2016-12-15, 11:59
Medlem
Sezlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Många som var aktiva i denna fanclub förr har försvunnit, jag sitter och grubblar på varför. För mig slutade den fungera, men ska testa om den funkar snart efter 1 års uppehåll. Kanske slutade fungera för fler än mig?

Jag tror de "sover".
Citera
2016-12-15, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sezlow
Jag tror de "sover".

Tror många bara hajjat läget och käkar dom till läggdags.

Krävs flera hundra av Z för att trilla av pinn. Så tvivlar på att en massa folk gjort det. Det är svårare än vad man tror. BTW så hoppas jag verkligen det inte är så att folk har lämnat oss...

mvh
Senast redigerad av FreshToDeath 2016-12-15 kl. 18:03.
Citera
2016-12-16, 03:52
Medlem
Är just nu inte med i fan-klubben. Sömnsvårigheter av att sluta med "bara" en halv tablett?

När får man tillbaka normal sömn igen???
Citera
2016-12-16, 09:31
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaJinda
Är just nu inte med i fan-klubben. Sömnsvårigheter av att sluta med "bara" en halv tablett?

När får man tillbaka normal sömn igen???
Nån vecka eller 2!
Citera
2016-12-16, 11:50
Medlem
Sezlows avatar
Märkligt detta med tolerans.

Egentligen borde man utveckla tolerans även då man kör med de föreskrivna doserna, t.ex. "5mg till natten". Men jag har tagit mina "piller" i flera år och somnar likväl - i 9 fall av 10 - som en stock av en tablett.

För mig är detta lite märkligt.
Citera
2016-12-19, 06:59
Medlem
UpInSmoke3s avatar
Citat:

Egentligen borde man utveckla tolerans även då man kör med de föreskrivna doserna, t.ex. "5mg till natten". Men jag har tagit mina "piller" i flera år och somnar likväl - i 9 fall av 10 - som en stock av en tablett.

Ungefär så för mig med, men jag har tagit dom i 8 år. Funkar inte att flumma på dom längre, men att sova på dom är inga problem även efter så här lång tid.
Citera
2016-12-19, 18:02
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:

Morsans läkare - av alla personer - idag 60+, har ätit sömnpiller sedan hon var i sena tonåren. Vet inte vad som gällde på den tiden men vederbörande har knaprat z-analoger sedan de kom ut på marknaden, varje natt med samma dos, vilket jag har för mig morsan sagt är 5 mg imovane.

Sen kan varken jag eller morsan bekräfta att läkaren talar sanning; intressant likväl
Citera
2016-12-19, 18:15
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UpInSmoke3
Ungefär så för mig med, men jag har tagit dom i 8 år. Funkar inte att flumma på dom längre, men att sova på dom är inga problem även efter så här lång tid.

Har du provat att sova utan? Du kanske inte ens behöver dom längre.
Citera
2016-12-20, 23:06
Medlem
LordOfFriendzones avatar
Hur hög blir man på imovane om man tar en tablett, 7,5 mg
Förstår att det är individuellt men blir man helt bäng, eller bara lite mysig?
Citera
2016-12-20, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfFriendzone

Mysig
Citera
2016-12-21, 20:09
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Någon annan än jag som märkt att minnet försämras avsevärt dagen efter man tagit z-analoger? Jag brukar ta stilnoct eller Imovane på kvällen, (ofta rätt mycket, lagom för att göra massa dumma saker man ångrar) sen dagen därpå, är jag nykter efter jag sovit, men under hela dagen har jag sämre närtidsminne, och sedan på kvällen när jag tänker på vad jag gjort under dagen, är det ibland HELT svart och ibland är det bara väldigt luddigt.
Citera
2016-12-21, 20:49
Medlem
smoker27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordOfFriendzone

Jag skulle säga att man blir skön i kroppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in