Citat:
Ursprungligen postat av
host.
Kan ju inte gå o lägga mig hungrig varje kväll för att få effekt av imovanet, men tänker att vissa mater/näringsämnen måste ju påverka imovanet olika. Har någon några tips kring detta? Vad kan man äta utan att förstöra effekten av imovanet?
Det kan absolut hänga ihop med vad du ätit under dagen, eller vilken tillverkare Imovanet kommer ifrån. Vill du öka effekten av dina Z-analoger rekommenderar jag att du dricker ett glas Grapefruktjuice en stund innan du tänkt lägga dig, och precis innan du sedan ska lägga dig så sväljer du ner tabletten tillsammans med ett till glas Grapefruktjuice, och gärna samtidigt som du tuggar tabletten.
Ett annat knep för att öka effekten av Benzo och liknande medel, och då specifikt Z-analoger är det till viss del receptfria medlet Omeprazol. Ta 1 eller 2 sådana 30 - 45 min innan du tar din Zopiklon så kommer du att märka en något starkare effekt samt även en lite mer långvarig effekt.
Tar du både Omeprazol och Grapefruktjuice så lär du sova gott, en annan fördel med dessa sätt är att man kan klara sig på lägre doser (Iaf jag.)
Och slutligen, det absolut skönaste av allt att ha sina Z-analoger till, iaf vad gäller Zolpidem och Zopiklon är att gå till Apoteket och skaffa sig en Oral/Rektalpump för runt en 50 lapp. Och om någon skulle fråga vad man ska med den till så kan man säga att man ska ha den för att kunna dosera medicin till sin hund eller liknande. Sen tar du fram ett snapsglas eller liknande, 2 mynt samt den dosen du tänkt dig. Tabletterna krossar du mellan mynten till ett fint pulver som du sedan häller i snapsglaset som ska vara fyllt med vatten till lite mer än hälften. Sedan stoppar du in glaset i micron och kör på full effekt i ca 30 sek. Sen tar du ut glaset och suger upp hela lösningen i pumpen, täpper för pumpens öppning med ett finger och skakar några gånger så att allt verkligen löser upp sig. Sen ställer du dig på alla fyra, kör in pumpen i röven och skjuter av. Blir en riktigt go effekt på det viset, väldigt hypnotiskt och även lätt dissociativt. Efter ett par Stillisar där bak så är det inte ovanligt att de berömda skuggspökena kommer på besök. Kan nästan kännas lite trippy, och en jäkla eufori får man också.
Sorry för ett väldigt långt inlägg, men som ni säkert redan förstått så har det blivit några piller under kvällen. 25mg Zolpidem där bak, riktigt trevligt. Tydligen så gör dom också så att det blir lätt att fastna i saker.
/Mvh