2016-12-07, 18:42
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sezlow
Jag har både Imovane och Stilcnot på recept, men jag har aldrig märkt at någon av dem lämnar någon äcklig smak efter sig. Kan det var som så, att här - som i många andra fall - är människor väldigt olika?

Väldigt vanligt av Imovane att det lämnar en mynt smak dagen efter i några timmar. Hade det den första perioden när jag käkade detta, nu igen några gånger men inget i morse vad jag tänkte på, är van vid det här laget. men att det smakar dagen efter av imovane har nog det flesta varit med om.
Citera
2016-12-07, 20:55
Medlem
Någon som vet om träning innan Imovane(och benzo för den delen) påverkar effekten på nåt sätt? Försämrar eller förstärker? Tänkte om det ökar metabolismen och gör att läkemedlet går ur fortare eller dylikt
Citera
2016-12-08, 17:52
Bannlyst
Zolpidem från sanval ,vad tycker ni som använder sig av dessa ,allmänt alla erfarenheter uppskattas
Citera
2016-12-09, 06:16
Medlem
MeLikeBenzos avatar
Suttit vaken hela natten nu på stilnoct, (grotesk tolerans dock).
Akta er för att bygga upp en allt för hög tolerans. Det blir tillsist omöjligt att berusa/sova på på z-analoger vid hög tolerans. Den hypnotiska effekten försvinner helt och det krävs tyngre narkotika för att få effekt.
Har tagit 5gram lyrica nu för att genomlida dagen iallafall.
Citera
2016-12-09, 11:07
Medlem
Jag har fått tag i 10st stilnoct 10mg. Jag har ingen tolerans. Kan man ta en halv (5mg) eller en fjärdedel (2.5mg) på dagen för att må lite bättre, som tex på en låg dos xanor utan att någon märker det eller att man gör dumma saker? Vill vara lagom go och inte flummig.
Citera
2016-12-09, 20:04
Medlem
Grumpykittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mozilla888
Jag har fått tag i 10st stilnoct 10mg. Jag har ingen tolerans. Kan man ta en halv (5mg) eller en fjärdedel (2.5mg) på dagen för att må lite bättre, som tex på en låg dos xanor utan att någon märker det eller att man gör dumma saker? Vill vara lagom go och inte flummig.

Jag skulle börja med 5mg och sen får du ta mer ifall det behövs.
Citera
2016-12-09, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpykitty
Jag skulle börja med 5mg och sen får du ta mer ifall det behövs.

Ja knapra piller vet du allt om...
Citera
2016-12-09, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paccy
Zolpidem från sanval ,vad tycker ni som använder sig av dessa ,allmänt alla erfarenheter uppskattas

Funkar ! har lång erfarenhet med stillisar så hade märkt om dom var helt skit.

mvh
Citera
2016-12-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeLikeBenzo
Suttit vaken hela natten nu på stilnoct, (grotesk tolerans dock).
Akta er för att bygga upp en allt för hög tolerans. Det blir tillsist omöjligt att berusa/sova på på z-analoger vid hög tolerans. Den hypnotiska effekten försvinner helt och det krävs tyngre narkotika för att få effekt.
Har tagit 5gram lyrica nu för att genomlida dagen iallafall.
Ta ett uppehåll?
Citera
2016-12-09, 21:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
Funkar ! har lång erfarenhet med stillisar så hade märkt om dom var helt skit.

mvh

Tackar ,mina gaba receptorer e nog lite fuckade ,tycker jag känner bra svall o eufori på svenska stilnoct ,men inte samma alls av sanval ändå höjer jag dosen........

Men hört många som tycker de e bra..... så måste vara jag ,fattar bara inte varför

Sen blir jag alltid nojjig när jag kollat bilder på sanval zolpidem på internet o blistret är bakvänt mot de jag har här hemma ,men så dumma kan dom inte va om de e fejk ,alla saker korreta men blistrar fel på kartorna ..........nä hystar ett gäng o slappnar av för sover gör jag men inte något mys innan
Citera
2016-12-10, 21:11
Medlem
Grumpykittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interista10
Ja knapra piller vet du allt om...

Nej, det vet jag inte och vart påstod jag det?

Han frågade och jag gav ett svar.
Citera
2016-12-10, 22:30
Medlem
buttnutters avatar
Dagens tips: exempelvis 30 mg imovane på tom mage. Köp en påse godis att äta efter att ha intagt preparatet. Godiset smakar så mkt bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in