2014-12-20, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bobbebobbe
Ungeför 1,5 timme sen tog jag 10mg zolpidem. Och för ungefär 10min sen tog jag en 5mg till.
Inte så mycket har hänt hittils. Lite halvdålig balans och lite slö i skallen.

Ska jag gå ut och röka lite och hoppas att de boostar? Eller ska jag proppa i mig mer?

OBS! Har ingen bensotolerans alls. Dock tagit oxycontin dem senaste helgerna fall de kanske ger mig nån tolerans

Dela 2 st, släng i dom. Nu bör du få effekt. Annars lär oxyn ha nåt med saken att göra.
Citera
2014-12-20, 03:24
Medlem
bobbebobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eisapeitte
Dela 2 st, släng i dom. Nu bör du få effekt. Annars lär oxyn ha nåt med saken att göra.

Nu har det kickat in som fan alltså grabbar! Helt galet! Ser dubbel seende, alltså 2 saker av varje sak
Mår bra, men fattar inget.

Har tagit 20mg och rökt lite gås.

När ska jag fylla på , om jag ska.

För jag vill kö en till nu men undrar vad ni tycker?

Mvh

sorry för dåligt skrivet, kan knappt skriva just nu
Citera
2014-12-20, 03:28
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Nu har det kickat in som fan alltså grabbar! Helt galet! Ser dubbel seende, alltså 2 saker av varje sak

Mvh

Om det kickat in å du känner av det men dubbelt seende så behöver du nog inget mer, en gås eller 2 gör nog det ännu bättre, ta hellre fler gåsar än å ta fler flummiga tabletter då det kan bli för mycket, blir aldrig för många gåsar
Citera
2014-12-20, 03:33
Medlem
bobbebobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyNorth
Om det kickat in å du känner av det men dubbelt seende så behöver du nog inget mer, en gås eller 2 gör nog det ännu bättre, ta hellre fler gåsar än å ta fler flummiga tabletter då det kan bli för mycket, blir aldrig för många gåsar

Tack som fan för bra svar, får röka en gås om ett tag då .
Återkommer om det händer nåt sjukt typ, är helt väck!

Mvh
Citera
2014-12-20, 03:37
Medlem
DirtyNorths avatar
Citat:
Tack som fan för bra svar, får röka en gås om ett tag då .
Återkommer om det händer nåt sjukt typ, är helt väck!

Mvh
Återkom gärna om det händer nått sjukt
Är lite avis på dig som kan röka en gås
Citera
2014-12-20, 03:58
Medlem
Citat:

Mvh

Vad är du ute efter för effekt? Vill du kunna sova på dom eller ska du flumma sönder? Är bara nyfiken för du kmr ju garanterat däcka snart om du inte håller dig vaken på dom å flummar ur ist.
Citera
2014-12-20, 04:21
Medlem
bobbebobbes avatar
Ber om ursäkt för flummigt skrivet:

Har tagit 20mg zolpidem och rökt 2 st joints. Är inte trött än, känner att jag vill göra nåt.
Flummar runt som fan, ramlat har jag, tappar helt uppfatningsförmåga , fattar ingenting, och det kommer upp saker ibland som ser it som ett typ djur, sen när jag fokuserar på det så vare en typ blomkruka. Helt veck haha

Undrar hur myvket mer jag ska ta? Tänkt att ta 5mg nu sen börja chilla lite sen däckar, eller om jag ska fortsätta va vaken och trycka i mig mer?
Citera
2014-12-20, 05:49
Bannlyst
Citat:
Ber om ursäkt för flummigt skrivet:

Har tagit 20mg zolpidem och rökt 2 st joints. Är inte trött än, känner att jag vill göra nåt.
Flummar runt som fan, ramlat har jag, tappar helt uppfatningsförmåga , fattar ingenting, och det kommer upp saker ibland som ser it som ett typ djur, sen när jag fokuserar på det så vare en typ blomkruka. Helt veck haha

Undrar hur myvket mer jag ska ta? Tänkt att ta 5mg nu sen börja chilla lite sen däckar, eller om jag ska fortsätta va vaken och trycka i mig mer?

Tror inte du kommer få så mycket bättre effekt om du fortsätter. Ta en, lägg dig och sov gott istället! Nu vet du hur du ska göra till nästa gång för att få till det ännu bättre.
Citera
2014-12-20, 11:57
Bannlyst
Om jag har noll tolerans så får jag eufori och lite svag hallucination vid ca 10 mg Zolpidem
Ganska mysigt faktiskt men vill helst inte överdosera hehe
Citera
2014-12-22, 02:17
Medlem
McNutty3.0s avatar
Första gången jag provade z åt jag 45 mg zolpidem och jävlar vilket härligt rus jag fick. Att ligga och blunda i sängen var lite likt MXE, med en känsla av att flyga i höga hasigheter. Och det var ju verkligen ett rus också och inte något skitsemirus som man får av valfri benso som bara gör en korkad och fakkar upp musklerna.

Edit: Insåg att jag låter som ett mongo som försöker berusa mig på benso. Det har hänt tidigare att jag har försökt det men nu tar jag det endast mot ångest, för sömn eller för att ta udden av bieffekter på andra droger. Z-preparat tar jag dock enbart i berusningssyfte.
Senast redigerad av McNutty3.0 2014-12-22 kl. 02:25.
Citera
2014-12-22, 10:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McNutty3.0
Första gången jag provade z åt jag 45 mg zolpidem och jävlar vilket härligt rus jag fick. Att ligga och blunda i sängen var lite likt MXE, med en känsla av att flyga i höga hasigheter. Och det var ju verkligen ett rus också och inte något skitsemirus som man får av valfri benso som bara gör en korkad och fakkar upp musklerna.

Edit: Insåg att jag låter som ett mongo som försöker berusa mig på benso. Det har hänt tidigare att jag har försökt det men nu tar jag det endast mot ångest, för sömn eller för att ta udden av bieffekter på andra droger. Z-preparat tar jag dock enbart i berusningssyfte.

hahah för mig känns det lättare att få ett skönt rus av Z-analoger... Vanliga Benzodiazepiner lindrar bara allt annat skit tar jag 20-30mg Zolpidem blir jag så lycklig jag med, men jag mår alltid illa efter någon timme eller två (under ruset) så då måste jag sova fort

Hänt många gånger då jag spytt upp allt... Förstår inte varför jag kan spy av för mycket Zolpidem men inget annat Benzo/Benzoliknande? :O
Citera
2014-12-22, 10:46
Bannlyst
Någon som vet varför man kan börja spy upp allt/må as illa efter ett tag på rus med Zolpidem?
(Alla får inte rus jag vet men jag kan få vid 20-30 mg beroende på sinnesstämningen)
Men avskyr att man ska börja må dåligt efter ett tag... Allt som har något gått har något ont med sig också eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in