Om ni vill få ett perspektiv på hur svårt det kan vara för många att träffa en riktig läkare i det här landet... 10 år tog det innan jag slapp högskoleprovsfuskare. Hon har hjälpt mig med ALLT. Nästan lite kär i henne.

Vilken intelligent kvinna. Är påväg tillbaka på alla sätt(jobb, sömn, rutiner) tack vare hennes kunskap och lagom dos medmänsklighet. Trots att hon såg i min journal att jag tog ett snedsteg för ett tag sedan och gjorde misstaget att söka hjälp för lite problem med opiater då jag förlorat en närstående - så skriver hon för fan ut en liten ask sömntabletter om jag behöver det ibland utan att bråka. Det borde inte vara någon biggie, varför är de det? Blir man beroende av z-analoger så sover man dåligt i en vecka, åker seriöst folk in och bölar över det? Av 10 läkare så kan jag dock garantera - som sagt har träffat många genom åren så det är inget jag tar ur röven - att 9 av dessa hade använt den lilla journalanteckninngen som nåt slags vapen istället. Du har missbrukat opiater en gång i tiden och det enda du får är Propavan, Hej då.
Sorry för off topic, är bara glad.
Ont:Stilnoct föredrar jag nu för tiden. Var aktiv här för många år sedan, typ 2013-2014 och föredrog Imovane men den slutade bara fungera en dag. Fungerar inte ens 5 år senare, och detta har många på FB varit inne på förr, Stormorfar t.ex. pratade en del om det(RIP

). Men så är det. Ska hämta ut en ask Stilnoct när dessa jävla röda dagar är slut, ska börja jobba nästa vecka efter 6 års arbetslöshet.