2017-08-18, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adnan12
Nån som vet om Zopiklon går att bomba? Alltså som tjack, om man tar typ två tabletter och lindar de i lite toapapper och sväljer. Får man fortfarande rus då? Jag får en sån äcklig smak i munnen efter att jag svalt de. Den äckliga smaken sitter i hela dagen typ. Jag kan inte äta eller dricka nånting efter att jag tagit zopiklon. Om nån vet nåt annat sätt att ta de på, så kom med lite förslag. Ha det bra.

Enligt min erfarenhet så blir inte smaken bättre/mindre illa av att bomba dom så bara svälj dom
Citera
2017-08-18, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Enligt min erfarenhet så blir inte smaken bättre/mindre illa av att bomba dom så bara svälj dom

Ja du har rätt, den äckliga smaken försvann inte alls av att bomba de. Ha det bra.
Citera
2017-08-19, 18:41
Bannlyst
Tjena

Någon som testat zolpidem från företaget Hemofarm försäljnings namnet Belbien 10mg
Citera
2017-08-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av facialss
Tjena

Någon som testat zolpidem från företaget Hemofarm försäljnings namnet Belbien 10mg
Det är ren dunderkvalité!
Citera
2017-08-19, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RitalinConcerta
Det är ren dunderkvalité!

stort tack
Citera
2017-08-20, 14:02
Avstängd
arnekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av facialss
Tjena

Dom funkar bra .
Citera
2017-08-20, 15:06
Medlem
Fy fan knepig medecin det här. Tar jag en och lägger mig sover jag som ett barn. Poppar jag fyra stycken och håller mig vaken så blir det rajtantajtan!
Citera
2017-08-21, 22:46
Medlem
Inte-Igens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av betman123
Ska köpa Stilnoct idag vet inte hur många mg eller pris en men jag kmr fortsätta uppdatera. Tänkte fråga om jag tagit 10 mg xanor 2-3 dagar nyss kan det sämra strilnoct ruset? Jag tar tram också gjort nu under 6 dagar.

Jag kommer köpa 2st kartor 10mg, 220kr per karta! Kommer nog ta några timmar innan man får tåg i dom.....

Har tagit 450-500 mg tramadol än så länge idag, Hur många stilnoct ska man börja med om man vill flumma. Jag Har ganska hög tolerans när det gäller ddet mesta!

Lite sent svar men men. En karta 10mg för 220 är ett rimligt pris faktiskt. Särskillt när sömnisar är en bristvara oftast på svarta marknaden.

Frågan är om du tagit 10mg alpra/dag eller 10mg utspritt på 2-3 dagar. Xanor och all annan bensodiazepin är korstolarant med stilnoct samt imovane. Hur mycket det kommer påverka beror på hur stor dos alprazolam du ätiit samt hur stor dos stilnoct du planerar att äta.

Hade jag vart du så hade jag väntat till jag var nykter från tramadolen då det är lätt hänt (se mest troligt scenario) att tappa kontrollen på stilnoct och trycka i sig fler stilnoct, tramadol eller mer alprazolam vilket kan leda till andningsdepression. Så är du ensam vänta istället. Om du måste testa så börja med 1 max 2. Du kommer förmodligen tro att du är nykter men det är du inte.
Citera
2017-08-24, 13:36
Medlem
xamfetamins avatar
Någon mer som ätit stilnoct flera år? Haft det ordinerat varje natt i 6 år. Har ibland gått upp i dos och ibland ner för att behålla effekten men den har ändå funkar för mig i alla år.

Glömde hämta ut dom på apoteket igår så fick vara utan en natt.
Somnade av utmattning efter några timmar och drömde sjuka mardrömmar där jag bland annat såg mig själv bli dödad utifrån ett tredje perspektiv. Sömnparalyser + frossa och kallsvettningar. När jag vaknade efter två timmars mardrömmar har jag haft overklighetskänslor till och från hela dagen.

Det kändes som liknande abstinens som att sluta me lyrica. Alltså illa. Minus ångesten då.
Får ni också abstinensbesvär utan stilnocten?
Kan ju inte va bra att äta dom så många år men man vågar ju knappast sluta heller.
Citera
2017-08-24, 13:42
Medlem
xamfetamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dummadig
Nu är det rätt många sidor här, och svaret kanske redan finns?!
Iaf, jag har tagit Imovane/zopiklon 15mg, varje natt senaste åren. Jag har tidigare försökt trappa ner, men lägre än den dosen har de ingen effekt för mig. Jag överväger nu att istället sluta tvärt med dom.
*Frågan jag har är hur många dygn kan jag vara förberedd på att vara vaken? När jag försökt sluta innan så har jag varit sömnlös i 3-4 dygn innan jag gått på dom igen, då jag började gå upp i mani och spåra ur helt. Nu har jag semester och känner att det finns mer utrymme för detta än när jag jobbar.

Nu äter jag stilnoct inte imovane, Men har också försökt sluta efter flera år. Var vaken i säkert en vecka tills jag fick vakendrömmar/hallisar och fick åka in på psyk där dom tyvärr gav mig stilnoct igen.
Tror det är svårt att lägga ner tvärt utan hjälpmedel.

De enda tipset jag har är att köpa en tung indica med hög cbd halt och röka på kvällarna. För att lindra den kroppsliga abstinensen och kunna ha en chans att somna och slippa mardrömmar :/ eller drickbar theralen men man blir ju en zombie dygnet runt då.

Edit: eller möjligtvis nozinan, som är antipsykotiskt. De går att somna på och de skulle kanske göra så du inte blir manisk
Citera
2017-08-31, 22:06
Bannlyst
Fattar inte hur ni som köper zolpidem i karta verkar tro det e riktiga saker ,ta apoteks svenska ca 40mg och känn av känslan......

Sen dessa andra ni tar samma dos?? samma känsla? ,
Är ni bara glada att att få nåt i blister där namnet står fråga till er bara? Sen hyllar alla dessa märken
Senast redigerad av luckypunch 2017-08-31 kl. 22:09.
Citera
2017-09-08, 22:53
Medlem
Extremeflys avatar
Vad menas med generisk imovane? Plus om den saknar skåra/märkning?

/Extreme
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in