2017-12-05, 15:56
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Ja jag känner igen mig i det där, minnesluckor och hallucinationer och då käkar jag bara 10-20 mg. Sen extrem ångest dagen efter. Är de svenska stilnoct?

Ja det är svenska,
Nej har inte fått hallisar sen jag tog stilcnot för första gången (flera årsedan)
Citera
2017-12-05, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krillepille
Tja! har en fråga jag hopps någon kan svara på eller har upplevt sjäv. För igårkväll var konstig minst sagt.

Så här det, jag har rätt grova problem med sömnen så käkar skit som propavan, mirta etc i år men bara imovanen som egtligen gör något. Igår skulle jag hämta ut nya och då fråga hon mig det vanliga "vill du ha den billigare för 2 kr mindre?" alltid tänk äh fuck det gillar mina imovane askar. Men idag tog jag den för se om det är precis samma, varför inte liksom?.

Jag brukar käka 3 imovane 7,5 och då är jag borta och sover gått. Men igår när jag käkade 3 zoplikon och la mig och väntade in effeken blev det inte riktigt som förväntat. Jag brukar sitta och slösurfa till att texten böjar wobbla lite, det är signalen att lägga sig innan alla stackars honor i min mboil får sig dickpics, har inte så många kvar ändå, dom känsliga har redan blockat mig så kanske dom som har kvar mig uppskattar lilla grabben .Nåväl men när jag vände bort ansiktet från skärmen fick jag mig en rejeäl överaskning, fan jag trippar ju hårt. Jag har trippat rätt mycket på drivers substanser men det d visuella jag upplevde igår har jag aldrig ens varit nära på få uppleva på traditionella medel så att säga. Jag har käkat imovane 3 år och det har aldrig hänt mig tidigare.

Jag blev överaskad av allt det visuella så kunde givetvis inte somna, men tänkte att jag testar igen när det lungar sig och lägger mig och blundar så borde jag somna innan jag blir distraherad av något.
Nope funkar inte jag började bara trippa ännu hårdare. Den här gången var fan en upplevelse, lite läskigt dock men jag är van och vet att det bara är drogen, för det var någon svart demon som flöt omrig i mitt rum, hon kom ut ur garderob lite då och då för att se läskig ut eller vad demoner nu gör, hon verkade även gilla att typ dansa eller något ? (såg ut som det iaf lol. lite läskigt först i början men jävligt cool att kolla på. Sen så kunde jag typ som se luften på något vis, och rörde jag handen så for luften runt, mitt täcke var ett jävla hav av vågor, och tapeterna dansade runt hejvilt, men majoritetrna var mest skuglikande saker som var fascinerande att kolla på. Kan fortsätta i eveighet för jag tetade ännu en gång för jag ville verkligen sova men med samma resultat.Hörde även en del röster, hörde min morsa snacka med mig Hörde även en del röster, hörde min morsa snacka med mig, faran polare listan kan göras lång orkar inte,.

Ja det har var ju faktist rätt kul och helt klart dom coolaste visuella effekterna jag haft när jag trippat.Helt klar i skallen eller helt ska jag inte säga men har kvar minne beteer min något som likar en människa. Noll minde fuck bara allmänt coolt och trevligt. Eller ja det var ett litet tag jag böjra se spindeliknande saker springa runt, men dom finns ju inte så jag sluta fokusera på dessa äckliga vider så försvann dom, demonen var ju också lite läskig men mest cool. Är man lättskrämd, rädd för spöken eller allmänt en kärring kanske det kan uppfattas som obehagligt ibland.

Men till saken, (fan sorry ville hålla det kort men var tvugen att dela med mig) jag ville ju somna inte trippa så det sög ju, för så fort jag fick i mig dom där börja saker hända och jag börjar höra saker som inte finns vilket jag aldrig heller upplevt förutom på lsd brukar jag rätt ofta tro att jag har telepatikrafter och frösker prata med folk genom "telepati" lol.

Kan det vara så att det ändå är någon skillnad mellan dessa piller för jag har käkat massor, och då snackar vi fan mycket men aldrig ens varit nära det där. Jag hade inte sovit något alls natten innan och natten innan den sov jag 3h max, förmodligen mindre , men det händer mig rätt ofta så har käkat imovane i
dom förhållandenatidigare. Hade även tagit lite tjack på morgonen för att orka gå till jobbet när jag inte sovit något. Men det var typ 5 på morgonen. Fuck vad jag skrev, för mycket svammel jag hoppas någon kan besvara frågorna jag har inbäddade i den här skiten.

Tjena!

ja ibland är det konstigt mycket skillnad på det man hämtar ut. Ibland tycker jag zopiklonen är mycket bättre dom vanliga imovanen osv. Låter som du haft det kul iaf, minns att immo kickade sådär när dom väl kickade.

sköt om dig, mvh
Citera
2017-12-05, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Ja det är svenska,
Nej har inte fått hallisar sen jag tog stilcnot för första gången (flera årsedan)

har samma skit. Fått dom utskrivet i cirka 10 år sover på dom inga hallisar. Men mår ofta skit på morgonen. Som nån form av AT.

mvh
Citera
2017-12-05, 16:29
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
har samma skit. Fått dom utskrivet i cirka 10 år sover på dom inga hallisar. Men mår ofta skit på morgonen. Som nån form av AT.

mvh

Jag kan sova på dom, bara det att jag har så tråkigt att jag vill bli en idiot då jag har missbrukar bakgrund. Jag mår inte dåligt dagen efter, jag känner mig bara helt otroligt tom och då är det lättare att man börjar lipa än att skratta åt det.
Citera
2017-12-05, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Jag kan sova på dom, bara det att jag har så tråkigt att jag vill bli en idiot då jag har missbrukar bakgrund. Jag mår inte dåligt dagen efter, jag känner mig bara helt otroligt tom och då är det lättare att man börjar lipa än att skratta åt det.

jotack, känner igen den.

Av min erfarenhet är det såhär med alla benzo/z Man sover bra, flöddrar, har kul i några år sen boom, bara ångest.

mvh
Citera
2017-12-05, 19:03
Medlem
Varit jävligt duktig och inte tagit imovane på nästan en vecka (sovit sämst menmen) så igår lyxade jag till det och tog 2st 7.5or (alltså inte jättemycket, ynka 15mg) och fyfan vilken kärlek. Vet inte varför men blev redigt väck och helt mjuk och bara flöt runt på ett litet moln och allt kändes mysigt och härligt. Någon som vet varför jag blev så väck? Som sagt hade jag inte tagit på en vecka, hade faktiskt inte rört någon drog sen förra måndagen (bortsett från alkohol i helgen) men hade ändå inte som jag skulle osv.
Citera
2017-12-05, 19:13
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Varit jävligt duktig och inte tagit imovane på nästan en vecka (sovit sämst menmen) så igår lyxade jag till det och tog 2st 7.5or (alltså inte jättemycket, ynka 15mg) och fyfan vilken kärlek. Vet inte varför men blev redigt väck och helt mjuk och bara flöt runt på ett litet moln och allt kändes mysigt och härligt. Någon som vet varför jag blev så väck? Som sagt hade jag inte tagit på en vecka, hade faktiskt inte rört någon drog sen förra måndagen (bortsett från alkohol i helgen) men hade ändå inte som jag skulle osv.
Imovane brukade vara min favoritmedicin. Fick världens rus på de i början, typ första halvåret. Så skönt att dra igång en film och äta lite mat och sedan sova, som att man svävade på moln. Sen en vacker dag försvann bara den där effekten när jag skulle gå upp till 4st(30 mg), sen har jag haft uppehåll på ÅR och dragit i mig en karta på tom mage utan att känna den där effekten igen.

Din tolerans hade väl gått ner, missbruka de inte om du vill fortsätta känna den effekten. Flera som har pratat om permanent tolerans/immunitet mot just Imovane.

Stilnoct funkar dock för mig att flumma på fortfarande, jävligt skumt. Antar att hjärnan vänjer sig efter några månader vid ruset eller nåt.
Citera
2017-12-05, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Imovane brukade vara min favoritmedicin. Fick världens rus på de i början, typ första halvåret. Så skönt att dra igång en film och äta lite mat och sedan sova, som att man svävade på moln. Sen en vacker dag försvann bara den där effekten när jag skulle gå upp till 4st(30 mg), sen har jag haft uppehåll på ÅR och dragit i mig en karta på tom mage utan att känna den där effekten igen.

Din tolerans hade väl gått ner, missbruka de inte om du vill fortsätta känna den effekten. Flera som har pratat om permanent tolerans/immunitet mot just Imovane.

Stilnoct funkar dock för mig att flumma på fortfarande, jävligt skumt. Antar att hjärnan vänjer sig efter några månader vid ruset eller nåt.

Ja bortsett från flunitra så är imovane den absolut mysigaste medicinen jag ätit. Har ätit den nåt år (10mg nästan hela tiden men sänkte till 7.5mg för kanske ett par månader sen) men får väldigt sällan någon jättemysig effekt längre. Självklart om man smäller i sig större mängder men tar jag 30mg eller mindre brukar jag bara bli "soft", men nu var det verkligen riktigt jävla nice. Förstår inte hur min tolerans nu helt plötsligt skulle vara nollställd på bara någon vecka??
Citera
2017-12-05, 19:21
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av host.
Ja bortsett från flunitra så är imovane den absolut mysigaste medicinen jag ätit. Har ätit den nåt år (10mg nästan hela tiden men sänkte till 7.5mg för kanske ett par månader sen) men får väldigt sällan någon jättemysig effekt längre. Självklart om man smäller i sig större mängder men tar jag 30mg eller mindre brukar jag bara bli "soft", men nu var det verkligen riktigt jävla nice. Förstår inte hur min tolerans nu helt plötsligt skulle vara nollställd på bara någon vecka??
Det är väldigt konstigt detta med Imovane. Det HÄNDER att jag får en förjävla effekt av Imovane. Men det är verkligen en gång på miljonen. Tar jag i 30 dagar så får jag om jag har tur en myseffekt 1 gång.

Jag har till och med funderat på om läkemedelstillverkarna har börjat mixtra med pillren eller ändrat innehållet för att folk inte ska få det där ruset, men det är naturligtvis bara teorier
Citera
2017-12-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Det är väldigt konstigt detta med Imovane. Det HÄNDER att jag får en förjävla effekt av Imovane. Men det är verkligen en gång på miljonen. Tar jag i 30 dagar så får jag om jag har tur en myseffekt 1 gång.

Jag har till och med funderat på om läkemedelstillverkarna har börjat mixtra med pillren eller ändrat innehållet för att folk inte ska få det där ruset, men det är naturligtvis bara teorier

Mjo låter ju lite väl konspiratoriskt... tycker generiska och imovane är ganska exakt lika bra så
Citera
2017-12-06, 00:17
Medlem
Extremeflys avatar
Precis slängt i mig en 10 mg sanval från sandoz. Någon som har erfarenhet av dessa och hur lång tid de tar innan de verkar?
Citera
2017-12-06, 20:45
Medlem
vadsadusadus avatar
Har en enorm förkärlek för Stilnoct. Imovane ger inte alls i närheten av samma goa höjd. Men ni som kan, vad finns det mer för alternativ som ger Stilnoct-liknande rus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in