2015-06-01, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sguelaiche
Har tagit nio 7,5 mg imovane och ett rör termen
Hoppas på sömn någon gång denna natt...
Om jag tar nio st så räcker det med att lägga huvudet på kudden,alltså man är ju inte så trött men när man väl lägger sig så!
Citera
2015-06-01, 22:51
Medlem
trueforgoods avatar
Nu 2,5st 10mg Stilnoct och en film under täcket bredvid tjejen. Fy fan vad mysigt.
Citera
2015-06-02, 16:12
Bannlyst
Vilken sover ni bäst på? Nitrazepam eller Zopiklon.
Citera
2015-06-02, 18:37
Medlem
Nicke1234s avatar
Jag hämtade ut 30 stycken Imovane på 5mg på Apoteket idag. Jag vet att jag inte kan hantera dom enligt läkarens ordination, så nu till frågan:

Vad ger bäst effekt? Om jag tar 10 stycken åt gången, 10 till om en timma och dom sista 10 efter ytterligare en timma? Alltså att jag sprider ut det över 3 timmar.

Eller stämmer det som min polare påstår att man inte får mer effekt efter den första dosen på 10 tabletter?
Senast redigerad av Nicke1234 2015-06-02 kl. 18:40.
Citera
2015-06-02, 18:46
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1234
Jag hämtade ut 30 stycken Imovane på 5mg på Apoteket idag. Jag vet att jag inte kan hantera dom enligt läkarens ordination, så nu till frågan:

Vad ger bäst effekt? Om jag tar 10 stycken åt gången, 10 till om en timma och dom sista 10 efter ytterligare en timma? Alltså att jag sprider ut det över 3 timmar.

Eller stämmer det som min polare påstår att man inte får mer effekt efter den första dosen på 10 tabletter?

Du får inte "mer effekt" av 30 än 20. Har sett flera imovane torskar som tycker detsamma.spelar heller ingen roll om du väntar en timme mellan. Skev kommer du bli ändå.
Citera
2015-06-02, 19:01
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Du får inte "mer effekt" av 30 än 20. Har sett flera imovane torskar som tycker detsamma.spelar heller ingen roll om du väntar en timme mellan. Skev kommer du bli ändå.

Nähä...Hur kommer det sig att man inte får mer rus av 30 än 20? Detta är kanske en dålig liknelse, men dricker man upp 30 öl så blir man definitivt mer packad än om man "bara" dricker 20.
Citera
2015-06-02, 20:18
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Nähä...Hur kommer det sig att man inte får mer rus av 30 än 20? Detta är kanske en dålig liknelse, men dricker man upp 30 öl så blir man definitivt mer packad än om man "bara" dricker 20.

För att det finns ett tydligt tak på denna substans. För att det är en insomningstablett och du blir inte hög på dem som benso. Den är skapt för att sova på inget annat. Kan inte förklara bättre. Skaffa riktigt knark istället herregud. Testa ta 20 och sen någon annan gång 30 och se själv. Hjärnan slås av och du blir som en höna utan huvud. Virrig och omdömeslös. Har tillräckligt med erfarenheter för att förstå själv hur mediciner fungerar. Känner bara att det är jävligt onödigt av er att försöks uppnå något annat med detta preparat.

Bilda din egen uppfattning så med åren förstår du själv tillslut.
Citera
2015-06-02, 20:20
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
För att det finns ett tydligt tak på denna substans. För att det är en insomningstablett och du blir inte hög på dem som benso. Den är skapt för att sova på inget annat. Kan inte förklara bättre. Skaffa riktigt knark istället herregud. Testa ta 20 och sen någon annan gång 30 och se själv. Hjärnan slås av och du blir som en höna utan huvud. Virrig och omdömeslös. Har tillräckligt med erfarenheter för att förstå själv hur mediciner fungerar. Känner bara att det är jävligt onödigt av er att försöks uppnå något annat med detta preparat.

Edit. Har vänner som varit helt beroende av imovane och efter 10 så gör det ingen skillnad inte ens med all alkohol i världen. Så är det bara. Tråkigt svar och inte alls övertygande för dig kanske men ni inser nog det tillslut också. Mvh
Citera
2015-06-02, 20:40
Medlem
Nicke1234s avatar
Citat:

Har fått i mig alla 30 nu. Känner mig gaslka flummig och det ökar. Rökte en tablett och snortade 4...Alla 30 är uppätna nu. Nu mmår jag somn en kung ! Ser skøna hallisar, väggarna kommer närmare osv..Har druckit grapefrukt-jiuce till, det sägs ju "boosta". Eller är edete en myt?
Citera
2015-06-02, 21:46
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Har fått i mig alla 30 nu. Känner mig gaslka flummig och det ökar. Rökte en tablett och snortade 4...Alla 30 är uppätna nu. Nu mmår jag somn en kung ! Ser skøna hallisar, väggarna kommer närmare osv..Har druckit grapefrukt-jiuce till, det sägs ju "boosta". Eller är edete en myt?

Grape gör att substansen bryts ned långsammare och inte så att det blir starkare så inte värt att göra det. Snorta behöver du inte heller göra. Skugghallisar var länge sedan man fick. Tycker fortfarande du fortfarande tog mer än nödvändigtvis men aja. Mvh
Citera
2015-06-02, 23:10
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:

Tycker personligen man blir högare på z-analoger än benzo pga den hypnotiska effekten... Däremot har du säkerligen rätt med taket...
Citera
2015-06-03, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Tycker personligen man blir högare på z-analoger än benzo pga den hypnotiska effekten... Däremot har du säkerligen rätt med taket...
Sant, man blir påverkad på ett annat sätt och i flummsyfte är hypnotiska bensopreparat bättre än de som inte är det tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in