Citat:
Ursprungligen postat av
SvampDamp.
Alright, alltså många tycker ju Xanor fungerar utmärkt för att slockna på men jag får rätt mycket energi av bensodiazepiner men jag tror det som ligger i grund till det är att jag har mycket ångest i grund och botten som ”blockerar” mina riktiga känslor att komma fram. Med andra ord så blir det att jag likt förbannat sitter vaken när jag tagit dos och käkar några blå. Dock så fungerar de om jag tar blåna många timmar efter tjacket
Alprazolam är utmärkt för de som vill landa från amfetamin, effekten av Alprazolam är individuell men finns patienter som har den mot insomningsbesvär vb. Personer med svår ångest kan uppleva eufori när de blir ångestfria, personligen rekommenderar jag starkt att ta Alprazolam med ytterst stor försiktighet då den är extremt vanebildande och den positiva sömngivande effekten avtar efter en tids användning.
Stilnoct kan ge bisarra bieffekter och Imovane en smakförändring som är besvärande för många, men de har ingen besvärande hangover-effekt dagen efter som många andra sömnmedel, inte heller någon negativ påverkan på motoriken som flera benzodiazepiner kan ha.