2016-02-09, 21:02
Medlem
gammatrons avatar
Känslan man får när man hittar en karta och märker att det finns några tior kvar. Detta händer titt som tätt. Händer detta er nån gång?
Citera
2016-02-09, 21:52
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
20 mg stilnoct, några folköl, skippad middag/kvällsmat. Börjar utveckla tolerans på zopiklon. Kan man ha roligt på kombinationen i fråga om man håller sig vaken och är uppe på benen?

Ja, så länge toleransen inte är allt för hög ska det inte vara några problem att bli skön på det där. Jag hade blivit rejält flummig i alla fall.
Citera
2016-02-09, 21:53
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Håller med. Sitter i mycket längre än zolpidem.

Jo jag gillar imovane mer än stilnoct. Ända dryga är järn smaken i munnen.. Den stör lite.

Citat:
Ursprungligen postat av gammatron
Känslan man får när man hittar en karta och märker att det finns några tior kvar. Detta händer titt som tätt. Händer detta er nån gång?

Klart man hittar lite godsaker då och då
Citera
2016-02-09, 22:20
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jo jag gillar imovane mer än stilnoct. Ända dryga är järn smaken i munnen.. Den stör lite.

Själv älskar jag den numera! Det har faktiskt hänt några gånger att den uteblivit och då har jag blivit lite besviken, haha! Beror antagligen på att jag associerar den med zopiklonets effekter.

Dagen efter hatar jag det dock. Jag är en extrem vattendrickare och mår inte bra förrän jag klunkat i mig rejält på morgonen, men den där jävla järnsmaken förstör det helt och hållet. Det konstiga är att jag inte har några som helst problem med att äta eller dricka någonting under ruset, men dagen efter är det ett helvete.
Citera
2016-02-09, 22:48
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv
Själv älskar jag den numera! Det har faktiskt hänt några gånger att den uteblivit och då har jag blivit lite besviken, haha! Beror antagligen på att jag associerar den med zopiklonets effekter.

Dagen efter hatar jag det dock. Jag är en extrem vattendrickare och mår inte bra förrän jag klunkat i mig rejält på morgonen, men den där jävla järnsmaken förstör det helt och hållet. Det konstiga är att jag inte har några som helst problem med att äta eller dricka någonting under ruset, men dagen efter är det ett helvete.

Jag älskar också metall smaken, troligtvis av samma anledning som dig. Imovane tycker jag äger alla benzo om det inte vore för halveringstiden, ingen benz blir jag lika skön och pigg på som imo.
Citera
2016-02-10, 00:21
Medlem
Grumpykittys avatar
Hallå, ny här

Har precis fått utskrivet Imovane 7,5 och ska prova det ett tag. Har inte allt för högtolerans iaf när det kommer till alkohol & CB.

Tips på hur många jag smaska i mig för att bli lite skön? hur många tar ni?
Visas Imovane på piss prov? (är arbetssökade atm) så lite små rädd ifall jag måste pissa.

Stoppat i mig 2st nu medans jag skrev detta och ska se på lite HIMYM, får se hur kvällen går!
Citera
2016-02-10, 04:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpykitty
Hallå, ny här

Har precis fått utskrivet Imovane 7,5 och ska prova det ett tag. Har inte allt för högtolerans iaf när det kommer till alkohol & CB.

Visas Imovane på piss prov? (är arbetssökade atm) så lite små rädd ifall jag måste pissa.

Stoppat i mig 2st nu medans jag skrev detta och ska se på lite HIMYM, får se hur kvällen går!

Har du 7,5 så räcker det med 2-3 tabletter för att bli "lite skön" i 2-3 timmar. Tror inte det visas på prov men kan inte lova något. Har du det på recept behöver du inte oroa dig oavsett. Har du det utskrivet som du säger så kan inte eventuella pissprov göra någonting då du är berättigad till bruk av substansen i fråga.
Citera
2016-02-10, 22:56
Medlem
No6s avatar
Citat:
Nå?
Citera
2016-02-11, 00:00
Medlem
sveningmars avatar
Citat:
Hallå, ny här

En tablett räcker för mig för att bli lugn och skön och har då käkat det dagligen i flera år. Och det syns inte på vanligt pissprov plus att du har det utskrivet så det är ingen fara ändå om det skulle synas.
Citera
2016-02-11, 01:31
Medlem
Grumpykittys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Nå?

Det gick helt utmärkt och vart OTROLIG mysig (vet inte annars hur jag ska beskriva det riktigt), förutom att efter ca 1,5h vart jag helt utmattad av att titta serie
Hade dessutom varit vaken ett bra tag när jag tog dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Sveningmar
det syns inte på vanligt pissprov plus att du har det utskrivet så det är ingen fara ändå om det skulle synas.
Okej, skönt att höra att jag bara nojjade upp mig själv i onödan iaf
Senast redigerad av Grumpykitty 2016-02-11 kl. 01:52.
Citera
2016-02-11, 12:57
Medlem
Usch vilken djävulsk medicin lergigan är. Tog det igår kväll för att vänta ännu en kväll med att ta imovane. Har haft restless legs halva natten och nu på morgonen skrikit åt både familj och hund. Känner mig som en zombie trots att jag tog halva dosen mot vad jag har utskrivet.
Nä ikväll blir det en underbar ljuvlig fantastisk imovane för att sova på!!
Citera
2016-02-11, 22:04
Medlem
buttnutters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Punkliv

Haha, jag brukar försöka suga så länge som möjligt på imovane för att säkerställa att järnsmaken kommer fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in