Citat:
Ursprungligen postat av
Extremefly
Ja zopiklon pilum skulle jag iofs kunna pröva. Har en karta såna hemma.
Jag tar bara xenical just nu utöver imovane. Xenical är ju för att blockera fett man äter. Annars är de bara imovane och den tar jag i princip varje dag i en månad till kvällen/natten. Tog även oxcasand för någon vecka sedan vid behov men såg sen att man inte skulle blanda xenical med oxcasand så slutade då med oxcasand. Valerina forte har jah prövat tidigare helt utan Atarax, även propavan och Atarax. Propavan kan funka vid vissa tillfällen. Men ska pröva mina pilum ikväll o se hur dom fungerar. Är ju samma dos som i meda så risken är att dom inte funkar. Har även ett några stilnox från sanofi men dom fungerar inte heller så bra mer än att jah får hallucinationer
Zopiklon Pilum och Imovane Meda är ju samma substans (Zopiklon) så jag tror inte det gör någon skillnad. Men du går väl och lägger dig efter du tagit tabletten? Stannar man uppe och inte lägger sig och blundar så kan man missa insomningseffekten och då blir man pigg, kreativ, ibland hallisar istället för att somna.
Du kan ju testa dina Stilnoct, 10 mg är ekvivalent med 7,5 mg Imovane. Återigen, gå och lägg dig direkt efter intag så att du inte missar insomningseffekten.