer det grejer?
Bara skönt att inte ha nåt hemma, somnar av mig själv, åtminstone nu sen ett bra tag.
Ibland när jag är full så krossar jag adhd-piller med zopiklon och snortar.
Det ger en jävla kick och är inte konstigt alls att droga på.
Utan uppåt så blir man knepig med alkohol. Drog en karta 7,5mg som jag får av vården på fyllan
och dagen efter så såg jag att en brand hade utbrutit i köket, antagligen så skulle jag laga mat, men det låg plast eller kartonger på plattorna, då jag tänt fel platta.
Som tur var hade jag släckt branden, massa sot och bränt papp låg i vasken, samt en spisplatta hade massa inbränt plast som knappt gick bort med kniv.
Tyvärr så tar man alla man har när man blir full och är jävligt otäckt.
Undvik dem helst.