Flashback bygger pepparkakshus!
2016-12-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudis-
Men du tror jag klarar av natten och inte hamnar i den eviga sömnen va? Hade varit förskräkcligt är bipolär och vill bara dämpa mig. Är uppe i 262,5mg - en misskalkylering. Men det var ett tag sen jag tog det och är fortfarande helt klart i skallen. Det skämmiga kommer väl bli att jag skriver massa skit till folk på facebook som jag inte kommer ha ett minne av, men whatever that'slife. Du tror jag överlever va? Hade ju dock inte tagit dosen om jag var rätt så säker i att det skulle resultera i en sjuhelvetes lång sömn bara och inte en visit av döden själv.

Det kan jag egentligen för lite om för att kunna ge ett bra svar..

Men om jag gissar så tror jag det är lugnt. Det baserar jag på att det krävs stora mängder benso + eventuellt sprit/annat inblandat för att man ska dö.
Citera
2016-12-12, 21:06
Medlem
Rudis-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Det kan jag egentligen för lite om för att kunna ge ett bra svar..

Men om jag gissar så tror jag det är lugnt. Det baserar jag på att det krävs stora mängder benso + eventuellt sprit/annat inblandat för att man ska dö.

Berättade för en polare om min fjortisoutbreak, han fick mig att spy upp en del av skiten. Men de e ju fortfarande en mängd kvar, så kommer väl sova som en medvetslös kung inatt. Tack för att du bryr dig, hade kunnat va en dödlig dos fan, har inte tagit just imovane på år så korstoleransen mellan min benso kanske inte hade är så stark.
Citera
2016-12-12, 21:16
Medlem
Boeg.Von.Aersles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudis-
Berättade för en polare om min fjortisoutbreak, han fick mig att spy upp en del av skiten. Men de e ju fortfarande en mängd kvar, så kommer väl sova som en medvetslös kung inatt. Tack för att du bryr dig, hade kunnat va en dödlig dos fan, har inte tagit just imovane på år så korstoleransen mellan min benso kanske inte hade är så stark.

Med tanke på din bibehållna förmåga att skriva och uttrycka dig på ett sådant adekvat sätt så verkar du inte allt för påverkad. Fascinerad över att du fortfarande bryr dig överhuvudtaget med sådana doser i kroppen. Nåja, göm allt du kan skada dig själv eller någon annan med och be din polare att låsa in dig i sovrummet tills imorgon. Zombiefiering är fan inte kul när det slår till. För åskådarna. För dig i bästa fall bara en minneslucka.
Citera
2016-12-12, 23:41
Medlem
En snabb fråga.
Går toleransen upp om jag som nu käkar 10mg stilnoct per kväll?
Behöver jag ta flera för att somna ju längre ja använder de?
Citera
2016-12-13, 00:37
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puttana
En snabb fråga.
Går toleransen upp om jag som nu käkar 10mg stilnoct per kväll?
Behöver jag ta flera för att somna ju längre ja använder de?
Ja, kan motverkas genom att bara ta 3-4 gånger i veckan högst
Citera
2016-12-13, 01:03
Medlem
någon mer än jag som märkt att Imovane 7,5 MEDA har ändrat sina tabs? Tidigare kunde jag knapt lägga en på tungan utan kväljningar och nu tuggade jag nyss i mig en hel utan problem, smakade typ som aplra, inte gott men okej.

Edit: tror att dem är svagare nu också. Får inte alls samma effekt, o dem har fungerat i 8 år. Får prova danska Zopiklon Pilum nästa gång. Osäker på om dem har 100pak dock.
Senast redigerad av Slasktomtetask 2016-12-13 kl. 01:06.
Citera
2016-12-13, 02:13
Medlem
No6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slasktomtetask
någon mer än jag som märkt att Imovane 7,5 MEDA har ändrat sina tabs? Tidigare kunde jag knapt lägga en på tungan utan kväljningar och nu tuggade jag nyss i mig en hel utan problem, smakade typ som aplra, inte gott men okej.

Edit: tror att dem är svagare nu också. Får inte alls samma effekt, o dem har fungerat i 8 år. Får prova danska Zopiklon Pilum nästa gång. Osäker på om dem har 100pak dock.
Detta är intressant. Imovane slutade fungera för mig våren 2014, men jag kan inte påstå att det blev någon skillnad om jag bytte till andra tillverkare. När märkte du att de blev svagare? Jag har förövrigt för mig att Zopiklon Pilum var helt värdelösa men gav betydligt mer bismak än Meda. Imovane Meda är filmdragerade så man måste typ dela tabletten eller krossa den för att känna smaken. Dock tycker jag att den klassiska smaken kommer när tabletten börjar verka. Jag har inte tagit någon Imovane på ett år, så jag vet inte hur den verkar på mig nu iofs.
Citera
2016-12-13, 05:42
Medlem
Citat:

Ja det kanske stämmer. Fan va Nice att få hundra pack! jag får 3x30st med uttags intervall så måste alltid köpa för att få det att räcka till men jag inga problem att få opiater utan några dags intervaller?
Citera
2016-12-13, 06:40
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:

Jag har inte märkt någon skillnad. Hämtade ett 100pack förra veckan.
Jo Pilum finns också i 100pack. 5 kr i pris-skillnad tror jag.
Citera
2016-12-13, 14:23
Medlem
Halloween2s avatar
Tråkigt, fick byta imovanen mot zolipidem igår (inte tagit zolipdem på minst 5 år) och tog senast imovane för snart en vecka sen. på 15mg imovane blir jag borta och blir dum i huvudet och sover som en stock när jag väl går till sängs. I går kväll blev det 30mg zolpidem plus glögg utan att jag blev speciellt cp eller trött, vaknade flera gånger tidigt i morse och hade svårt att somna om. Minns när jag tog zolpidem första gången och hallucinerade.

Att bli lite ''bäng'' innan sängen är ju bara ett plus, nåväl.
Citera
2016-12-13, 19:10
Medlem
Boeg.Von.Aersles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandrax
Det är en klass fråga,ju sämre preparat desto värre smak. Smakar inte iktoviril och xanor gudomligt? Har nån tuggat sönder propavan? Ja då gär du säker inte om det.

Inte gårdagens inlägg direkt men har precis hittat hit. Det här var ju underbart att höra. Kommer fan inte ihåg varför jag tuggade propparna, var det någon sådan dum idé som folk spred kanske? Typ att man blir en fetskön pajsare om man tuggar dem. Xanor depot var illa att tugga, imovane än värre men propavan spelar fan i en helt egen liga. Fy satan. Dessutom suger de hästådra.
Citera
2016-12-14, 02:36
Medlem
No6s avatar
Många som var aktiva i denna fanclub förr har försvunnit, jag sitter och grubblar på varför. För mig slutade den fungera, men ska testa om den funkar snart efter 1 års uppehåll. Kanske slutade fungera för fler än mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in