Zopiklon är guld att sova på om man tar de som det är tänkt, dvs man lägger sig och går in för att sova. Helt oöverträffade är dom, men det är lätt att bli skev på dom om man stannar uppe för länge. Särskilt om man druckit alkohol också.
I helgen drack jag lite sprit och när det började dra ihop sig så poppade jag 1 ynka(!) 7.5:a zopi. Bara att jag fastnade framför tv:n en god stund. Blev hungrig så jag ringde en pizzeria och beställde en påhittad pizza med massa egna idéer vad som skulle vara på. När jag kom dit för att hämta den så öppnade jag kartongen och började helt ohämmat röra runt i pizzan med kreditkortet för att inspektera skapelsen och att allt var med. Bagaren bara stod o gapade vid kassan

Tror han försökte protestera lite men det brydde jag mig föga om. Jag förklarade vad jag höll på med men exakt vad jag sa minns jag ej.

Sen när jag skulle betala funkade inte kortet eftersom det var helt nedsölat med pizza-slabb. Det funkade efter några försök i alla fall.
Pizzan var svingod och jag ringde t.o.m upp stället efteråt och försökte förklara att de borde ha den på menyn osv. Jag måste ha framstått som helt utvecklingsstörd.
Det lustiga är att jag minns i princip allt av detta men ändå lyckades bli så totalt jävla ohämmad. Benso kan man ju också bli helt knäpp av men då minns man oftast inte mycket av detaljerna.