2017-12-20, 00:51
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
konstigt alltså. har så mycket sanval men dom suger för mig.
Som sockerpiller.

mvh

Jaså hehe, va brukar du däcka på? Imovane?
Citera
2017-12-20, 00:52
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Blir fascinerad över hur folk tycker om olika märken... precis sänkt 7,5 imovane med en hel del alkohol och lyrica i kroppen, mår dunder.

Men alltså märkessnacket känns ovärt, skulle vilja påstå att alla zopiklon funkar exakt lika bra

Lär väl vara placebo isåfall på sin höjd kanske haha. Ska ju egentligen inte vara några direkt skillnader mer än bindningsmedel
Citera
2017-12-20, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Lär väl vara placebo isåfall på sin höjd kanske haha. Ska ju egentligen inte vara några direkt skillnader mer än bindningsmedel

Nej precis, är det styrt o kontrollerat av apoteket är det ingen märkbar skillnad i effekt. Alla imovane/silnoct från svenska apotek är lika bra.
Citera
2017-12-20, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Nej precis, är det styrt o kontrollerat av apoteket är det ingen märkbar skillnad i effekt. Alla imovane/silnoct från svenska apotek är lika bra.

Dom jag talar om är inte ifrån svenska apotek.
Sanval finns ej i sverige.

mvh
Citera
2017-12-20, 10:27
Medlem
Citat:
Jaså hehe, va brukar du däcka på? Imovane?

zolpidem helst.
Citera
2017-12-21, 21:26
Medlem
Tjena. Käkat imovane 7,5 nu i en vecka till kvällen, men ikväll fick jag fan ingen effekt? Gått två timmar sen jag tog den, får alltid effekt efter en halvtimme.
Toleransen kan ju inte blivit så hög efter bara en vecka?
Kan de vatt för jag redan var väldigt ångestfylld å hade förhöga förväntningar? Köpte tom grapefrukt för å effektens skull, eller förlänga iallafall å satt å hinkade i mig gf-juice innan.
Efter en timme kände jag mig bara lite segare, alla dagar denna vecka har jag fått den där ångestdämpande effekt, pigg å vela göra saker å snacka med folk. Ja den effekten har imo på mig. Men vafan hände ikväll? Ätit för mkt under dagen?
Citera
2017-12-22, 18:07
Medlem
Sqrbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruktsallad12
Tjena. Käkat imovane 7,5 nu i en vecka till kvällen, men ikväll fick jag fan ingen effekt? Gått två timmar sen jag tog den, får alltid effekt efter en halvtimme.
Toleransen kan ju inte blivit så hög efter bara en vecka?
Kan de vatt för jag redan var väldigt ångestfylld å hade förhöga förväntningar? Köpte tom grapefrukt för å effektens skull, eller förlänga iallafall å satt å hinkade i mig gf-juice innan.
Efter en timme kände jag mig bara lite segare, alla dagar denna vecka har jag fått den där ångestdämpande effekt, pigg å vela göra saker å snacka med folk. Ja den effekten har imo på mig. Men vafan hände ikväll? Ätit för mkt under dagen?

Folk i tråden har vittnat om att imo förlorar effekten rätt fort. Ja, så fort som bara en vecka. Är väldigt individuellt. Jag tar veckans 4 första dagar, ibland den 5:e. Aldrig när jag är ledig dagen efter dock då jag griper efter halmstrån för att inte utveckla tolerans.

Har inte märkt nån nämndvärd effektminskning men kan nog ligga nån sanning i att den ångestdämpande effekten, vilket är orsaken till mina sömnbesvär, blir mildare natt 4.

För mig kommer effekten, och då syftar jag på ångestlindringen, efter en timme ca. 7,5 mg.
Citera
2017-12-24, 10:37
Medlem
Hej,

Kanske lite konstig fråga och svårt att ge ett direkt svar på denna fråga. Säg att jag skulle äta 1st imovan på dagtid utan att gå och lägga mig, påverkar det mitt beteende avsevär och hur personer i min omgivning uppfattar mig. Hur upplever jag detta? Har ingen tolerans. Är kille på 180cm och ca 95kg.

God jul på er
Citera
2017-12-24, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolbo
Hej,

Kanske lite konstig fråga och svårt att ge ett direkt svar på denna fråga. Säg att jag skulle äta 1st imovan på dagtid utan att gå och lägga mig, påverkar det mitt beteende avsevär och hur personer i min omgivning uppfattar mig. Hur upplever jag detta? Har ingen tolerans. Är kille på 180cm och ca 95kg.

God jul på er

Jag brukar oftas inte bli så märkbart påverkad, samtidigt blir min flickvän helt flöddrad på 7,5mg
Citera
2017-12-26, 01:32
Medlem
Extremeflys avatar
Hur ska svenska imovane meda 5 mg blister se ut? Ska de vara rundade kanter eller raka? Eller de skiljer sig? Syftar nu på kanterna på blistret
Citera
2017-12-26, 06:03
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Hur ska svenska imovane meda 5 mg blister se ut? Ska de vara rundade kanter eller raka? Eller de skiljer sig? Syftar nu på kanterna på blistret
Rundade.
Citera
2017-12-26, 10:06
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
Rundade.
Är de alltid rundade? För fick tag i två kartor 5 mg svenska imovane meda men dessa hade klippts i kanterna så dom var inte rundade. Såg annorlunda ut än vanliga blister. Så de finns kopior på de svenska imovane med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in