2016-12-11, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paccy
Tackar ,mina gaba receptorer e nog lite fuckade ,tycker jag känner bra svall o eufori på svenska stilnoct ,men inte samma alls av sanval ändå höjer jag dosen........

Men hört många som tycker de e bra..... så måste vara jag ,fattar bara inte varför

Sen blir jag alltid nojjig när jag kollat bilder på sanval zolpidem på internet o blistret är bakvänt mot de jag har här hemma ,men så dumma kan dom inte va om de e fejk ,alla saker korreta men blistrar fel på kartorna ..........nä hystar ett gäng o slappnar av för sover gör jag men inte något mys innan

jag håller med. Det är inget mys alls på sanval. men man slaggar bra på dom.

mvh
Citera
2016-12-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreshToDeath
jag håller med. Det är inget mys alls på sanval. men man slaggar bra på dom.

mvh

Skumt att ni tycker det? Jag tycker dom funkar precis som vanligt och effekten är 3-4 timmar.. Medans sanofi som kom på senare tid knappt hade någon hypnotisk effekt och halverings tid på 10-12 timmar?
Citera
2016-12-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ante1982
Skumt att ni tycker det? Jag tycker dom funkar precis som vanligt och effekten är 3-4 timmar.. Medans sanofi som kom på senare tid knappt hade någon hypnotisk effekt och halverings tid på 10-12 timmar?

Sover jättebra på sanval men går inte att flumma på dem. Kanske lika bra, hehe
Citera
2016-12-11, 21:23
Medlem
TonyBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Dagens tips: exempelvis 30 mg imovane på tom mage. Köp en påse godis att äta efter att ha intagt preparatet. Godiset smakar så mkt bättre

Jag har aldrig känt av att saker smakar bättre efter imovane, har knappt aldrig provat, tycker att vatten smakar lite skumt och popcorn får konstig konsistens.
Får nog ta o prova
Citera
2016-12-11, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TonyBergman
Jag har aldrig känt av att saker smakar bättre efter imovane, har knappt aldrig provat, tycker att vatten smakar lite skumt och popcorn får konstig konsistens.
Får nog ta o prova

Håller med, saker smakar snarare sämre för mig. Nu var de ett tag sedan jag åt Imovane men får man väl den där metallsmaken så blir allting äckligare helt klart!
Citera
2016-12-12, 00:26
Medlem
För mig funkar Imovane alltid. Att sova på alltså.
Citera
2016-12-12, 17:03
Medlem
Rudis-s avatar
Har tryckt i mig 127,5mg imovane, känner inte så mycket - är det korstolerans med benso? Går på iktorivil i vanliga fall och då brukar jag ta ganska så höga doser. Undrade om de skulle va farligt om jag tryckte i mig resten, vill bara zona bort den här dagen så att säga. Det skulle va 255mg. Brukar inte äta imovane och vill inte dö dirket. Hittar inget LD50 o dyl på internet, eller vad en dödlig dos är. Känner mig förövrigt klar i skallen på 127mg - så undrar om det skulle va farligt att dubbla den.

Tacksam för snabbt svar
Citera
2016-12-12, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudis-
Har tryckt i mig 127,5mg imovane, känner inte så mycket - är det korstolerans med benso? Går på iktorivil i vanliga fall och då brukar jag ta ganska så höga doser. Undrade om de skulle va farligt om jag tryckte i mig resten, vill bara zona bort den här dagen så att säga. Det skulle va 255mg. Brukar inte äta imovane och vill inte dö dirket. Hittar inget LD50 o dyl på internet, eller vad en dödlig dos är. Känner mig förövrigt klar i skallen på 127mg - så undrar om det skulle va farligt att dubbla den.

Tacksam för snabbt svar

Jag skulle vara försiktig om jag var du. Visst du har antagligen en korstolerans pga. du äter stora mängder Ikto men det är trots allt rätt saftiga doser Imovane du petat i dig redan.

Vi vill ju inte läsa att du vaknar upp imorgon eller om en vecka och hittat på massa dumheter o så
Citera
2016-12-12, 19:16
Medlem
Vad tror ni jag är på fuckmode här o har en 7,5 Zopiklon här o har käkat 2mg ksalol o druckit 3 bärs. Har väl käkat 2-3mg xanax om dagen i 4 dagar nu. Tillsammans med alko och moffe.
Aja frågan är, kommer den färga något eller? Inte käkat mkt av denna z-analog så har kass koll.
Citera
2016-12-12, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hög Chaparall
Vad tror ni jag är på fuckmode här o har en 7,5 Zopiklon här o har käkat 2mg ksalol o druckit 3 bärs. Har väl käkat 2-3mg xanax om dagen i 4 dagar nu. Tillsammans med alko och moffe.
Aja frågan är, kommer den färga något eller? Inte käkat mkt av denna z-analog så har kass koll.

Absolut det kan färga lite men de gör inga underverk, det är ju bara en tabbe lixom.
Citera
2016-12-12, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Absolut det kan färga lite men de gör inga underverk, det är ju bara en tabbe lixom.

aa fast finns ju mer alko o ksalol, så fuckit droppar väl den också.
Citera
2016-12-12, 19:33
Medlem
Rudis-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Jag skulle vara försiktig om jag var du. Visst du har antagligen en korstolerans pga. du äter stora mängder Ikto men det är trots allt rätt saftiga doser Imovane du petat i dig redan.

Vi vill ju inte läsa att du vaknar upp imorgon eller om en vecka och hittat på massa dumheter o så

Men du tror jag klarar av natten och inte hamnar i den eviga sömnen va? Hade varit förskräkcligt är bipolär och vill bara dämpa mig. Är uppe i 262,5mg - en misskalkylering. Men det var ett tag sen jag tog det och är fortfarande helt klart i skallen. Det skämmiga kommer väl bli att jag skriver massa skit till folk på facebook som jag inte kommer ha ett minne av, men whatever that'slife. Du tror jag överlever va? Hade ju dock inte tagit dosen om jag var rätt så säker i att det skulle resultera i en sjuhelvetes lång sömn bara och inte en visit av döden själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in