2016-06-11, 08:16
Medlem
kingdeads avatar
Skräp å lömska droger duger inte äns som sömnpiller.. Bra om man vill bli skum men inga kul eller användbart preparat enligt mig iaf.
Citera
2016-06-11, 11:03
Medlem
svesse88s avatar
Tog sista dosen imovane nu imorrse. Kan det verklige ta så lång tid innan de börjar? Låter skummt. E ju snabbverkande medecin.Har väl ätit 2-3 om dagen. Har nu bara stilnox kvar som jag ska trappa ut genom bara sömnen. Nån som fler rfatenheter. Vad blir det för abstinens??
Citera
2016-06-11, 14:11
Medlem
svesse88s avatar
Kan inte nån seriös svara hur länge en stilnox verkar 1 timme?? Två timmar??
Citera
2016-06-11, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svesse88

Halveringstiden är 2-3 timmar. "Ruset" varar i cirka så länge, sedan efterkänningar på typ några timmar.

Abstinensen på Imovane blir ångest, sömnlöshet och allmänt risigt mående, men inget allvarligare än så. Bör vara över inom några dagar eller en vecka.
Citera
2016-06-12, 08:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svesse88

Frågan är ju om du skall knarka eller sova på dem? Tar du dem för att kunna somna så är Stilnoct den bästa enligt mig, Halveringstiden 3-5 timmar men då sover du som en björn redan.
Ska du knarka på dem....vill starkt avråda dig, speciellt i kombination med alkohol.

Mvh.
Citera
2016-06-12, 21:40
Medlem
Har någon kommit på ett idiotsäkert knep att inte äta upp alla piller på en gång?

Försökte gömma mina förut men hittade dom alltid under ruset.
Citera
2016-06-12, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Har någon kommit på ett idiotsäkert knep att inte äta upp alla piller på en gång?

Går inte
Citera
2016-06-12, 22:57
Medlem
Citat:

Då krävs det planering.
Lägg undan de piller du ska ta, sen lämnar du resten till syrran/brorsan mamma/pappa etc.

Eventuellt fungerar det då...

Mvh.
Citera
2016-06-13, 01:16
Medlem
Ett tips till er som vill göra uppehåll men har svårt.

Köp Dimor (läkemedel mot diarré) på apoteket och käka 4-5 st, den tar bort all AT samt att man sover skönt.

Jag får faktiskt en kroppslig ångestdämpande effekt av Dimor, trots att den inte påverkar hjärnan. Den dövar bort kroppen lite på ett skönt sätt.'

Och nej, det är inte placebo jag känner. Jag har själv funderat på om det kan vara det, men har kommit fram till att det inte är placebo.
Citera
2016-06-13, 09:24
Medlem
powderfuckers avatar
tjena e haschare och alkoholist. har inget och har abstinens.
har hittat en karta "zolpidem" är det farligt? blir jag beng?

svårt o sova, vaknar för tidigt. funkar det då?
Senast redigerad av powderfucker 2016-06-13 kl. 09:28.
Citera
2016-06-13, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av powderfucker
tjena e haschare och alkoholist. har inget och har abstinens.
har hittat en karta "zolpidem" är det farligt? blir jag beng?

svårt o sova, vaknar för tidigt. funkar det då?

Det hjälper med att somna, men inte för att uppehålla sömn. Däremot är det kanon mot alkohol abstinens. Du blir bäng.
Citera
2016-06-13, 19:00
Medlem
powderfuckers avatar
Citat:
Det hjälper med att somna, men inte för att uppehålla sömn. Däremot är det kanon mot alkohol abstinens. Du blir bäng.
herregud va gött. somnade som en stock vakna i tid till irland sverige som en ny man. fyraan såhär bra har jag inte mått på länge och min puls o andra faktorer verkar helnormal
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in