2018-10-15, 14:32
Medlem
Åt Imovane i 3 år i sträck, sista året började jag överdosera och slutade på kanske 100 mg per kväll, klippte direkt, sov inte på 3 dygn (utan medicinen är det standard) svettades lite osv men absolut inget jämfört med 2 månader benzo eller alkohol.
Citera
2018-10-17, 19:21
Medlem
DoYouBleeds avatar
Ingen som provat dom indiska zopiklon?
"ZOP 7,5MG (ZOPICLONE) HAB Pharmaceuticals"
Gör dom jobbet? Tveksam att det är någon skillnad mot svenska men man vill ju vara säker...
Citera
2018-10-17, 19:48
Medlem
Har 2 st. 5 mg Zopiklon. Finns det en chans att få en rus utav dom 2 på nåt sätt? Eller är mängden alldeles för liten? Har tagit lite tramadol också.

Har förövrigt ingen tolerans mot Zopiklon.
Senast redigerad av KallaMannen 2018-10-17 kl. 19:50.
Citera
2018-10-17, 20:44
Medlem
RZLAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaMannen
Har 2 st. 5 mg Zopiklon. Finns det en chans att få en rus utav dom 2 på nåt sätt? Eller är mängden alldeles för liten? Har tagit lite tramadol också.

Har förövrigt ingen tolerans mot Zopiklon.

Rus och rus, du kommer att känna dig lite extra lugn, asvlappnad och sömnig. Har du ångest så kommer den att dämpas också.
Citera
2018-10-20, 00:16
Medlem
I en annan tid har Stilnoct varit ett ganska lättillgängligt berusningsmedel.
Jag har blivit radiostyrd efter 40mg och ätit upp resten (allt) och sedan begett mig ut på stan.
Kaoz ensues och sen vaknar jag i fyllecell med ett ryck. Minns inget. "Du har ramlat", säger en trevlig polis.
Okej, det lät ju inte så allvarligt. Sen såg jag mig i spegeln och kunde inte känna igen mig. Uppsvullen, blåöga, utslagen tand m.m. Genom åren har har hittat min allra högst personliga Sweet-spot i hur mycket jag kan ta av detta för att maxa det och inte bli radiostyrd. Tror jag. Seet spoten spricker ofta. Så jag brukar se till att bara ha max 5 st 10mgare hemma. Och ingen möjlighet att få tag på mer. Då kan jag trycka i mig dem och bli skönt berusad HEMMA, och absolut INTE gå ut. Då Är det fint att höra musik och äta glass....

Wow vilken Stilnoctad rant detta blev. För det är jag.
Citera
2018-10-25, 09:16
Medlem
Lucky-Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hgos
I en annan tid har Stilnoct varit ett ganska lättillgängligt berusningsmedel.
Jag har blivit radiostyrd efter 40mg och ätit upp resten (allt) och sedan begett mig ut på stan.
Kaoz ensues och sen vaknar jag i fyllecell med ett ryck. Minns inget. "Du har ramlat", säger en trevlig polis.
Okej, det lät ju inte så allvarligt. Sen såg jag mig i spegeln och kunde inte känna igen mig. Uppsvullen, blåöga, utslagen tand m.m. Genom åren har har hittat min allra högst personliga Sweet-spot i hur mycket jag kan ta av detta för att maxa det och inte bli radiostyrd. Tror jag. Seet spoten spricker ofta. Så jag brukar se till att bara ha max 5 st 10mgare hemma. Och ingen möjlighet att få tag på mer. Då kan jag trycka i mig dem och bli skönt berusad HEMMA, och absolut INTE gå ut. Då Är det fint att höra musik och äta glass....

Wow vilken Stilnoctad rant detta blev. För det är jag.
Fy fan vilken keff natt du hade. Tuggar själv 2 eller max 3 st när jag tar stilnoct och upplever inga konstigheter som medvetslöshet.
Citera
2018-11-02, 01:54
Medlem
Phobiazis avatar
Hur nära sänggående tar ni stilnoct och hur får ni bäst effekt?dvs om ni tycker mängd vatten eller nå påverkar?

Nyss fått tillbaka recept så känns helt nytt
Citera
2018-11-02, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Hur nära sänggående tar ni stilnoct och hur får ni bäst effekt?dvs om ni tycker mängd vatten eller nå påverkar?

Nyss fått tillbaka recept så känns helt nytt

Ta så många du behöver, skölj ner med ett stort glas iskallt vatten, gå sedan direkt och lägg dig.
Citera
2018-11-02, 17:43
Medlem
Phobiazis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpbajs1
Ta så många du behöver, skölj ner med ett stort glas iskallt vatten, gå sedan direkt och lägg dig.

OK då gjorde jag väl ungefär lika, brukar svälja en innan jag borstar, sedan tugga en och lägga mig efter en stund, men kanske bör lägga mig direkt då thnx
Citera
2018-11-03, 11:21
Bannlyst
Någon som testat Belbien Hemofarmra Zolpidem

tack för svar
Citera
2018-11-03, 17:35
Medlem
Saruman87s avatar
Jag önskar jag hade tillgång till obegränsat med Zolpidem/Stilnoct.

Knapra en 10a, ta en iskall öl, släcka ner alla lampor och tända lite värmeljus.. efter en kvart, cirka, börjar väggarna bölja, möblerna röra på sig, och om jag chattar så rör sig dom små ansiktena i pratbubblorna röra på sig, le och stryka sig över håret. Skärmen på mobilen blir typ 50 cm djup, och bokstäverna på tangentbord på mobilen börjar sväva runt. Ser skuggor som rör sig, siluetter och konturer av människor. Hör dörren öppnas och hur det kommer in folk i hallen, minns en gång jag hörde dörren öppnas när jag satt i köket efter en 10a och en öl, jag ropade "hej hej kommer ni nu, stilnoct-trollen?"

Detta e bara milda grejer, har varit med om helt sjuka grejer på stilnoct. Men då några fler än en 10a och mer än en öl. Jag tycker det är helt fantastiska grejer, stilnoct
Citera
2018-11-03, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Jag önskar jag hade tillgång till obegränsat med Zolpidem/Stilnoct.

Knapra en 10a, ta en iskall öl, släcka ner alla lampor och tända lite värmeljus.. efter en kvart, cirka, börjar väggarna bölja, möblerna röra på sig, och om jag chattar så rör sig dom små ansiktena i pratbubblorna röra på sig, le och stryka sig över håret. Skärmen på mobilen blir typ 50 cm djup, och bokstäverna på tangentbord på mobilen börjar sväva runt. Ser skuggor som rör sig, siluetter och konturer av människor. Hör dörren öppnas och hur det kommer in folk i hallen, minns en gång jag hörde dörren öppnas när jag satt i köket efter en 10a och en öl, jag ropade "hej hej kommer ni nu, stilnoct-trollen?"

Detta e bara milda grejer, har varit med om helt sjuka grejer på stilnoct. Men då några fler än en 10a och mer än en öl. Jag tycker det är helt fantastiska grejer, stilnoct

Låter ju helt spårat! Det där bara måste jag prova.

Försökte en gång med imovane. Hade hört att 2 stycken och lite cb skulle ge hallisar. Slutade dock såklart med att jag åt hela kartan och inte mindes någonting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in