2015-07-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lusen88
Får bara ett paket åt gången var 14:e dag. När jag sa att 1.5 * 7.5mg inte fick mig att somna och bad om 2 tabletter. Gissa vad läkaren gjorde? Satte 14 dagars intervall. Det är fan förnedrande att måste komma dit precis var 14:e dag. Annars förlorar man ju tabletter. Men han skrev ut Propavan också som sömnmedel.
När det visade sig att min ryggont var en allvarlig sak och jag är på kö för operation, och jag åter igen bad om 2 * 7.5mg. Men han påpekade att han egentligen inte ''får'' skriva ut mer än 10mg. Nya regler enligt han. Tur att man har en källa som ger mig sina askar gratis.
Plötsligt var det enkelt att få ut Tramadol oclså. 5*100*50mg.

Håller jag på att dö, eller varför denna generösitet från en tidigare njugg läkare?????
Tramadol är pisslätt att få ut. Har också undrat varför de är så frikostiga med just det.
Citera
2015-07-08, 22:42
Medlem
trueforgoods avatar
Jag vet att frågan ställts tidigare men jag tycker inte den har fått några vettiga svar. Är det lugnt att blanda ett par starkbira med 1 Stilnoct 10mg? Kan tillägga att jag gjort det tidigare och det har varit soft och gått bra, men hur stor är risken för t ex andningsdepression?

Kan tillägga att jag har skaplig tolerans på z-analoger och druckit öl i princip varje kväll i någon vecka nu på semestern (de flesta kvällar bara ett par stycken).
Citera
2015-07-08, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag vet att frågan ställts tidigare men jag tycker inte den har fått några vettiga svar. Är det lugnt att blanda ett par starkbira med 1 Stilnoct 10mg? Kan tillägga att jag gjort det tidigare och det har varit soft och gått bra, men hur stor är risken för t ex andningsdepression?

Kan tillägga att jag har skaplig tolerans på z-analoger och druckit öl i princip varje kväll i någon vecka nu på semestern (de flesta kvällar bara ett par stycken).
Är nog ingen risk alls. Jag brukar behandla z analoger som jag behandlar benso, dvs det finns alltid risk att skeva ur men andningsdepp? Nää
Citera
2015-07-08, 23:11
Bannlyst
Ska som sagt inte vara några problem, gjort det många gånger och dessutom stora mängder stilnoct med alkohol. Men varje individ är det ju olika med. Dock ska andningsdepp vara ganska skönt, man somnar bara in, helt.
Citera
2015-07-08, 23:16
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TeamAncient
Är nog ingen risk alls. Jag brukar behandla z analoger som jag behandlar benso, dvs det finns alltid risk att skeva ur men andningsdepp? Nää

Att balla ur är jag inte det minsta oroad över. Har tidigare blandat stora mängder alkohol med benzo (både Stesolid och Xanor) utan att spåra det minsta. Har likaså testat att "landa" med Stilnoct efter en fylla utan problem. Det är just andningsdepressionen jag är livrädd för. Läste i någon studie kring ämnet någonstans på nätet att en person dog av att ha blandat 2,5mg Valium med en halv öl och man drog därav slutsatsen att det är fullständigt random, om en ovanligt, att det händer. Usch.

Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Ska som sagt inte vara några problem, gjort det många gånger och dessutom stora mängder stilnoct med alkohol. Men varje individ är det ju olika med. Dock ska andningsdepp vara ganska skönt, man somnar bara in, helt.

Jag lever kanske inte världens bästa liv just nu men har dock verkligen ingen lust att dö, skönt eller ej
Citera
2015-07-08, 23:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Jag lever kanske inte världens bästa liv just nu men har dock verkligen ingen lust att dö, skönt eller ej

Du dör inte. Så njut nu lite, det är ju lill-lördag.
Citera
2015-07-08, 23:40
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Du dör inte. Så njut nu lite, det är ju lill-lördag.

Ja fan, det har du rätt i... ska bli!
Citera
2015-07-09, 09:01
Medlem
SDKZs avatar
Har ett par 8-kantiga depot piller 20mg zolpidem. Bra eller anus? Själva hela eller krossa?

Även en rosa kapsel som ska vara 10mg imovane, aldrig sett dessa förut. Är dem bra?
Citera
2015-07-09, 13:53
Medlem
Green-Devils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDKZ
Har ett par 8-kantiga depot piller 20mg zolpidem. Bra eller anus? Själva hela eller krossa?

Även en rosa kapsel som ska vara 10mg imovane, aldrig sett dessa förut. Är dem bra?

Jag har 8-kantiga 20mg Zopiklon från SCS, kanske är de du har fått?
Dock inte depot, utan munsönderfallande med akut effekt.
Varför skulle zolpidem eller zopiklon finnas i depot överhuvudtaget? Väldigt dumt.
Men är de så att du har zopiklonen 20mg 8-kantiga så är de väldigt bra.
Citera
2015-07-09, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DrUggla
haha lugna ner dig

He he, jag är lugn, idag kom min order på stavar 20 st och 40 imovane, fint packat!!!!

Jag mår dunderbra nu

Vänligen Waste
Citera
2015-07-09, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Jag har 8-kantiga 20mg Zopiklon från SCS, kanske är de du har fått?
Dock inte depot, utan munsönderfallande med akut effekt.
Varför skulle zolpidem eller zopiklon finnas i depot överhuvudtaget? Väldigt dumt.
Men är de så att du har zopiklonen 20mg 8-kantiga så är de väldigt bra.

Hur tycker du deras Zopiclone funkar?

Med vänlig hälsning Waste
Citera
2015-07-09, 16:50
Medlem
cnbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wastebasket
Hur tycker du deras Zopiclone funkar?

Med vänlig hälsning Waste

Helt ärligt det bästa jag kört, provade från en annan shop för något halv år sedan, blev bra lite seg i reflexerna men åttakantiga från scs är du duktig om du kan hålla dig emot att somna i 10 minuter
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in