2015-10-07, 19:20
Medlem
Paragrafryttarns avatar
Första gången idag, 20mg Stilnoct. Konstig känsla, känner mig inte trög utan som hjärnan och fingrarna vägrar samarbeta. Sedan är jag lugn.

Konstig känsla det där, men är nog mest för att jag är trött.

Mediciner tenderar till att inte bita på mig.
Citera
2015-10-07, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Slänge nyss i mig 15 mg imovane.
Undrar nu vad jag ska boosta detta med då jag vill hallucinera.
Jag har endast tillgång till gb

Hur gick det? Fick du hallisar?
CB fungerar utmärkt till att boosta Imovane när du är i peak.
Citera
2015-10-07, 21:34
Medlem
Aldrig testat stilnox tidigare, endast imovane. Men nu har jag 10 st 10 mg stilnoct. Läst att man kan fucka upp rätt rejält på dessa, är inte ute efter att flumma utan vill bara få en skön natts sömn. Ska man köra 10 mg eller räcker en halv tablett tror ni? Har lite benso (1 mg alprazolam, 10 mg diazepam) och 1200 mg Lyrica i kroppen, så är det safe att ta stilnox ändå?
Citera
2015-10-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paragrafryttarn
Första gången idag, 20mg Stilnoct. Konstig känsla, känner mig inte trög utan som hjärnan och fingrarna vägrar samarbeta. Sedan är jag lugn.

Du får gärna rapportera imorgon hur det gick. Somnade du? Gjorde du nåt dumt?
Citera
2015-10-07, 22:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie
Aldrig testat stilnox tidigare, endast imovane. Men nu har jag 10 st 10 mg stilnoct. Läst att man kan fucka upp rätt rejält på dessa, är inte ute efter att flumma utan vill bara få en skön natts sömn. Ska man köra 10 mg eller räcker en halv tablett tror ni? Har lite benso (1 mg alprazolam, 10 mg diazepam) och 1200 mg Lyrica i kroppen, så är det safe att ta stilnox ändå?
Ja, men frågan är om du behöver ta något annat då du har massor i kroppen redan?

Det är lugnt, men jag hade nog skippat det faktiskt eftersom du redan är påverkad och stilnoct har en tendens att göra att man blir riktigt jävla konstig.
Citera
2015-10-07, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paragrafryttarn

Var det meningen att du skulle sova eller flumma? För att sova måste du gå och lägga dig direkt efter du tagit tablett(erna). Man blir liksom inte trött på relativt låga doser, snarare tvärtom.
Citera
2015-10-07, 22:28
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebbie

Skippa det och prova det ensamt för sig innan du eventuellt börjar blanda det med annat. Tycker inte man känner så mycket för övrigt om man har benzo i kroppen, förutom höga doser då som gör att man blir en vandrande zombie oavsett. Du kommer definitivt inte minnas nåt imorgon om du blandar in Stilnoct i den kombon och det är ju rätt onödigt bara det.
Citera
2015-10-07, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Ja, men frågan är om du behöver ta något annat då du har massor i kroppen redan?

Det är lugnt, men jag hade nog skippat det faktiskt eftersom du redan är påverkad och stilnoct har en tendens att göra att man blir riktigt jävla konstig.

Håller med. Tror inte att lite stilnoct gör att du får en god sömn när du även har petat i dig massa annat. Stilnoct kan leda till alla möjliga konstiga saker, man kan gå i sömnen och vakna med fullständig minnesförlust. Pröva ta enbart stilnoct om du vill sova.
Citera
2015-10-07, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV

Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Skippa det och prova det ensamt för sig innan du eventuellt börjar blanda det med annat. Tycker inte man känner så mycket för övrigt om man har benzo i kroppen, förutom höga doser då som gör att man blir en vandrande zombie oavsett. Du kommer definitivt inte minnas nåt imorgon om du blandar in Stilnoct i den kombon och det är ju rätt onödigt bara det.

Tack för tipsen, då avstår jag...
Citera
2015-10-08, 12:15
Medlem
Paragrafryttarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klmnopq
Du får gärna rapportera imorgon hur det gick. Somnade du? Gjorde du nåt dumt?

20mg blev till 40. Hände inte jättemycket, hade svårt att fokusera blicken och saker rörde på sig.
Citera
2015-10-08, 20:09
Medlem
Skäms men jag har precis tagit en stilnoct utan att sova. Även tagit lyrica. Vill bara bli av med ångesten, behöver orka med livet. Precis fått remiss till en affektiv mottagning, hoppas på hjälp där men tid först om en månad.
Citera
2015-10-08, 22:17
Medlem
Paragrafryttarns avatar
Är det jättevanligt med hallucinationer? Tog 40mg första gången igår. Var väl inte obehagligt men gjorde en del saker som inte var så genomtänkta bredvid hallisarna.

Får nog hålla mig till 10mg och försöka sova nästa gång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in