2017-12-26, 12:42
Medlem
Hallå, har ba en fråga ang imo och mat, står överallt att man känner av den mer om man tar den på tom mage, men när jag gör det får jag inte alls lika bra effekt.
När jag tagit den när jag ätit hyffsat stora maträtter å tryckt i mig massa kakor innan får jag bättre effekt. Huh?
Kan de va så att det e olika för alla?
Citera
2017-12-26, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Är de alltid rundade? För fick tag i två kartor 5 mg svenska imovane meda men dessa hade klippts i kanterna så dom var inte rundade. Såg annorlunda ut än vanliga blister. Så de finns kopior på de svenska imovane med?

Menar du att den har "spetsiga" kanter/hörn?
Citera
2017-12-26, 16:38
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Är de alltid rundade? För fick tag i två kartor 5 mg svenska imovane meda men dessa hade klippts i kanterna så dom var inte rundade. Såg annorlunda ut än vanliga blister. Så de finns kopior på de svenska imovane med?
De jag har är från kartong så de är äkta, kan du lägga upp bild på en karta?
Citera
2017-12-26, 19:26
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Menar du att den har "spetsiga" kanter/hörn?
Blistret ja, tidigare kartor har alltid haft lite rundade kanter men just dessa var spetsiga o man ser de är klippt de är inte rakt alls
Citera
2017-12-26, 19:26
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShouldBeFine
De jag har är från kartong så de är äkta, kan du lägga upp bild på en karta?

Tips på bra sida där man kan lägga upp?
Citera
2017-12-26, 21:38
Medlem
ShouldBeFines avatar
Citat:
Tips på bra sida där man kan lägga upp?
Imgur.com
Citera
2017-12-28, 01:33
Medlem
Citat:
Blistret ja, tidigare kartor har alltid haft lite rundade kanter men just dessa var spetsiga o man ser de är klippt de är inte rakt alls
Om du köpt dem på svarta börsen kan det helt enkelt vara så att man har klippt bort en del av blistret som är märkt med nummer, för att förhindra att de kan spåras till vem som hämtat ut de osv.

Fyfan alltså ta aldrig Stilnoct när ni tagit opiater typ Tramadol, Subutex eller vad som helst tidigare under dagen. Tog 30 mg igår när opiaterna började damma ur och jag spydde som en gris hela natten. Jag spyr på Subutex om jag tar för mycket, men Tramadol kan jag käka hur mycket som helst utan att spy. Stoppar jag i mig Stilnoct dock så verkar det vara upplagt för spyfestival.

Annars har jag utvecklat permanent tolerans mot Imovane, men Stilnoct funkar fantastiskt om man inte "blandar" med något annat. Väldigt lätt att snedtrippa på Stilnoct, om man inte går och lägger sig. Slänga i sig 3 st, lite mat och en film och sen sova, lugn och skönt. Så ska det vara. Sitter man vaken tills effekten släpper så infinner sig ett väldigt obehagligt tillstånd måste jag säga. Samma sak med Imovane, man blir väldigt flöddrad men på ett obehagligt sätt.
Senast redigerad av No6 2017-12-28 kl. 01:35.
Citera
2017-12-28, 07:26
Medlem
JustZlatans avatar
Fick tabletter stilnoct av min pappa då jag har haft svårt att somna. När jag tar en tablett 5 mg somnar jag snabbare men jag sover inte lika länge som vanligt. I natt somnade jag kanske kl 01 och vaknade 07 ganska pigg och utvilad. Om jag inte hade tagit stilnoct hade jag nog somnat någon timme senare och vaknat 09-10 och varit jättetrött. Sover man bättre och känner man sig mer utvilad med stilnoct? En sömntablett som gör att man sover mindre? Nästan för bra för att vara sant.
Citera
2017-12-29, 01:30
Medlem
Extremeflys avatar
Stilnox från sanofi, 10mg. Hur många såna brukar ni få ta för de ska få verkar?
Citera
2017-12-30, 11:12
Medlem
Extremeflys avatar
Varför rekommenderas de att man bara tar imovane i högst 4 veckor? Är de för tillvänjnings risken?
Citera
2017-12-30, 12:34
Medlem
Citat:
Varför rekommenderas de att man bara tar imovane i högst 4 veckor? Är de för tillvänjnings risken?

Jupp, sen vill de inte att du ska knapra piller resten av livet.
Citera
2017-12-30, 21:40
Medlem
Extremeflys avatar
Hur länge tar de innan imovane går ur kroppen? Om jag tog en imovane 7,5mg 21:30 idag. Hur påverkar de om jag dricker alkohol imorgon kväll? Finns de risk man får kraftiga minnes luckor så lång tid efter med eller gör "konstiga saker "?
Jag tänkte inte ta någon imovane imorgon kväll iallafall då jag tänkte dricka imorgon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in