2020-04-15, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Nån som testat blåa zopiclone 7,5 mg från hab? Funkar dessa som svenska apoteksvaror?
Vad är hab?
Citera
2020-04-15, 22:26
Medlem
Om jag inte somnar in på dessa nattetid blir jag farligt vimsig och glömsk.
Citera
2020-04-16, 19:05
Medlem
Vilken sorts Zopiklon är de bästa? Fick precis ut 100-pack Zopiklon i vanlig ordning men det är alltid av märket pilum. Är det skillnad på de olika?
Citera
2020-04-16, 19:40
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADD-jag
Vilken sorts Zopiklon är de bästa? Fick precis ut 100-pack Zopiklon i vanlig ordning men det är alltid av märket pilum. Är det skillnad på de olika?

Föredrar Imovane, du kan alltid begära vilket märke du vill. Men ingår den inte i högkostnadsskyddet så får du betala mellanskillnaden själv. Personligen upplever JAG Pilum som något sämre.
Citera
2020-04-16, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Föredrar Imovane, du kan alltid begära vilket märke du vill. Men ingår den inte i högkostnadsskyddet så får du betala mellanskillnaden själv. Personligen upplever JAG Pilum som något sämre.

Åfan får jag själv välja? Imovane är ju zopiklon ^^
Hoppas inte att läkaren ordinerat pilum specifikt bara
Citera
2020-04-16, 20:49
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Åfan får jag själv välja? Imovane är ju zopiklon ^^
Hoppas inte att läkaren ordinerat pilum specifikt bara

Fritt fram att välja, när läkarna specifikt ordinerat Alprazolam krka . Då har jag alltid valt Xanor, samma gäller Pilum, hämtar alltid ut Imovane.
Citera
2020-04-16, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Fritt fram att välja, när läkarna specifikt ordinerat Alprazolam krka . Då har jag alltid valt Xanor, samma gäller Pilum, hämtar alltid ut Imovane.

Tack!
Citera
2020-04-17, 21:46
Medlem
Är det möjligt att kunna ligga på 7.5 mg till natten under en längre tid, år? Tänker att med den korta halveringstiden det är på zopiklon så kan det gå?
Har accepterat att jag har sömnproblem men denna lilla rackaren får mig att sova så jävla gott..
Citera
2020-04-17, 21:53
Medlem
Citat:
Är det möjligt att kunna ligga på 7.5 mg till natten under en längre tid, år? Tänker att med den korta halveringstiden det är på zopiklon så kan det gå?
Har accepterat att jag har sömnproblem men denna lilla rackaren får mig att sova så jävla gott..
Har haft det i flera år. (7.5). Den fungerar precis lika bra dag efter dag.
Citera
2020-04-17, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukelikukluxklan
Har haft det i flera år. (7.5). Den fungerar precis lika bra dag efter dag.

Fan vad skönt att höra...
Citera
2020-04-17, 21:57
Medlem
Citat:
Fan vad skönt att höra...
Drömmer dock som fan när jag käkar dom, så då och då tar jag dom inte. Men oavsett så har jag aldrig märkt någon skillnad i styrka när jag äter dom. De fungerar alltid.
Citera
2020-04-17, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukelikukluxklan
Drömmer dock som fan när jag käkar dom, så då och då tar jag dom inte. Men oavsett så har jag aldrig märkt någon skillnad i styrka när jag äter dom. De fungerar alltid.

Inga sweet dreams då förmodar jag ;p

Well, om du inte tar dem varje dag är det ju riktigt bra. Små avbrott är ju nyttiga, inte minst för toleransnivån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in