Citat:
Ursprungligen postat av
fruktsallad12
Tjena. Käkat imovane 7,5 nu i en vecka till kvällen, men ikväll fick jag fan ingen effekt? Gått två timmar sen jag tog den, får alltid effekt efter en halvtimme.
Toleransen kan ju inte blivit så hög efter bara en vecka?
Kan de vatt för jag redan var väldigt ångestfylld å hade förhöga förväntningar? Köpte tom grapefrukt för å effektens skull, eller förlänga iallafall å satt å hinkade i mig gf-juice innan.
Efter en timme kände jag mig bara lite segare, alla dagar denna vecka har jag fått den där ångestdämpande effekt, pigg å vela göra saker å snacka med folk. Ja den effekten har imo på mig. Men vafan hände ikväll? Ätit för mkt under dagen?
Folk i tråden har vittnat om att imo förlorar effekten rätt fort. Ja, så fort som bara en vecka. Är väldigt individuellt. Jag tar veckans 4 första dagar, ibland den 5:e. Aldrig när jag är ledig dagen efter dock då jag griper efter halmstrån för att inte utveckla tolerans.
Har inte märkt nån nämndvärd effektminskning men kan nog ligga nån sanning i att den ångestdämpande effekten, vilket är orsaken till mina sömnbesvär, blir mildare natt 4.
För mig kommer effekten, och då syftar jag på ångestlindringen, efter en timme ca. 7,5 mg.