Citat:
Ursprungligen postat av
Extremefly
Blistret ja, tidigare kartor har alltid haft lite rundade kanter men just dessa var spetsiga o man ser de är klippt de är inte rakt alls
Om du köpt dem på svarta börsen kan det helt enkelt vara så att man har klippt bort en del av blistret som är märkt med nummer, för att förhindra att de kan spåras till vem som hämtat ut de osv.
Fyfan alltså ta aldrig Stilnoct när ni tagit opiater typ Tramadol, Subutex eller vad som helst tidigare under dagen. Tog 30 mg igår när opiaterna började damma ur och jag spydde som en gris hela natten. Jag spyr på Subutex om jag tar för mycket, men Tramadol kan jag käka hur mycket som helst utan att spy. Stoppar jag i mig Stilnoct dock så verkar det vara upplagt för spyfestival.
Annars har jag utvecklat permanent tolerans mot Imovane, men Stilnoct funkar fantastiskt om man inte "blandar" med något annat. Väldigt lätt att snedtrippa på Stilnoct, om man inte går och lägger sig. Slänga i sig 3 st, lite mat och en film och sen sova, lugn och skönt. Så ska det vara. Sitter man vaken tills effekten släpper så infinner sig ett väldigt obehagligt tillstånd måste jag säga. Samma sak med Imovane, man blir väldigt flöddrad men på ett obehagligt sätt.