2013-12-03, 23:29
Medlem
CaptainSweatpantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yihaaa
Ni som äter medecinen hur stor dos tar ni? Och hur lång tid äter ni den i streck?

Äter Stilnoct, 5-15 mg, max 2 kvällar/vecka, vissa perioder tar jag inget alls.
Senast redigerad av CaptainSweatpants 2013-12-04 kl. 00:22.
Citera
2013-12-04, 00:48
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainSweatpants
Äter Stilnoct, 5-15 mg, max 2 kvällar/vecka, vissa perioder tar jag inget alls.
jag har problem att sova,jag har tagit 2 st 7,5 mg immovane för 2 timmar sen, och sen dess legat och stirrat i taket.jag var tidigare ikväll tvungen att ta oxycontin för min rygg,kan den göra så att immon inte verkar som den ska, det brukar räcka med 1 el 2 immo för att jag ska slocka. Vad gör jag nu ? Ska jag ta en immo till el nån stess/nitra ? Jag vill inte höja tolerans nivån på zoplikånet.är kanon att i vanliga fall kunna somna på en el 2 st, tacksam för svar..
Citera
2013-12-04, 00:54
Medlem
Ballaurigens avatar
det där blev tokigt,skulle inte svara på nåt, sorry ! Jag hade lite egna funderingar.
Citera
2013-12-04, 01:00
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballaurigen
jag har problem att sova,jag har tagit 2 st 7,5 mg immovane för 2 timmar sen, och sen dess legat och stirrat i taket.jag var tidigare ikväll tvungen att ta oxycontin för min rygg,kan den göra så att immon inte verkar som den ska, det brukar räcka med 1 el 2 immo för att jag ska slocka. Vad gör jag nu ? Ska jag ta en immo till el nån stess/nitra ? Jag vill inte höja tolerans nivån på zoplikånet.är kanon att i vanliga fall kunna somna på en el 2 st, tacksam för svar..
det där blev tokigt.skulle inte svara på nåt, sorry . Jag hade en del tankar jag själv behövde några tips på. På. Hemskt ledsen.
Citera
2013-12-04, 01:58
Medlem
stukads avatar
Citat:

Om du verkligen vill prova sova så lägg en imo och den dos benz du anser under tungan och låt smälta, sen ner tillsammans med en öl. stäng av datorn.
Citera
2013-12-04, 07:47
Medlem
unleash82s avatar
Citat:

Ett tips, blunda istället för att stirra

Mvh
Citera
2013-12-04, 13:07
Medlem
Citat:

Hej du kanske skulle testa Propavan 2 timmar innan du tar Immovane/zopiklon så gör jag och sover som en prinsessa
Citera
2013-12-04, 15:44
Medlem
Ibland föredrar jag att snorta stilnoct (jag kör dom i en pillerkrossare först). Finns det något sätt rensa bort mycket av det som man drar i sig som inte är stilnoct/zolpidem? (bindmedel och annat)
Citera
2013-12-04, 18:55
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppmarksam
Hej du kanske skulle testa Propavan 2 timmar innan du tar Immovane/zopiklon så gör jag och sover som en prinsessa
jag ska prova det,problemet är att jag gav min far propavanen då jag ansåg dom var att betrakta som baby benz.,men jag slocknade till slut 05;30, men vaknade med alla tänkbara biverkningar typ bakfull,dålig kordination .m.m. Idag provar jag ett nytt koncept. d
Citera
2013-12-04, 21:56
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stukad
10 kr per 5 mg på gatan, är det ett rimligt pris eller ? Råkade visst ta slut på mina för snabbt

Ja det är ett okej pris. Vare sig det är Stilnoct eller Imovane.
Citera
2013-12-04, 22:06
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Det beror helt på vem man är och vilken läkare man får träffa. Jag som ser ut som en slusk, har tatuering på handen o.s.v får ut väldigt lite z-analoger, oftast får jag inga alls.

Vissa av mina mer städade släktingar kan få ut 30 tabletter genom ett telefonsamtal.

får 5 x 30 per år, och kan ta ut allt samtidigt, ser väl inte ut som en slusk men är tatuerad från topp till tå händer, fingrar och hals synligt. Renrakad skalle.

ser definitivt inte ut som en slusk men ser nog lite allmänt kriminell ut.

på VC hade det nog varit rätt kört, bara propavan, lergigan och mirtazapin o hämta hem där... går till privat läkare (hona)

min tandläkare är däremot givmild med citodon och treocomp (arab)

snygg, städad look, arbete man sköter och fina tänder hjälper nog

brukar faktiskt sluska till mig när jag ska träffa läkarn, låta hår och skägg växa vilt 2-3 veckor innan besöket.

Sölvesborg för tillfället, läkarna e snälla ute på landsbyggden.

mvh
Senast redigerad av unleash82 2013-12-04 kl. 22:12.
Citera
2013-12-04, 22:31
Medlem
Ballaurigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stukad
Om du verkligen vill prova sova så lägg en imo och den dos benz du anser under tungan och låt smälta, sen ner tillsammans med en öl. stäng av datorn.
ja det verkar vara en fullt vettig ide , ska prova en el 2 st 7,5 immo med en nitra el 2 st 5mg stess och dra täcket över huvudet,så får vi se om jon blund kommer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in