Citat:
Ursprungligen postat av
host.
Varit jävligt duktig och inte tagit imovane på nästan en vecka (sovit sämst menmen) så igår lyxade jag till det och tog 2st 7.5or (alltså inte jättemycket, ynka 15mg) och fyfan vilken kärlek. Vet inte varför men blev redigt väck och helt mjuk och bara flöt runt på ett litet moln och allt kändes mysigt och härligt. Någon som vet varför jag blev så väck? Som sagt hade jag inte tagit på en vecka, hade faktiskt inte rört någon drog sen förra måndagen (bortsett från alkohol i helgen) men hade ändå inte som jag skulle osv.
Imovane brukade vara min favoritmedicin. Fick världens rus på de i början, typ första halvåret. Så skönt att dra igång en film och äta lite mat och sedan sova, som att man svävade på moln. Sen en vacker dag försvann bara den där effekten när jag skulle gå upp till 4st(30 mg), sen har jag haft uppehåll på ÅR och dragit i mig en karta på tom mage utan att känna den där effekten igen.
Din tolerans hade väl gått ner, missbruka de inte om du vill fortsätta känna den effekten. Flera som har pratat om permanent tolerans/immunitet mot just Imovane.
Stilnoct funkar dock för mig att flumma på fortfarande, jävligt skumt. Antar att hjärnan vänjer sig efter några månader vid ruset eller nåt.