2024-10-25, 17:28
Har nu fått detta på recept för sömnen och varenda gång jag vaknar upp på morgonen har jag en konstig smak i munnen och en märklig känsla i halsen och gommen. Vet fan inte hur jag ska förklara men finns det någon som relaterar och vet vad detta är?
Citera
2024-10-25, 17:37
Medlem
Thraxxs avatar
Orkade inte vänta på svar så jag tog 6st alltså 60mg Zolpidem på tom mage för en stund sedan och inväntar effekt.

Både Zolpidem & Zopiklon var månader sedan jag brukade, Så med 60mg Zolpidem så tycker jag ja borde känna av någonting. Vi får se.

Uppdatera er när dom slagit in gött folk 😁
Citera
2024-10-25, 17:47
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rnygren45
Har nu fått detta på recept för sömnen och varenda gång jag vaknar upp på morgonen har jag en konstig smak i munnen och en märklig känsla i halsen och gommen. Vet fan inte hur jag ska förklara men finns det någon som relaterar och vet vad detta är?

Tänker du just på Zopiclone / Imovane 5mg / 7mg tabletter eller?

Låter mer som Zopiclone för med dom ger den där klassiska metallsmaken i munnen vilket inte händer vid Zolpidem.
Citera
2024-10-25, 17:54
Citat:
Ursprungligen postat av Thraxx
Tänker du just på Zopiclone / Imovane 5mg / 7mg tabletter eller?

Låter mer som Zopiclone för med dom ger den där klassiska metallsmaken i munnen vilket inte händer vid Zolpidem.

Zopiklon är det ja, precis. Jävligt onajs dagen efter asså
Citera
2024-10-25, 17:54
Medlem
Thraxxs avatar
Kan ju gott och väl sägs nu att mins 60 mg Zolpidem har gett full effekt nu, och jag känner mig väldigt mellow och avslappnad 😁
Citera
2024-10-25, 17:57
Medlem
Citat:
Kan ju gott och väl sägs nu att mins 60 mg Zolpidem har gett full effekt nu, och jag känner mig väldigt mellow och avslappnad 😁

Skönt! Blev sugen jag med nu.

Skall lägga en beställning i helgen så jag har det nästa vecka
Citera
2024-10-25, 17:59
Medlem
Thraxxs avatar
Ska inte ljuga nu känns allting bara fantastiskt 😁
Citera
2024-10-25, 19:58
Medlem
yournotlikemes avatar
Citat:
Kan man ta Zolpidem i rus syfte? Är det någon gott att flumma på i brist på annat denna Fredagen?

Har 20st 10mg tabletter och hur många behöver jag ta om jag bara vill flumma / Thraxx

Ta alla 20. Spänning i tillvaron lixom

Skojja. Har du ingen tolerans så ta 2-3 stycken (3 såklart) och du lär flumma rätt jävla ordentligt på 30mg Zolpidem!
Citera
2024-10-25, 21:00
Medlem
neomunaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torsken1399
Ser fram emot mina Zopiklon recept som kommer i veckan!

Vilken sort rekommenderar ni, vilken är starkast? Det finns 3 eller 4 st har jag hört!

Söker sömn men även ångestdämpning, hört att Orion ska vara värdelös och utspädd!
Tycker Pilum och Actavis funkar bäst för mig. Har fått minst effekt på Stada, Mylan och Orion. Brukar dock be läkaren att få originalet när jag kommit upp i högkostnadsskydd.
Senast redigerad av neomunaa 2024-10-25 kl. 21:02.
Citera
2024-10-26, 08:50
Medlem
Thraxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neomunaa
Tycker Pilum och Actavis funkar bäst för mig. Har fått minst effekt på Stada, Mylan och Orion. Brukar dock be läkaren att få originalet när jag kommit upp i högkostnadsskydd.

Imovane Meda är absolut dom bästa och jag har gått igenom varenda fabrikat av Imovane genom åren och Imovane Meda är dom som håller absolut bäst potens och kvalitet.
Citera
2024-10-26, 09:56
Medlem
neomunaas avatar
Citat:
Imovane Meda är absolut dom bästa och jag har gått igenom varenda fabrikat av Imovane genom åren och Imovane Meda är dom som håller absolut bäst potens och kvalitet.
Håller med helt och hållet. det är vad jag menade med "originalet"
Citera
2024-10-26, 17:50
Medlem
Fått Zolpidem ratiopharm 5mg inför en lång flygresa men har aldrig tagit något likande tidigare. Vill enbart sova, ej flumma eller riskera att något går tokigt.

Vad är era rekommendationer? 5mg eller 10mg? Testa innan hemma? Förstår att alkohol är total förbjudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in