Citat:
Ursprungligen postat av
Thraxx
Hur ska man framföra det lite snyggt och fint med min nya doktor jag fått nu på en annan ort om Imovane? Har så det räcker denna månaden ut men sen är det kört!
Jag har grova sömnproblem och jag behöver mina Imovane jag älskar ju ruset man får hur skönt det är att ligga vaken på dom och bara känna sig totalt ångest fri & vara helt i ZONEN ❤️ Kommer få panik i veckan om min nya läkare inte sätter mig på Imovane! Jag är riktigt torsk på Imovane det är sant, men hur kan man inte bli det då när det känns så jävla skönt när man precis har svalt en 7.5mg Imovane och sen bara njuter helt flummig & nedslagen i sängen 😁
Säg att du får biverkningar av propavan, melatonin är helt verkningslöst och så vidare.
Zolpidem gör dig förvirrad så bara zoplicon fungerar.
Du sover nästan bara varannan natt, livet blir struligt när du är utmattad hela tiden och du har knappt något missbruk bakom dig, någon referens från tidigare läkare kanske.
Något sånt?
Offtopic: Tror många blir missbrukare när dom mått dåligt hela livet och vipps en sömntablett eller något mot smärtan hjälper mot en livslång ångest, helt naturligt att man faller ner i att använda mediciner mot annat än vad som är tänkt. Förjävligt att stämpla människor för något som är en uppenbart naturlig reaktion.
Annars finns det bra pris på utlänska zoplicon på mörka sidan-
ONTOPIC;
SABLARNS vilken skillnad det är på Zolpidem och Zoplicon.
Stilnoct (Zolpidem) gör att man börjar sova fast man är vaken, använder man sådana lär man definitvt lägga sig och blunda, otroligt balla hallucinationer men att drömma vaken är riskabelt.
Imovane (Zoplicon) däremot gör att man blir sänkt, det är inte sinnesförändrande utan bara dämpande, liknar Xanor (Alprazolam) litegrann, att man blir lugn och ångestfri.¨
Funkar att använda om man måste göra något jobbigt som att städa, men att chilla på dom är absolut det optimalaste.